Skoči na vsebino

Kolk polnite pnevmatike

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bom pa ?e jaz malo zapametoval

 

Hectopascali oz hPa se uporabljajo v glavnem oz. zgolj v meteorologiji, ker je en hPa enako en milibar in je veliko la?je uporabljati kot mero za zra?ni tlak, ki se sicer ?e na veliko uporablja izraz milibari.

 

Za vse ostale pritiske pa je bolje primerna uporaba v kiloPascalih kPa, kar pomeni, da je 1bar =100kPa oz. z drugimi besedami pomeni, d polnimo gume z 220 - 290 kPa. :D

1 pascal (Pa) ≡ 1 N/m^2 ≡ 1 J/m^3 ≡ 1 kg/(m^1·s^2)

 

Bravo Boss!!!

Izvlekel si nas iz d....

Meni te spremembe ne le?ijo in mi je ?e vedno ljub?i bar, ki ga v?asih zaradi male razlike zame?amo z at (stvar dolgolene navade). Ko sem iskal te mere sem zaradi niskega krvnega tlaka, ki me danes j...(in zna?a 100mmHg, oziroma 13,333kPa, ?e sem preav izra?unal) in ?e na pol sanjam, sem najprej naletel na h, k pa kar pesko?il. :mi pijemoo: :mi pijemoo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Neka firma polni gome z nekim inertnim plinom, ki je precej manj dovzeten za nihanje pitiska v primerjavi z zunanjo temperaturo.

 

 

Ko smo ?e ravno pametni, se bom ?e jaz malo ustavil pri zgornji trditvi. Tudi jaz sem neko? na servisu poslu?al podobne zadeve o tem plinu. Povedali so mi tudi, da omenjeni plin manj razjeda gume od znotraj.

 

V moji vozni?ki karieri mi gum ?e nikoli od znotraj zrak ni pojedel tako hitro, kot mi jih je asfalt na zunanji strani. Glede nihanja pritiska pa so nas v ?olah u?ili, da se plini raztezajo po splo?ni plinski ena?bi, ki velja za vse pline.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Uf, sem imel gume na M6 (205/55 R16) napumpane spredaj na 2.2, zadaj pa na 2.0 (sploh ne vem, kje sem izvedel za te vrednosti). Od tega je ena sprednja vmes ?e malo spustila. Sedaj sem nabasal spredaj 2.6, zadaj pa 2.4 in razlika je ?e takoj opazna.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

V moji vozni?ki karieri mi gum ?e nikoli od znotraj zrak ni pojedel tako hitro, kot mi jih je asfalt na zunanji strani. Glede nihanja pritiska pa so nas v ?olah u?ili, da se plini raztezajo po splo?ni plinski ena?bi, ki velja za vse pline.

 

Bom pa ?e jaz malo pameten:

 

Splo?na plinska ena?ba PV=nRT velja za idealne pline pri idealnih pogojih, kar pomeni, da si v tem primeru (in pri ve?ini drugih prakti?nih primerih) z njo lahko bore malo pomaga? (beri "ni?").

 

Sicer pa mislim, da bi moral podatek polnjenja gum posredovati proizvajalec za vsak model posebej (vsaj logi?no bi bilo)

 

No pa smo tam ... :hohoho:

Napisano

Boss mi je svetoval, naj nafilam gume (trenutno imam spredne 2.1), pa mi je svetoval da jih dam na cca. 2.5, pa naj bi mi avto tut manj pokuril (kar se mi zdi logi?), ampak ne vem pa ?e je idealno da jih tok nafilam, kaj pa drugi mislite! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Boss mi je svetoval, naj nafilam gume (trenutno imam spredne 2.1), pa mi je svetoval da jih dam na cca. 2.5, pa naj bi mi avto tut manj pokuril (kar se mi zdi logi?), ampak ne vem pa ?e je idealno da jih tok nafilam, kaj pa drugi mislite! :blink:

 

 

js sm 1x nafilov vse 4 na 8barov pa sm se kumot po jezeru z avtom potlej vozil :hohoho::hohoho:

 

js mam drga? nafilane na 2bara pozimi pa 1.8

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

js sm 1x nafilov vse 4 na 8barov pa sm se kumot po jezeru z avtom potlej vozil :hohoho::hohoho:

 

Pa pozabu si povedat, da si ABS izklopu... :hohoho::hohoho::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Boss mi je svetoval, naj nafilam gume (trenutno imam spredne 2.1), pa mi je svetoval da jih dam na cca. 2.5, pa naj bi mi avto tut manj pokuril (kar se mi zdi logi?), ampak ne vem pa ?e je idealno da jih tok nafilam, kaj pa drugi mislite! :blink:

 

ja, ?e sem ?el mimo avta pa sem najprej mislil, da ti je guma spustila, k je bla tko razvle?ena spodi... pa probi najprej recimo na 2.3 napolnt pa se mal naokrog vozi...

