Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je normalno, da manjka levi vijak???

 

Prepri?an sem, da preden sem ?el na servis je ?e bil, ker sem zadevo razmontiral cca. teden prej...

Hmmm... <_<

 

post-650-1154961684.jpg

 

Na servisu ti ga na?rtno niso privili nazaj, da se ti bo boben ?e odznotraj hladil :hohoho:

 

Ko ti servisirajo avto je najbolje gledat jim pod prste in biti siten. Pa ?e to v?asih ni dovolj. ;)

Napisano

Upam, da mi ne kolo razpade zdaj... :(

 

v bistvu se ne more zgodit ni? ..

 

s tem vijakom je samo boben pritrjen, oz pokrov bobna- ta pa ne more odpast ?e ima? kolo privito.. vseeno pa idi na servis naj ti vrnejo ukraden vijak :hohoho:

Napisano

s tem vijakom je samo boben pritrjen, oz pokrov bobna- ta pa ne more odpast ?e ima? kolo privito..

 

Kaj pa, ?e imam kolo odvito??? :ph34r:

 

:bravo::D:P

 

IPB Image

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Pozdrav,

 

Bom nadaljeval kar v tej temi, ker imam enak problem. Avto je 323 Sedan 1.5i, l. 1999. Pred kratkim se je pri?gala lu?ka ABS in sedaj ?e 14 dni ve? ne ugasne (ko se mi je pri skoraj novem avtu to pripetilo pred 10 leti prvi?, je lu?ka ugasnila po dveh dnevih sama).

 

Pri menjavi gum pred nekaj dnevi mi je mehanik snel tudi zadnja bobna, vse o?istil, vidnih po?kodb ni na nobenem od senzorjev niti na "zobnikih".

 

Za prednja ABS senzorja sem na?el konektorje v prostoru motorja in pomeril upornost, oba senzorja ka?eta enako upornost okoli 1,3 kOhm ne glede na poolariteto.

 

Ni mi ?e uspelo najti konektorjev za priklop zadnjih dveh senzorjev, da bi pomeril ?e ta dva. Hvale?en bi bil za namig:

 

- kje naj i??em konektorja s katerima sta priklopljena zadnja dva senzorja ABS ter

- kje v avtu je zmontirana ABS elektronika.

 

Za morebitno pomo? vnaprej hvala,

Sandi

Napisano

 

 

- kje naj i??em konektorja s katerima sta priklopljena zadnja dva senzorja ABS

 

Pri 323F BA je kontakt na levi in desni strani v prtlja?niku pod za??itno plastiko.

Da se prit do njih tudi tako, da spusti? zadnje sede?e in odstrani? tisti del sede?a,

ki je pri stranskem majhnem zadnjem okencu pritrjen. To vse velja za 323F BA,

za sedan ne vem to?no.

 

Pomeri upornost in ?e je odprt (ni kontakta) ali kratek stik (0 Ohm). Pa levi in desni

bi verjetno morala imeti isto upornost.

 

- kje v avtu je zmontirana ABS elektronika.

 

Ne bi 100% to?no vedel, mislim da nekje pod avtoradijem... :)

 

ABS testira? tako, da gre? na prazno parkiri??e, recimo v BTC ob 4 popoldne v nedeljo

in zabremza? na ful. :)

 

 

 

IPB Image

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

... Bom ?ez vikend poskusil pomeriti ?e zadnja dva senzorja in potem poro?am, kaj sem ugotovil....

 

Rahlo dolgo je trajalo ;), sedaj kon?no urejeno. Crknjeni senzor hitro odkril: prekinjen tokokrog, medtem ko pri delujo?ih izmeril upornost 1,5 kOhm. Nekaj te?av je bilo z iskanjem, kje se skrivata konektorja zadnjih dveh senzorjev. Kot je ?e napisal "323F Mate" je treba sneti notranjo plasti?no oblogo na blatnikih. Pri prednjih senzorjih te?av ni, ker so konektorji lepo dostopni v motornem prostoru. Nadomestni novi senzor je stal malo manj kot 70 EUR (originalni nadomestni del, kupil lani konec leta). Prilagam fotografijo, kje to?no se pri 323s l. '99 nahaja konektor zadnjega ABS senzorja, ?e bi ?e kdo iskal...

 

Zamenjan senzor --> ABS lu?ka ugasnila takoj in brez vsakih dodatnih zapletov.

 

?eprav pozno, hvala ?e enkrat za pomo?.

post-569-1271242193_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
    • 13 let stara M2 je imela zelo solidno podvozje. Se je še mehanik čudil.   Vse kar naredim, je da po prvem dežju spomladi v avtopralnici operem avto, da se podvozje splahne.   13 let je pa čist ok doba, za moj avto. Potem pa pride novi.   Nimam nič proti temu, vsak dela po svoje. Tudi marsikdo dela keramiko, karbonit ali kar koli že naj. Še nisem, mogoče pa bom kdaj od tega.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.