Skoči na vsebino

Mazda Xedos 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri Xedosu 6 2.0 V6, poglej prednje diske koliko majo roba na zunanjem robu in na notranjem robu(proti sredini diska), tam se vidi ali so bili menjani, posledi?no lahko oceni? realne kilometre, enako na zadnjih diskih. Potem je ?e to da odpre? pokrov motorja in sname? pa kablov, ali pa raje vse kable s v?igalnih sve?k in pogleda? ?a je kateri kabel(trdi del ki je nataknjen na sve?ko) kaj masten od olja, tam se tudi vidi koliko ma kilometrov ker tam olje spusti nekje od 130-170kkm, isto?asno pa poglej ?e je ohi?je manjalnika kaj mastno, ker je potem ?e tesnilo razdelilca v?iga za zamenjat.Pa poglej kako je s sede?i sploh ?oferski, ?e je usnje kaj strgano, se rado zgodi, je pa odvisno od letnika, pa delovanje klime preveri. pol ma zraven originalne feltne, ?e jih ni potem je vpra?anje kaj se je z avtom dogajalo. ?e sporo?i? iz kje si in kje ma? avto,?e ni predale?, se lahko zmenva in pridem pogledat. Sem pa iz gorenjske, okolica ?kofje loke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

to so jajca od avta. kupi 626 :) :) :) :)

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Don jih bo dobil po PI?KI !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Don jih bo dobil po PI?KI !!!

ka se pizdis? :)

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Ah sej se ne samo malo za relaksacijo B)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lep pozdrav za za?etek.

 

Tudi sam se zanimam za Mazdo Xedos6. Imel bi par upra?anj kako se kaj obnese in ?e mogo?e kdo pozna to iz slede?ega oglasa: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=133611

 

Predvsem me zanima kako je s porabo pri teh 2.0 ma?inah in kako je kej s stro?ki, se pravi servisi.

 

L.P.Erik  :)

Jest sem vozil Xedos 6 V6 dobri dve leti (do pred enim letom)...

 

Poraba je bila med 9,5 in 10,5 l/100 km... Servisi so v mejah normale... recimo servis pri 160.000 je bil nekaj cez 25 jurjev...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se pridru?ujem mazdi6,imam popolnoma enako porabo z 95 oktanskim bencinom,z 98 oktanskim pa sem pri?el na 8,7 litra.Servis kr v doma?i gara?i, ali pa pri kolegu ki je delal na mazda servisu.Imam ga pa ?e 2 leti stro?ek v tem ?asu je bil 55 ksit, prevozil pa sem 62 kkm. pri 170 kkm sem menjal sprednje diske; plo??ice in zadnje plo??ice in 2 metra izpu?ne cevi,brez loncev. Tista ki je v oglasu zgleda dosti bolje kot moja, vsaj na slikah. Pri nakupu je treba smo pogledat par stvari ki so standardnih napak, ki so hkrati tudi pokazatelj realnosti prevo?enih kilometrov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje še dlje. Moja prejšnja Mazda ni bila nikoli pacana s kakršnokoli svinjarijo, je bila skos parkirana zunaj pod milim nebom, 270kkm in 11 let pa razen rahle površinske rje ni bilo nič drugega. Edino kar je rja pojedla so bili kovinske zaščite zadnjih amortizerjev, ampak tisto ne bi zaščitila ta packarija. Tko al tko pa je pri teh letih/kilometrih skoraj to že potrošni materjal
    • Dvomim, pravi da pod obremenitvijo slabo potegne... v vrhniški klanec. Takrat je samo za božat po kolenu. 
    • Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.   Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to.    Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.   Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.
    • Te čisto razumem. Ampak za tak avto res ne morem dat realne cene, ker ne vem kakšna je 😐 Imam ga enajsto leto. In kolikor sem dal takrat zanj, je realno odslužil in je potem za na odpad.  Ampak po drugi strani se pa z njim boljše pelješ kot z novim avtom za 30 - 40 tisoč.
    • In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko. Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉 To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186  naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.