Skoči na vsebino

tezko prestavljanje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni!!

mene pa nekaj zanima kaj pomeni to da ko avtek nekaj casa stoji cca pol dneva in se nato odlocim da se grem mal okol pojat pa avtek vzgem menjalnik je v prostem teku pa ne morem dati v nobeno prestavo v cisto nobeno ce pa ze gre pa gre tako na trdo da me kar pri srcku zaboli!!!!

potem ko naredim priblizno 1km pa se da cisto normalno prestavlat?

kaj bo bilo lahko narobe?

 

hvala za pomoc!

 

 

lp

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Preglej olje v menjalniku...... ponavadi je pozimi te?je prestavljanje zaradi nizke temperature... in se posledi?no zaradi tega viskoznost olja zmanj?a......

 

 

LP david

Feel free....

Napisano

Preglej olje v menjalniku...... ponavadi je pozimi te?je prestavljanje zaradi nizke temperature... in se posledi?no zaradi tega viskoznost olja zmanj?a......

LP david

 

 

saj sm ze v cet topic odpru zarad tega ker sm dav na novo olje notr pa sm mislu da bo kaj bolje pa je se zmer totalno isto mi ze kar orenk zivce para!!!! :(

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Pa si dal notri pravo olje- mislim viskoznost? Poglej v kak?en servisni priro?nik.

 

 

A gre v vse prestave te?ko? A ko se segreje se ?alta lepo ali ?e zmeraj mal na silo?

 

Lp, Bizi

Napisano

Pa si dal notri pravo olje- mislim viskoznost? Poglej v kak?en servisni priro?nik.

A gre v vse prestave te?ko? A ko se segreje se ?alta lepo ali ?e zmeraj mal na silo?

 

Lp, Bizi

 

ja olje je v redu!!!

je tkop ko se segreje gre pa cist v redu po prestavah!!!

kaj bi to blo? :ne vem:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

ja olje je v redu!!!

je tkop ko se segreje gre pa cist v redu po prestavah!!!

kaj bi to blo? :ne vem:

 

O?itno ima? zjahane sinhrone. Pomaga ti lahko samo nekoliko redkej?e olje in dodatek, ki smo ga obravnavali pod sifro 007 v eni od tem.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

O?itno ima? zjahane sinhrone. Pomaga ti lahko samo nekoliko redkej?e olje in dodatek, ki smo ga obravnavali pod sifro 007 v eni od tem.

 

?e bi mel zjahane sinhrone bi mu ?krtalo, ko prestavlja, ali pa metalo ven iz prestave. Druga?e pa tudi jaz mislim da ima? pregosto olje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

am nic ne skrta ali pa da bi mi med voznjo vcrglo iz prestave sam na trdo gre!!!

hm ok pol bom dav pa spet ole vn spustit pa bol redkega notri!!!

kaj priporocate katero olje katerega proizvajalca? <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

?e bi mel zjahane sinhrone bi mu ?krtalo, ko prestavlja, ali pa metalo ven iz prestave. Druga?e pa tudi jaz mislim da ima? pregosto olje.

 

Stopnje obrabe sinhronov so razli?ne. Za?ne se z nekoliko te?jim prestavljanjem ponavadi najprej v 2. prestavo, ki je najbolj uporabljana. Nadaljuje se tudi pri drugih brzinah in po?asi pridemo fazo v ko je te?je prestavljanje v skoraj vseh brzinah. Da bi se nadaljevala s ?krtanjem pri prestavljanju in izpadanjem iz prestav. V novej?ih ?asih se te stvari ne dogajajo, saj so materiali dale? bolj?i od nekdanjih "fi?otovih", zato je najverjetneje , da je do tega pri?lo zaradi prevelikega intervala med menjavo olja v menjalniku, ali pa za vo?njo z manj?o koli?ino menjalni?kega olja od predpisane. V takih slu?ajih je ?e predisana gradacija olja ovira za prestavljanje, dokler se olje ne ogreje. Zato sem mu priporo?il redkej?e olje (zadostuje ?e za 10W minusa), vendar to olje ne zadostuje proti-obrabni za??iti menjalnika, ?e posebej, ?e je voznik "oster". In od tod moje priporo?ilo, da uporabi enega od dodatkov iz grupe 007, ki stane 5000 SIT in za najmanj dvakrat pove?a odpornost mazalnega filma.

