Skoči na vsebino

The Re-make of.....


David

Priporočeno sporočilo

... evo ?e slikic.... najprej se opravi?im ker sem videl da sem prej?nji dve temi objavil pod Tuning namesto Styling..... MY BAD!!! <_<

 

 

Kakorkoli.... evo ?e slikic od mini predelave.... slikano z avtom od Uklopkota...... :aaaaa:

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

 

 

 

Jeeeeee :jupiii::jupiii::jupiii:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lepe fotke so....o?itno tebe foti? uboga ?e ?e mene ni!!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zani? fotke ker sem fol? :D

 

 

druga? pa lepo si spedenal trojko, da ne bom pisal v vsako temo posebej ker ?etko imam preve? objav. Croska je pa ?ist poseben stroj, me zanima ?e bo klopko res ubodu tist ko je rekel da bo nasleednje leto :P tist je meni ?e malo bolj v?e? :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lepe Mazde, tam pri jezeru, ni kaj. :bravo:

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, res lepe fotke in avtomobila v na?em doma?em kraju. Prihodnji? pridem ?e jaz :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti sam prid!!!

 

lahk pa ?e za kak piknik zrihtava na rakitni pa bo!!!!

Se strinja?? :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti sam prid!!!

 

lahk pa ?e za kak piknik zrihtava na rakitni pa bo!!!!

Se strinja?? :bravo:

 

Absolutno! Lokacija za sre?anje je super, za hrano, pija?o in fotke tud, izlet za ostale bi bil ob lepem vremenu zagotovo lep, cesta pa je tudi zanimiva... Veliko bolje kot kak?no parkiri??e v LJ :bravo::bravo::bravo::danzoman:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Absolutno! Lokacija za sre?anje je super, za hrano, pija?o in fotke tud, izlet za ostale bi bil ob lepem vremenu zagotovo lep, cesta pa je tudi zanimiva... Veliko bolje kot kak?no parkiri??e v LJ :bravo::bravo::bravo::danzoman:

 

 

se podpi?em pod to.... recimo parking pri jezeru.... pol pa naprej.... :bravo:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Absolutno! Lokacija za sre?anje je super, za hrano, pija?o in fotke tud, izlet za ostale bi bil ob lepem vremenu zagotovo lep, cesta pa je tudi zanimiva... Veliko bolje kot kak?no parkiri??e v LJ :bravo::bravo::bravo::danzoman:

 

Se strinjam glede lokacije. Veliko boj primerno kot pa parkiri??e!!! :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

David - pa aftek je pesmica :jupiii::bravo::jupiii: :mi pijemoo:

 

To je zarad xenonk !!!!!!!!!!! :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...

Da malo obnovim..... Mazdulina ma nove ?evelj?ke...

 

 

Pirelli P Zero Rosso.... wiii...

 

?ist fasciniran nad gumo.....

 

Izredno tiha guma.....

Zelo dobro absorbira luknje na cesti...

po mokrem dr?i k nora....

Po suhem ?e bolj...

 

 

skratka.. super guma

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,zaj pa gasaaaaaaaa. :bravo: A porabo si ?e kaj umiro?? <_<

 

Mislim, da mu to ne bo nikoli uspelo ... :danzoman: ... pa zakaj bi se sploh trudil??? :ne vem:

Papa, Tomi
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam lega je pa ...wruuuum wruuuum.... :aaaaa:

 

He he,?e nisi ta pravega voza pelal! :P:bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.