Skoči na vsebino

626 turbo - galerija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo spletne strani na kateri so malo starejse slike moje 626. Novejse bom dal cez kak dan. Na novih slikah bo tudi postopek ugrajevanja turbine na moj avto.

 

--- GALERIJA ---

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Kaj pa ce bi kdo napisal kaki komentar?

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

scena toti ksenon ?arometi,kaj to ma? potem 4 ?arnice?na en kontrolni modul(pretvornik napetosti) se priklju?ita 2 ?arnici ?Kaj bi se dalo vgraditi v mazdo 323c

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Samo problem je pri teh xsenon ?arometih ?e jih dodatno kupi? da mora? imet na avtomobilu pranje ?arometov, ter da imajo xenonke elektronsko uravnavanje snopa, druga?e ne more? homologirat. <_<

Napisano

Samo problem je pri teh xsenon ?arometih ?e jih dodatno kupi? da mora? imet na avtomobilu pranje ?arometov, ter da imajo xenonke elektronsko uravnavanje snopa, druga?e ne more? homologirat. <_<

Res je, a ker mam hrvasko tablico mi po sloveniji ne tezijo, a pri nas je itak vse v kurcu pa nobenega ni briga. :D

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

scena toti ksenon ?arometi,kaj to ma? potem 4 ?arnice?na en kontrolni modul(pretvornik napetosti) se priklju?ita 2 ?arnici ?Kaj bi se dalo vgraditi v mazdo 323c

No to nism glih razumu?!?! Mam dve zarnici (HID), balast in ingition. tako dela pravi xenon. ne vem o kaksnih 4 govoris? Ja, mam 4, dve kratki luci (xenon) in dve dolgi (navade H1). Pa na 323 se tudi da nastimati. Lahko se pa kje dobimo da vam pokazem in podrobno razlozim.

Je pa stvar dokaj enostavna: Zamenjal sm samo kratke luci (H7) v xenon (HID) z pripadajoco elektroniko, mocnejse varovalke (ne glede na to da so zarnice 35W - tako mora biti ker ignion veliko napetost rabi- 20KV), dolge luci pa so serijske.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Samo problem je pri teh xsenon ?arometih ?e jih dodatno kupi? da mora? imet na avtomobilu pranje ?arometov, ter da imajo xenonke elektronsko uravnavanje snopa, druga?e ne more? homologirat.  <_<

Pa se to: ce mas kolko-tolko nov avto ti policaji ne bodo tezili, ker itak mislio da je serijsko in se sploh za to ne bodo zmenli, se posebej ce mas luci z lecami, a za tehnicnega lahko zamenjas in vstavis navade zarnice tisti en dan v letu.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Tata i ja bi to. :lol:

 

Hudo zgleda vse skupaj, komaj ?akam ?e na fotke od vgrajevanja turbine. ;)

 

 

Druga?e pa so meni zadnji? na meji s hrva?ko (sicer slovenski policaj) pregledali avto do potankosti, tudi ma?ino ... potem me je spra?eval policaj kaj je debel kabel, ki pride na akumulator in sem mu moral razlagat, pa zakaj imam ?portni filter ...

Napisano

VIrage: eee... in zakaj ima? ?portni filter ?

 

DonFilipo: lepo si zrihtal avto, volk v ov?ji ko?i :D:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

VIrage: eee... in zakaj ima? ?portni filter ?

Uradna razlaga je bila, da zato, ker ?akam na originalnega, v tem ?asu pa je ?portni noter ... ?aprav ga nisem poimenoval ?portni. :huh:
Napisano

 

DonFilipo: lepo si zrihtal avto, volk v ov?ji ko?i :D:D

Hvala. A bi kdo probal to mazdo?

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

 

 

DonFilipo: lepo si zrihtal avto, volk v ov?ji ko?i  :D  :D

Hvala. A bi kdo probal to mazdo?
ves da nebi nihce od nas.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ow....ma valda da ja! :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ej maestro... :D vse pohvale. :P Res. ;) Sam neki me zanima. A to si vse sam razstavljau armaturo in podobne stvari? Jst bi si zelo rad razstavu stevce pa jih prilagodil svojim zeljam B)

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Ej maestro... :D vse pohvale. :P Res. ;) Sam neki me zanima. A to si vse sam razstavljau armaturo in podobne stvari? Jst bi si zelo rad razstavu stevce pa jih prilagodil svojim zeljam B)

?tevce na pre FL MX-3 sploh ni te?ko razstaviti... :)

 

ask if you need to know ...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ej maestro... :D vse pohvale. :P Res. ;) Sam neki me zanima. A to si vse sam razstavljau armaturo in podobne stvari? Jst bi si zelo rad razstavu stevce pa jih prilagodil svojim zeljam B)

Seveda! Vse sm sam naredu. CISTO VSE NA TEM AVTU. Se elektroniko sm sam menju.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.