 

Mogo?e obstaja tudi kaka druga re?itev, vendar menim, da je moj predlog najcenej?i za Project-a mx5 in tudi naju?inkovitej?i.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

sirius ful hvala!!!

kje bi se pa dalo dobit ta dodatek oo7? :jupiii::jupiii:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Mo?no da ma? bl mal ola u menjalnku! <_<

 

pr men se dost zatika iz 1. v drugo ko je avto total mrzu, pol pa po par minutah pa je OK! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Mo?no da ma? bl mal ola u menjalnku! <_<

 

pr men se dost zatika iz 1. v drugo ko je avto total mrzu, pol pa po par minutah pa je OK! :P

 

ja sm jaz isto mislu da ga je premalo pa je blo ok sem ga pa vseen zamenu pa ni nic bol!! :(

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Na kolega Siriusa se obrni, jaz sem bil pri njemu zarad nekih stvari in ti loh povem da dedc obvlada! :rispekt:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Na kolega Siriusa se obrni, jaz sem bil pri njemu zarad nekih stvari in ti loh povem da dedc obvlada! :rispekt:

 

ja sva bla ze v kontaktu pa mi je priporocu nek007 dodatek pa ga je zj treba narocit pa probat morda bo pa kaj bolje!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Mo?no da ma? bl mal ola u menjalnku! <_<

 

pr men se dost zatika iz 1. v drugo ko je avto total mrzu, pol pa po par minutah pa je OK! :P

 

90% JAP avtov se t?ko ?alta v 2., ve?ini ?e od novega pa do konca, najbolj o?itno je ko je zunaj hladno

Sirius ti je prav povedu, probaj mejbi bo ql.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Javar, kaj pa a ti kej pozna? forde - tam letnik 92 - 95, ko so imel neke serijske jeeebe s sinhroni, predvsem imam v mislih fijesto in eskorda, katerih skor nisem vozu takih ki nebi ?krtal iz 1. v 2.! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Javar, kaj pa a ti kej pozna? forde - tam letnik 92 - 95, ko so imel neke serijske jeeebe s sinhroni, predvsem imam v mislih fijesto in eskorda, katerih skor nisem vozu takih ki nebi ?krtal iz 1. v 2.! <_<

 

Ford, poznam samo escort 1.8 16V(isti motor kot mazda 626), in dela bp, pri menjalnikih ni te?av so pa pri polosovinah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem imel escort-a... letnik 93... in mi je menjalnik ?el po gobe... pa sem dobil skoraj novega za 30 k sit... to govorim za 5 let nazaj....

Feel free....

Napisano

Sirius z tvojo definicijo o obrabljenosti sinhronov se nikakor ne morem strinjati. Se pa strinjam z ugotovitvijo YY-a. Res je, da pri obrabljenih sinhronih gre te?je prestavljati, ampak posledi?no se ob prestavljanju ?uje "?krtanje". ?e pozna? funkcijo sinhrona, potem ve? da druga?ne ugotovitve ne more biti. To pa da vsaj mazde v 2. prestavo gredo tr?e, je pa splo?no znano.

 

Po moje je problem pri Project mx5 izbira neustreznega olja. Ni dovolj da izbere? olje po velikih ?tevilkah na embala?i, ampak mora? znati prebrati tudi droben tisk (API GL??). Pa tudi bi lahko bil problem, preve? napolnjenjega menjalnika, ampak to bi se s?asoma uredilo.

 

LP din

IPB Image
Napisano

Glede na na?tete Fordovske te?ave, ni ?udno da ga nekateri imenujejo "tur?ki Mrcedz"! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Din,

ne bi se preve? prerekal okoli tega, davno je od tega, ko sem jaz videl zobnike in sinhrone kakega menjalnika. Zato zgolj sklepam. Glede na to, da so sinhroni namenjeni zato da se dve paralelne osi (v?asih tudi tri), na katerih so name??eni zobniki vrtijo z enako hitrostjo in da smo nekdaj omenjali sinhron 1., 2., ....4.,... brzine, sklepam, da je naloga vsakega sinhrona, da z drgnjenjem v nasprotno os vzpostavi sorazmerne obrate pogonskega in prenosnega zobnika in ko ro?ico premikamo v neko brzino, najprej postavimo sinhron v pozicijo da drgne v nasprotno os, ki jo zavrti tako, da zobniki pa?ejo eden v drugega. Lahko, da je (domnevam), da sinhron ne gre, ali gre te?ko v zanj namenjen polo?aj (ko je olje ?e hladno) ter je zaradi tega te?je pretikanje.

