Skoči na vsebino

blow-off ventil

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ali lahko dam blow-off ventil v svoj avto? al mors met kej posebnga se zravn v motorju?

Upam da bo tut moj gdaj tko zgledu!!!!

Napisano

No Blow off je ventil ki ti spusti nadpritisk ki ti ga ustvari turbina ko recimo spusti? plin.

 

A tukaj ?e opazi? kaj kar tebi manjka?

 

 

Blow off je domena turbo bencinarjev in se uporablja zato da se turbine ne zaustavi ko spusti? gas ker je to potrata ?asa da se spet zavrti. Zato se namesti ta ventil (ponavadi je ?e original, samo ker je speljan v izpu?ni sistem se ga ne sli?i) da turbina izgubi ?im manj obratov.

 

 

Kaj ve? bo pa na? teoretik Symon povedal :D

Napisano

Potem ni varjante da bi v masino brez turbine ugradu kaj podobnega kot blow-off ventil ? Da malo zvizga ;)

 

Lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Ima? pa ?e mo?nost kupit ventil katerega se privije od zadaj na izpu?ni lonec in ti bo delal tudi vsakokrat pssst pssst... Samo ne more? tega imet no :hohoho:

Napisano
  je Segi napisal:

Potem ni varjante da bi v masino brez turbine ugradu kaj podobnega kot blow-off ventil ? Da malo zvizga ;)

 

Lp

 

Ni Boga, da bi ti zrihtal delujo?i blow off brez turbine! :hohoho: Vse ostalo je samo bednobedna imitacija...

Skratka turbina potem pa blow off.

Aja pa druga?e ni samo pri turbo bencinarjih, je tudi pri dizlih. Samo serijsko so narejeni tako, da se ne sli?ijo kaj dosti, nekateri pa potem celo na dizle me?ejo blow offe ki so prirejeni, da ?im bolj piskajo...

Marko, ?e se ne motim ga serijsko 200sx nima. ;) Zato tisto zanimivo ropotanje, ko spusti? gas oziroma prestavi?. Oziroma je nekaj tako speljano, da ga ne rabi? al neki takega.

 

Lahko pa gor vr?e? tole sranje ampak ?e ne zameri? bo to izpadlo res pateti?no. Nekdo mi je govoril, da je v ?ivo sli?al avto s tem... ?el itak ni nikamor, ko je prestavil je zapiskalo ampak hec je v tem, da ko je on ?e peljal v naslednji prestavi je tale piskalica ?e vedno vlekla tisti zvok. :whatever:

 

Upam, da se bo? pravilno odlo?il. Mazda_MX ponuja vgradnjo turbine za od 350.000 SIT naprej, ?e se ne motim. :rispekt:

Napisano
  je Symon napisal:

 

Lahko pa gor vr?e? tole sranje ampak ?e ne zameri? bo to izpadlo res pateti?no.

 

Keri lame sound.... :hohoho::hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

Feel free....

Napisano

joj skoda, sm pa mislu da bom tut jt delu psssssssssst. a pl je tist kar majo pr RSR, brezveze ce ni turbine pravte.

:(

Upam da bo tut moj gdaj tko zgledu!!!!

Napisano

?e ni turbine ni blow-offa Tako enostavno je to. To je isto kot bi hotel imeti ?portni filter brez avta.

Objavljena slika

Kot vidi? je Blow-off za turbino (in pred loputo) in ko ti spusti? gas (zapre? loputo) mora un odve?ni zrak nekam. In gre ven ?ez blow-off. ;) In spotoma ve? ali manj zapiska.

Napisano
  je Symon napisal:

A tisto ko za?ne delati BANG BANG!! :D Tisto je pa zelo lepo in kvalitetno opisano tukaj.

Ampak tak sistem ni za vsakdanje avte ker postaneta turbina in avspuh potro?ni material. :D

 

 

Symon aka Wikipedia. press.....

 

 

vsevednik si stari.... noro!! :prstgor:

Feel free....

Napisano
  je Symon napisal:

A tisto ko za?ne delati BANG BANG!! :D Tisto je pa zelo lepo in kvalitetno opisano tukaj.

Ampak tak sistem ni za vsakdanje avte ker postaneta turbina in avspuh potro?ni material. :D

 

hvala za pojasnilo. se mi je zdelo, da so na eurosportu takole razlozli...pa sem vmes ze malo pozabil :) no wikipedia pise o blow-offu tole. po funkciji sta mi zelo podobna tisti anti-lag pa blow-off.. :ne vem:

 

lp,gregor

IPB Image
Napisano
  je David napisal:

Symon aka Wikipedia. press.....

vsevednik si stari.... noro!! :prstgor:

 

sramezljiv A se ti norca dela? al res. sramezljiv

 

M2 ja v bistvu ?e tako pogleda? imata isti namen. Da se turbina neprestano vrti brez sunkovitega ustavljanja kar ?kodi turbini na dolgi rok pa ?e turbo lag je potem preve? nadle?en. Baje. :ne vem: ZAENKRAT ?e ne vem iz prakse. :D

Napisano
  je hime napisal:

ali lahko dam blow-off ventil v svoj avto? al mors met kej posebnga se zravn v motorju?

 

V vsak avto lahko zmontiras blow off ventil. Edino v avtih brez turbine ne bo imel nobenega ucinka.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Em, od gradu Ludvika Bavarskega (Neuschwanstein) do naše garaže je 580 km dolga pot. In kje na tej poti sem bil 50 km od vaše garaže?   Sicer pa - škoda, da nisem prej vedel. Zdaj sem itak že doma...   Je pa očitno "prava luna" za skoraj-srečat... Tudi jaz sem skoraj srečal @YavarYe X6V6. On je bil pri meni, mene pa ni bilo pri meni...
    • Bil si potem cca 50km od naše garaže. 
    • Ampak vseeno, pri vožnji po mestu 50/ uro je poraba  okoli 4 l/100. Govorim za ročni menjalnik. Na semaforjih imaš itak start stop. Tako, da tudi če upoštevamo vse zastoje in čakanja, več kot 6,5/7 na 100 ne sme bit. 😉 Kot sem že napisal, štirje odrasli +poln prtljažnik kufrov in opreme, prevoženih okoli  1650 km, pri nas avtocesta od 140+----/uro, Avstrija po omejitvah (tam vsi vozimo po omejitvah 😄), Nemčija od 140-205 km /uro. Italija nekje 140km/ uro. Ostalo nekaj nad omejitvami. Skupna poraba 6,1/100. V Avstriji in Italiji sem tankal Esso benzin. Ali je boljši kot Shell, ne vem. V glavnem, poraba nekje enaka kot na dizelci. Mogoče kake tri dcl višja.  Vse klance prevozil. 😊
    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.