Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je normalno, da manjka levi vijak???

 

Prepri?an sem, da preden sem ?el na servis je ?e bil, ker sem zadevo razmontiral cca. teden prej...

Hmmm... <_<

 

post-650-1154961684.jpg

 

Na servisu ti ga na?rtno niso privili nazaj, da se ti bo boben ?e odznotraj hladil :hohoho:

 

Ko ti servisirajo avto je najbolje gledat jim pod prste in biti siten. Pa ?e to v?asih ni dovolj. ;)

Napisano

Upam, da mi ne kolo razpade zdaj... :(

 

v bistvu se ne more zgodit ni? ..

 

s tem vijakom je samo boben pritrjen, oz pokrov bobna- ta pa ne more odpast ?e ima? kolo privito.. vseeno pa idi na servis naj ti vrnejo ukraden vijak :hohoho:

Napisano

s tem vijakom je samo boben pritrjen, oz pokrov bobna- ta pa ne more odpast ?e ima? kolo privito..

 

Kaj pa, ?e imam kolo odvito??? :ph34r:

 

:bravo::D:P

 

IPB Image

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Pozdrav,

 

Bom nadaljeval kar v tej temi, ker imam enak problem. Avto je 323 Sedan 1.5i, l. 1999. Pred kratkim se je pri?gala lu?ka ABS in sedaj ?e 14 dni ve? ne ugasne (ko se mi je pri skoraj novem avtu to pripetilo pred 10 leti prvi?, je lu?ka ugasnila po dveh dnevih sama).

 

Pri menjavi gum pred nekaj dnevi mi je mehanik snel tudi zadnja bobna, vse o?istil, vidnih po?kodb ni na nobenem od senzorjev niti na "zobnikih".

 

Za prednja ABS senzorja sem na?el konektorje v prostoru motorja in pomeril upornost, oba senzorja ka?eta enako upornost okoli 1,3 kOhm ne glede na poolariteto.

 

Ni mi ?e uspelo najti konektorjev za priklop zadnjih dveh senzorjev, da bi pomeril ?e ta dva. Hvale?en bi bil za namig:

 

- kje naj i??em konektorja s katerima sta priklopljena zadnja dva senzorja ABS ter

- kje v avtu je zmontirana ABS elektronika.

 

Za morebitno pomo? vnaprej hvala,

Sandi

Napisano

 

 

- kje naj i??em konektorja s katerima sta priklopljena zadnja dva senzorja ABS

 

Pri 323F BA je kontakt na levi in desni strani v prtlja?niku pod za??itno plastiko.

Da se prit do njih tudi tako, da spusti? zadnje sede?e in odstrani? tisti del sede?a,

ki je pri stranskem majhnem zadnjem okencu pritrjen. To vse velja za 323F BA,

za sedan ne vem to?no.

 

Pomeri upornost in ?e je odprt (ni kontakta) ali kratek stik (0 Ohm). Pa levi in desni

bi verjetno morala imeti isto upornost.

 

- kje v avtu je zmontirana ABS elektronika.

 

Ne bi 100% to?no vedel, mislim da nekje pod avtoradijem... :)

 

ABS testira? tako, da gre? na prazno parkiri??e, recimo v BTC ob 4 popoldne v nedeljo

in zabremza? na ful. :)

 

 

 

IPB Image

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

... Bom ?ez vikend poskusil pomeriti ?e zadnja dva senzorja in potem poro?am, kaj sem ugotovil....

 

Rahlo dolgo je trajalo ;), sedaj kon?no urejeno. Crknjeni senzor hitro odkril: prekinjen tokokrog, medtem ko pri delujo?ih izmeril upornost 1,5 kOhm. Nekaj te?av je bilo z iskanjem, kje se skrivata konektorja zadnjih dveh senzorjev. Kot je ?e napisal "323F Mate" je treba sneti notranjo plasti?no oblogo na blatnikih. Pri prednjih senzorjih te?av ni, ker so konektorji lepo dostopni v motornem prostoru. Nadomestni novi senzor je stal malo manj kot 70 EUR (originalni nadomestni del, kupil lani konec leta). Prilagam fotografijo, kje to?no se pri 323s l. '99 nahaja konektor zadnjega ABS senzorja, ?e bi ?e kdo iskal...

 

Zamenjan senzor --> ABS lu?ka ugasnila takoj in brez vsakih dodatnih zapletov.

 

?eprav pozno, hvala ?e enkrat za pomo?.

post-569-1271242193_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zdravo prijatelji!   Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+.   Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning.   Naprošam zgolj tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili.   Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi: nova odmična gred Menjana turbina Menjana zračna loputa Novi senzor pretoka zraka Očiščen sesalni kolektor (speskan)
    • Tocno zato pravim da dokler ne bo nove infrastrukture gre samo na dol Ne rabis biti nek inziner da ves da tud ce so cestninsko umaknili da dva pasova z gorenjske, dva z vzhodne in dva z zahodne na vse skupaj dva na brezovici ne morejo pogoltniti prometa
    • Continental 4ever 💪
    • To še ne pomeni, da so zakon, če so na CX-30...  Ne vozim CX-30, pa imam zimske gume DUNLOP in GOODYEAR. Imam pa 3 mazde 6. 
    • Hankook so zakon. Jih ima kar nekaj nas na cx30. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.