Skoči na vsebino

ABS senzor (menjava) + nov Mazda foruma?


Priporočeno sporočilo

Je normalno, da manjka levi vijak???

 

Prepri?an sem, da preden sem ?el na servis je ?e bil, ker sem zadevo razmontiral cca. teden prej...

Hmmm... <_<

 

post-650-1154961684.jpg

 

Na servisu ti ga na?rtno niso privili nazaj, da se ti bo boben ?e odznotraj hladil :hohoho:

 

Ko ti servisirajo avto je najbolje gledat jim pod prste in biti siten. Pa ?e to v?asih ni dovolj. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da mi ne kolo razpade zdaj... :(

 

v bistvu se ne more zgodit ni? ..

 

s tem vijakom je samo boben pritrjen, oz pokrov bobna- ta pa ne more odpast ?e ima? kolo privito.. vseeno pa idi na servis naj ti vrnejo ukraden vijak :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

Pozdrav,

 

Bom nadaljeval kar v tej temi, ker imam enak problem. Avto je 323 Sedan 1.5i, l. 1999. Pred kratkim se je pri?gala lu?ka ABS in sedaj ?e 14 dni ve? ne ugasne (ko se mi je pri skoraj novem avtu to pripetilo pred 10 leti prvi?, je lu?ka ugasnila po dveh dnevih sama).

 

Pri menjavi gum pred nekaj dnevi mi je mehanik snel tudi zadnja bobna, vse o?istil, vidnih po?kodb ni na nobenem od senzorjev niti na "zobnikih".

 

Za prednja ABS senzorja sem na?el konektorje v prostoru motorja in pomeril upornost, oba senzorja ka?eta enako upornost okoli 1,3 kOhm ne glede na poolariteto.

 

Ni mi ?e uspelo najti konektorjev za priklop zadnjih dveh senzorjev, da bi pomeril ?e ta dva. Hvale?en bi bil za namig:

 

- kje naj i??em konektorja s katerima sta priklopljena zadnja dva senzorja ABS ter

- kje v avtu je zmontirana ABS elektronika.

 

Za morebitno pomo? vnaprej hvala,

Sandi

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

- kje naj i??em konektorja s katerima sta priklopljena zadnja dva senzorja ABS

 

Pri 323F BA je kontakt na levi in desni strani v prtlja?niku pod za??itno plastiko.

Da se prit do njih tudi tako, da spusti? zadnje sede?e in odstrani? tisti del sede?a,

ki je pri stranskem majhnem zadnjem okencu pritrjen. To vse velja za 323F BA,

za sedan ne vem to?no.

 

Pomeri upornost in ?e je odprt (ni kontakta) ali kratek stik (0 Ohm). Pa levi in desni

bi verjetno morala imeti isto upornost.

 

- kje v avtu je zmontirana ABS elektronika.

 

Ne bi 100% to?no vedel, mislim da nekje pod avtoradijem... :)

 

ABS testira? tako, da gre? na prazno parkiri??e, recimo v BTC ob 4 popoldne v nedeljo

in zabremza? na ful. :)

 

 

 

IPB Image

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

... Bom ?ez vikend poskusil pomeriti ?e zadnja dva senzorja in potem poro?am, kaj sem ugotovil....

 

Rahlo dolgo je trajalo ;), sedaj kon?no urejeno. Crknjeni senzor hitro odkril: prekinjen tokokrog, medtem ko pri delujo?ih izmeril upornost 1,5 kOhm. Nekaj te?av je bilo z iskanjem, kje se skrivata konektorja zadnjih dveh senzorjev. Kot je ?e napisal "323F Mate" je treba sneti notranjo plasti?no oblogo na blatnikih. Pri prednjih senzorjih te?av ni, ker so konektorji lepo dostopni v motornem prostoru. Nadomestni novi senzor je stal malo manj kot 70 EUR (originalni nadomestni del, kupil lani konec leta). Prilagam fotografijo, kje to?no se pri 323s l. '99 nahaja konektor zadnjega ABS senzorja, ?e bi ?e kdo iskal...

 

Zamenjan senzor --> ABS lu?ka ugasnila takoj in brez vsakih dodatnih zapletov.

 

?eprav pozno, hvala ?e enkrat za pomo?.

post-569-1271242193_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.