Druga situacija je takrat, ko ima sinhron zmanj?an premer in ne ustvari zadostno trenje, pa so si zobniki nekoliko navzkri? in takrat ?krta pri prestavljanju. (Kolikor vem pa obstajajo tudi bolj zapletene re?itve od navadnega sinhronskega obro?ka- mislim pa da Project mx5 nima takih).

Druge razlage, ki bi mi bila logi?na nimam. Dvomim, da je stvar v prestavni ro?ici, vzvodu, ki pomika zobnike, saj so vsi na isti osi, zato je moja razlaga taka, kot je. ?e imamo na forumu kakega strokovnjaka za menjalnike pa naj on pove svoje.

Vem pa tole, da je razlika v delovanju menjalnika, ki je uporabljal 007 dolgo ?asa v primerjavi s tistim, ki ni, o?itna in zaznavna s prosto roko, starej?i je (dlje ?asa ko se je dru?il z bondom) bolje deluje.

 

Skoraj bi stavil, da je moj predlog re?itve problema Projecta mx5 najbolj?i in najcenej?i. Razstavljanje menjalnika je lahko draga zadeva in ?e vedno ostane kot opcija, ?e cenej?a re?itev ni bila dobra. Samo redkej?e olje bo bolj kratka re?itev. :ne vem: :ne vem: :whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Olje ni pravo in to je to, ker so v?asih modeli nalival v honde gosto olje kot je za druge avte, pa sploh prestav ni blo ve?.Honda ima enako olje v menjalnikou in motorju, verjetno je kaj takega tudi pri MX-5. Druga? pa Wildcat upra?aj pa bo povedala, al pa se vsaj pozanimala katero olje je pravo in gre noter.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko berem razne takele "znanstvene" prispevke, se hitr spomnem, da sem mel fizko vedno jedva pozitivno! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Olje ni pravo in to je to, ker so v?asih modeli nalival v honde gosto olje kot je za druge avt, pa sploh prestav ni blo ve?.Honda ima enako olje v menjalnikou in otorju, verjetno je kaj takega tudi pri MX-5. Druga? pa Wildcat uprapaj pa bo povedala, al pa se vsaj pozanimala katero olje je pravo in gre noter.

 

to da imajo honde isto olje za motor kot za menjalnik tudi jaz vem!!!

samo da bi bilo isto pri mx5 pa se nikoli nisem zasledu!!

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimivo. Odvisno, koga poznaš... 😋
    • Vse se je odvilo brez nesreče in katastrofe, a bilo ni daleč. Zanim pa me - kdo bi bil kriv?    Kranj, cesta proti Jezerskemu, takoj za rondojem Primskovo,   Jaz se po zeleni vključujem desno na glavno, kombi vozi po svojem pasu proti Jezerskem po rumenem, ženska pa gre prehitevat kombi po rdeči. Njena hitrost ene 90, moja ene 30. Bila sva iz oči v oči, desna stran avta je šla v koruzo, drugače ni šlo, k sreči Rav4, da ni nasedel.    Zdaj pa moje vprašanje....   Črta je prekinjena Znaka ona nima v svoji smeri da se bliža križišče oz priklop stranskih poti jaz nimam STOP znaka (niti nimas prednosti) Ceste niso zgolj poljske, obe stranski gredo v naselje, desna celo v koruzni labirint   njen pogled   Moj pogled je bil seveda usmerjen večinoma levo, desno pa gosta koruza....   Nazaj k vprašanju, kdo bi bil kriv? Praviloma se ne sme prehitevati preko območja prikolopv stranskih cest, a znaka ni imela, imela je prekinjeno črto...torej? null
    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.