Skoči na vsebino

kromiranje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

 

A ima kdo iskusnje z "kromiranjem" plasticnih delov avtomobila?

 

Kako se to obnese? A obstoji, al se rado odlusci?

 

Kaj pa kaj cena?

 

Kdo to dela?

 

LP LEnuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

al pa firma....hmmmm...kako se klice...superkrom al nekaj takega...od saletovega oceta...

 

dejte me popravit oz. dopolnit.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Jest sem mislil, da bi dal zavese kromirat, ali pa vsaj da bi jih pobarval v barvi karoserije, ker so mi crne - da ne recem grde - ne lepe!

 

Se jih mogoce da kupit ze take (pobarvane ali efekt kroma)'

 

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

Pri Mazdi ne bo? dobil zavesic v krom izvedbi, tiste ?rne pa lahko da? samo pobarvat v barvi vozila.

 

Samo zavesice da bi dal kromirat to nebi bilo lepo <_<

Napisano

Samo zavesice da bi dal kromirat to nebi bilo lepo  <_<

Hm... se ti zdi?

Najbrs res. Konec koncev bi bila tudi moznost barvanja nekoliko cenejsa od kromiranja.

Kaj se ti pa zdi, ce bi ji oblekel, ali pa celo cele naredil iz karbonskih vlaken?

Edina pomankljivost karbonskih proti plasticno/gumjastim je pa ta, da karbon poci. Ni elasticen.

 

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

zavesice pusti kot so,edino z regeneratori za plastiko jih lahko prema?e? da po?ivi? barvo.?e bo? kromiral ali pa barval,ti bo to spokalo posebej pozimi.Glede karbona pa ?e bo? kje potem zahaklal, bo? zlomil ali pa ukrivil plo?evino kje je pritrjeno.Edino mogo?e bi se obneslo ,da da? bolj na debelo plastik primer,pa potem gor kako elasti?no barvo(dvokomponentno).

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Pozdrav!

 

Kar se tice karbonskih vlaken in "poksij" smole ni probleme. Jo lahko dobim kr ugodno, zato cena ni razlog.

Bolj me muci dejstvo, da karbonske zavesice niso elasticne sploh.

Kromirane vsekakor ne pridejo v postev, ker bi razpokale. Barvane z dvokomponentno barvo mislim, da imajo zelo malo moznosti, da raspokajo. Ne vem pa kako bi se ta barva prijela povrsine; de se barva slucajno ne bi odluscila ob prvem morebitnem dotiku z plocnikom ali s cim drugim trdim predmetom. Raje avto brez zavesic, kot pa z razpokanimi <_< .

 

Mazda323: Ne znam ti iz glave povedat oznak te barve, ampak.. je modre kovinske barve, ravno tak kot ga uporabljajo je v katalogu.

 

Morda bom pobarval v barvo karoserije. Seveda, po najboljsih modelarskih moceh. Sicer pa, bom pocakal, da se nekaj vode pretece :D.

 

Hvala vsem za odgovore!

LP Lenuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.