Skoči na vsebino

PREVELIK PROBLEM

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ker mi ?e ma?ina po?asi kreha (je ?e v smrtni postelji)!! :angry:

pa seveda ker bo po?asi zima, moram jst mojga konji?ka "rahlo" predelati

prvo kot prvo seveda rabim nov motor!!

zanima me ?e bi lahko v mojo F-ko dobil motor od MX-3 kar me ?e najbolj mika

mogo?e to noter dobit ni te?ko... kaj pa homoligacija?? :wacko:

poleg motorja bi mogu gor spravit ?e bremze (zavore) a mislite da bi mi to uspelo??

 

 

lepo bi vas prosu za kaker?no koli pomo? ali nasvete

najbolj vesel bi pa bil nekoga s podobnimi izku?njami :rispekt::rispekt:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

ker mi ?e ma?ina po?asi kreha (je ?e v smrtni postelji)!! :angry:

pa seveda ker bo po?asi zima, moram jst mojga konji?ka "rahlo" predelati

prvo kot prvo seveda rabim nov motor!!

zanima me ?e bi lahko v mojo F-ko dobil motor od MX-3 kar me ?e najbolj mika

mogo?e to noter dobit ni te?ko... kaj pa homoligacija?? :wacko:

poleg motorja bi mogu gor spravit ?e bremze (zavore) a mislite da bi mi to uspelo??

lepo bi vas prosu za kaker?no koli pomo? ali nasvete

najbolj vesel bi pa bil nekoga s podobnimi izku?njami :rispekt::rispekt:

 

Kak?en motor 1.6 ali 1.8V6 ???

?e je isti motor rabi? samo papirje in dobi? movo prometno berz atesta in komplikacij.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

najraj?i bi vidu 1.8 V6.da bo malo ja?e

 

kak pa je s temi motorji? a je 1.6i od 323F bolj?i od 1.6i od MX-3

al ni bistvene razlike?

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

1.8 je pa mal razlike v valjih :D

 

 

ja to vem

 

sam zanima me ?e bi jo spravu noter

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Kolega iz Celja, se mi zdi da si glih prava 2 sogovrnika najdu, ki ?e najve? vesta o teh mazda?kih motorjih in predelavah, tko da za?etek predelave ima vse pogoje za uspeh! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kolega iz Celja, se mi zdi da si glih prava 2 sogovrnika najdu, ki ?e najve? vesta o teh mazda?kih motorjih in predelavah, tko da za?etek predelave ima vse pogoje za uspeh! :danzoman:

 

MX-3 in 323 imata 1.6 motor popolnoma enak.?e bi "nabasal" V6 motor v 323 pa je malo za pomerit in preverit ?e je dovolj placa, samo pomoje bi bla vrijanta.Samo jaz ti predlagam da si pol vzame? 2.0 V6, komplet z menjalnikom, ker dobi? bolj?e prestavno razmerje, poraba pa je popolnoma enaka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

MX-3 in 323 imata 1.6 motor popolnoma enak.?e bi "nabasal" V6 motor v 323 pa je malo za pomerit in preverit ?e je dovolj placa, samo pomoje bi bla vrijanta.Samo jaz ti predlagam da si pol vzame? 2.0 V6, komplet z menjalnikom, ker dobi? bolj?e prestavno razmerje, poraba pa je popolnoma enaka.

 

?e ?e jst upra?am kok bi blo realno stro?kov ?e bi jst hotu v svojo 323F nabasat V6 motor not???

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

?e ?e jst upra?am kok bi blo realno stro?kov ?e bi jst hotu v svojo 323F nabasat V6 motor not???

 

3-4 dni dela + odvisno za koliko dobi? motor z menjalnikom.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

3-4 dni dela + odvisno za koliko dobi? motor z menjalnikom.

 

Na bolhi se en v6 prodaja za 90000. Pi?e z menjalnikom ali brez! Kok bi pa "na u?" deu pr?u?100000,200000?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Na bolhi se en v6 prodaja za 90000. Pi?e z menjalnikom ali brez! Kok bi pa "na u?" deu pr?u?100000,200000?

