Skoči na vsebino

?ip za M6 SPC CD 136

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Zanima me, ?e ima kdo kak?ne izku?nje s ?ipom za M6 CD 136? Ali se spla?a? Stro?ki? U?inek? Poraba?

Vsem hvala za info. :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Kot jaz vem je Tomi.....uporabnik Komar posku?al s tem ?ipanjem na istem motorju... u should ask him... :)))

Feel free....

Napisano

Pozdravljeni.

Zanima me, ?e ima kdo kak?ne izku?nje s ?ipom za M6 CD 136? Ali se spla?a? Stro?ki? U?inek? Poraba?

Vsem hvala za info. :ne vem:

 

jaz ga nisem dal, zaradi tega ker se veliko vozim po drzavah kjer tankajo cuden dizel...

glede na to, da ze s cistim dizlom bo avto velik bolj kadil, to bi blo smrtonosno za mojega.

 

naj te veseli dejstvo, da mas najbrz vec kot tovarniskih 136 KM (na enem teste so izmerili skoraj 150KM)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz ga nisem dal, zaradi tega ker se veliko vozim po drzavah kjer tankajo cuden dizel...

glede na to, da ze s cistim dizlom bo avto velik bolj kadil, to bi blo smrtonosno za mojega.

 

naj te veseli dejstvo, da mas najbrz vec kot tovarniskih 136 KM (na enem teste so izmerili skoraj 150KM)

 

Jap, na tistem testu so namerili 147,6 KS (tovarni?ki motor) :bravo:

 

Jaz nisem imel ?ipa ampak PowerBox:

- pozna se pri pospe?evanju (kar opazna razlika-vendar je tudi opaznej?a turbo luknja);

- kon?na hitrost (mala razlika-mogo?e 3-5 km/h);

- dimljenje (bistveno bolj zadimi, ko pohodi? plin);

- poraba (ni bistvene razlike-mogo?e kakega pol litra, kar je verjetno posledica podzavestnega priganjanja motorja, ko si glavni, ker ma? "?ipan" avto)!

Moj aftek se ?e kar nekaj ?asa vozi zopet brez PowerBoxa, pa gre kar v redu (po ?tevcu tudi 220 in ve?, ?e je treba :danzoman: )... :policaj:

Papa, Tomi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.