Skoči na vsebino

Mazda odpadi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vem da ni veliko Mazd na tem svetu za odpat, ampak samo tiste katere so razbite (tiste iz 1932 se vozijo :)), ampak me zanima kje se da dobiti kaksen dober odpad v Italiji in Avstriji. Pozna kdo kaki web page? Tocen naslov, kaksne so cene....

 

 

ajd.

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

ve? nas je takih ki nas to zanima ! :unsure:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

mam jst nekje puno naslovov iz AU se mi zdi...bom pol najdu pa jih napisal. Tule v blizini (Pichler al ka je ze) in podobni so FUL dragi. Gor jih mate v okolici Dunaja. Specializirani za mazdo... v blizni okolici Dunaja sm do sedaj 3 najdu. Ne morem vam rect kolk so zalozeni pa kake so cene, sam je zihr ful bols ko pr pichlerju :P

 

pa se poklice gor pa vprasa a ne? :D

 

ajd

---------------------------------------

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eno-nožni premium  
    • K da bi se ChatGPTjem pogovarju  
    • Fake, AI, pomoje je bil v excelu delan video. Vsi dobro vemo da so to bučke, saj je mazda premium.
    • OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.    Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
    • V bistvu je tako,da je PZ super👍,JIS tudi👍,PH je pa drek👎!   Jaz sem nevedoč zjebal dva vijaka pri tisti "vintage" fleksarici (letnik 82😲)...pol pa dobi tak vijak,da bo izpdlo pošteno restavrirano,k pri Makita servisu jih nimajo🥺...ampak zahvaljujoč internetu upanje ni izgubljeno😃... Samo je pa fajn zoprna stvar,če se ti to zgodi... Itak sem kupil še eno,ker je manjkala zaščitna avba in original čepek drugega navoja za ročaj...mi je ratalo poceni na eBayu...tako,da bo ena "lepa",druga pa "workhorse".   Tukaj lepo narejen video,ki vse lepo razjasni okoli PH,PZ in JIS.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.