 

Te?ko re?, mogo?e bo treba kak nosilec nanovo narest al pa ga dobit za predelat.Pa poleg motorja rabi? ?e vso motorno napeljavo CPU in podobne zadeve.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Te?ko re?, mogo?e bo treba kak nosilec nanovo narest al pa ga dobit za predelat.Pa poleg motorja rabi? ?e vso motorno napeljavo CPU in podobne zadeve.

 

Ja ni lih ma?ji ka?elj se strinjam! Po eni strani pa tud ne ve? kak?en motor dobi? pa kolk prevo?enih! To za zdj informativno spra?ujem ?e me pa v kratkem sprejmejo na ?iht pa bi se znal zgodit da bi kk?n V6 not padu! Hvala za odgovore!

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

?e bi se jaz odlo?il za tako predelavo, ga nebi ni? s kakimi homologacijami sral. Se ne spla?a, ker gre preve? denarja. Mi ?e noben policaj ni nikoli gledal ?tevilk ?asije ali tip motorja, s tehni?nim pa tako vemo kako je. :danzoman:

Napisano

Prodaj svojo in kupi http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=708595 :bravo:to ti je ?e najbolj pametno.

 

Ne vem, ne vem... A si jo ?el gledati? ;) Jaz sem jo ?el. ?isto spotoma. Pa mislim da Marko in Uklopko tudi. Pa nisem nek izvedenec ampak sem opazil, da je bil najverjetneje zbit spredaj. Zadaj nisem gledal ampak baje je bil tudi.

OSTALO:

- 2.lastnik

- servisna knjiga

- nepo?kodovan

- nekaramboliran

:whatever:
Napisano

Ta avto se je prej prodajal v celju je pa iz treh avtov sestavljen.

 

No vidite v tem primeru RAJE v svoj avtu vr?em drug motor, par stvari se zamenja pa mam odli?no Mazdo 323F V6! :bravo:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ne vem, ne vem... A si jo ?el gledati? ;) Jaz sem jo ?el. ?isto spotoma. Pa mislim da Marko in Uklopko tudi. Pa nisem nek izvedenec ampak sem opazil, da je bil najverjetneje zbit spredaj. Zadaj nisem gledal ampak baje je bil tudi.

 

:whatever:

 

 

..ne, ne...nisem mislil to?no tele, samo je edina gt-ja na avto.netu pa sem dodal link. V mislih sem imel da se bolj spla?a kupiti original gt kot pa menjat motor, bremze, elektriko, gt-jka ima ?e verjetno tudi zadaj diske ipd..

Napisano

Ja ?e bi se odlo?u za menjavo motorja sm prepa?unu nekak 400K-500K stro?kov! Mi je zdj 1.5 ?e bolj u?e?! :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

ja js sm menjo motor na svoji mazdi mx-3.In sm ga dobo z mazde 323 sedan.Bile so male razlike(jermenice).uglavnem vse se je dal kombinirat.Motor lahko sm menjas,tak kot sm ga js.Ni noben problem.Ce ga bos sam menjo,ga menji od spodaj.Noter bi ti poleg istegamotorja paso tut bp motor(18i,16v.76kw).V prometni pa ubistvu ne rabis menjat podatkov saj niti ne gledajo.Motor je pa isti na pogled,razen ce bos se odloco za kako v6 varjanto,pol pa.

Napisano

ja js sm menjo motor na svoji mazdi mx-3.In sm ga dobo z mazde 323 sedan.Bile so male razlike(jermenice).uglavnem vse se je dal kombinirat.Motor lahko sm menjas,tak kot sm ga js.Ni noben problem.Ce ga bos sam menjo,ga menji od spodaj.Noter bi ti poleg istegamotorja paso tut bp motor(18i,16v.76kw).V prometni pa ubistvu ne rabis menjat podatkov saj niti ne gledajo.Motor je pa isti na pogled,razen ce bos se odloco za kako v6 varjanto,pol pa.

 

Ja on cila na V6 verjanto

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.