 

ne vem kako se lahko ?portno vozi?, ker ?e guma nima bo?ne stabilnosti ti jo v ovinkih valja kot ?igumi po ustih, pa ?e jo bo? na 2.5 napihnil ti bo avto ?e kak cm vi?je stal (skoraj idealno za hribe) :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Sam jih polnem 2.1 in 2.2 ker se mi zdi, da ?e jih ?e bolj nafilam, so gume ?e bolj trde in avto pele kot po makadamu. :D

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

Dans sem gume do-filal, pa so zdej spredne 2.3, nmest 2.1, zadne pa 2.0 - prej 1.8! No nevem itak se mi 2.3 bol? ?li? kot 2.1, tut kar se kubature ti?e, sam mi bo pa zihr zdej spredi ?e bl kopal kot prej, ?e posebi v de?ju bo ?ur, al pa celo PESKOVNIK, upam samo da se ne bo kon?al nekje dol s ceste! :jupiii:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

sem naredil eksperiment in napolnil gume na 3.2 bar...ni uspel, pretrd avto in nic kaj boljse vozne lastnosti. Zdaj sem spet na 2.6/2.5

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz pa sem jih z 2,2 "napihnil" na 2,5. Na serpentinah na Rakitno se pozna. :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Jaz pa sem jih z 2,2 "napihnil" na 2,5. Na serpentinah na Rakitno se pozna. :bravo:

 

Meni so pa v ponedeljek vse ?tiri "napihnili" z no?em na 0,0 (ampak ne na Mazdi), pa je bila tudi opazna razlika, ko sem se peljal kak?nih 200 metrov do vulkanizerja.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Meni so pa v ponedeljek vse ?tiri "napihnili" z no?em na 0,0 (ampak ne na Mazdi), pa je bila tudi opazna razlika, ko sem se peljal kak?nih 200 metrov do vulkanizerja.

 

Ja kje hudi?a pa ti ?ivi?, da ima? take kretene okrog sebe?

33112_1.png

Napisano

Ja kje hudi?a pa ti ?ivi?, da ima? take kretene okrog sebe?

 

 

Je bilo v okviru predvolilne kampanije...

 

link

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Norc!! :angry: Oni ko je gume rezal mislim.... :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Zavarovalnica ga bo ?e scuzala sam upam, da ga bodo to?ili vsi, ki nimajo kaskega, da bo ?e gate moral prodajat

 

gume na 60 avtomobilih - to je na u? ene tri milijone, ?e je spu??al vse ?tiri...

33112_1.png

Napisano

Zavarovalnica bo lepo tarife dvignila, ne verjamem, da se bo spustila nad unga bolan?ka :blink:

 

ti kr verjem, da se bojo... ?e za veliko manj?e zneske so ?li v to?bo ali pa v poravnavo - kle majo pa vse ?rno na belem

33112_1.png

Napisano

Boss, tvoja ideja z dopumpanjem gum, se je zaenkat obnesla, ker ob?asno sem dozdej nasedu ko sem zapeljeval v gara?o, zdej pa ni ve? teh problemov, pa tut se mi zdi da kar mal bol vle?e (iz mesta sicer ?e bolj v prazn vrti), ampak po ravnin je pa kulj! :D

Dobrodo?li na forumu!

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

No, ?e bi res radi idealno napolnili gume predlagam eno mo?nost (nisem testiral v real lajfu :P ),

ki je verjetno izvedljiva:

 

Izhajamo iz dejstva, ga se pnevmatika med vo?njo segreje. Potrebuje? natan?en in hiter termometer.

Predpostavljamo, da je podvozje "pravilno" nastavljeno (kaj to je, je odvisno od namena ali gre za dirka?a

ali normalnega cestnega voznika).

 

1. Peljii se po ?imbolj ravnem par kilometrov s primerno hitrostjo (recimo 90-100 km/h)

2. Izmeri temperaturo (koloteka) na notranji strani gume, v sredini in na zunanji

3. ?e so si temperature pribli?no enake je tlak OK.

4. ?e sta zunanja in notranja stran toplej?e od srednje pove?aj tlak

5. ?e je srednja stran toplej?a (od obeh sosednjih) zmanj?aj tlak

6. Ponovi zadevo

 

To je en trik za pravilno obrabo. Seveda je potrebno tudi "zmerno hitro" voziti skozi ovinke...

 

Pri tem igra veliko vlogo tudi "naklon" pnevmatike (angl. camber - ne vem slovenske besede) http://en.wikipedia.org/wiki/Camber_angle

 

Za tlako-mazohiste. ;)

 

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.