Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, imam 626, 2.0- 16V. Narejen orng servis ( menjani vsi jermeni,?ponar sve?e, kabli, menjava filtrov- tudi za bencin , narejene meritve pritiska na vbrizgalnih ?obah) v glavnem vse kar si lahko zamisli?, pa vendarle; avto je po servisu za?el cukati, trzati, sploh se to ?uti pri speljavanju in ko je hladen. Mehanik prognozira da je verjetno odpovedal merilec - senzor pritiska zraka ki je montiran v pokrovu zra?nega filtra. No, stane cca 120k, dobil sem rabljenega, ga zamenjal ampak kar nekako ?e ni OK. Ali mi kdo lahko kdo kaj pametnega svetuje??

Sem ?e bolj na konc z ?ivci (in dnarjem )

Iskrena hvala za pomo?. :bravo:

Kuki

Napisano

drugi mehanik

 

Ma ne , fant je dober, sam tud ne ve kako naprej. Se je matru 14 dni da je menjal vse po vrst, pa pol spet moje nazaj dajal, ampak avto ?e zdej po mal cuka !

 

drugi mehanik

 

Ma ne , fant je dober, sam tud ne ve kako naprej.
Napisano

Zej odvisn kak ti cuka.A ti se cuje tk da bi traktor pelo pa gas nima moci,al se tebe zram cuka.

 

kabli so popolnoma NOVI, avto pa cuka ko je mrzu !

 

ja kabli tut ce so novi,ne pomen da so dobri
  • 2 meseca kasneje...
  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Sem re?il problem ( po 6ih mesecih) BREZ STRO?KOV !

MX5 nagaja ELEMENT - javi se mi ?e ?eli? re?itev :ouje::jupiii::danzoman::bravo::vesel: !

 

Kaj je tukaj fora, da ne more? objaviti re?itve???

 

Zakaj je potem forum? Kaj je to, k*?evo nagradno vpra?anje??? :vskalo::vskalo::vskalo:

 

IPB Image

Napisano

Kaj je tukaj fora, da ne more? objaviti re?itve???

 

Zakaj je potem forum? Kaj je to, k*?evo nagradno vpra?anje??? :vskalo::vskalo::vskalo:

 

 

?e me vpra?a? ti bom odgovoril , druge fore jaz ne vidim.....

Napisano

Pozdravljeni, imam 626, 2.0- 16V. Narejen orng servis ( menjani vsi jermeni,?ponar sve?e, kabli, menjava filtrov- tudi za bencin , narejene meritve pritiska na vbrizgalnih ?obah) v glavnem vse kar si lahko zamisli?, pa vendarle; avto je po servisu za?el cukati, trzati, sploh se to ?uti pri speljavanju in ko je hladen. Mehanik prognozira da je verjetno odpovedal merilec - senzor pritiska zraka ki je montiran v pokrovu zra?nega filtra. No, stane cca 120k, dobil sem rabljenega, ga zamenjal ampak kar nekako ?e ni OK. Ali mi kdo lahko kdo kaj pametnega svetuje??

Sem ?e bolj na konc z ?ivci (in dnarjem )

Iskrena hvala za pomo?. :bravo:

Kuki

 

Preglej malo zra?ne cevke(kake vakum cevke)

Pri meni je bil to problem ............po?ena guma za zrak( kjer je vleklo fov? zrak)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sem re?il problem ( po 6ih mesecih) BREZ STRO?KOV !

MX5 nagaja ELEMENT - javi se mi ?e ?eli? re?itev :ouje::jupiii::danzoman::bravo::vesel: !

 

To se javno pove <_< lahko bo ?e komu drugemu pomagalo!

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.