Skoči na vsebino

Mazda Tribute

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni kako kaj v tem de?evnem dnevu? js morm re?t da mal? dolgo?asno pa bo ?e....

mam pa eno vpra?anje zanima me ?e kdo ve ali se da dobit diesel motor za tributa pa ?e je vgradnja zahtevna?

hvala lepo se imejte

lep pozdrav

Mico

Napisano

Tribute v diesel verziji ?al ne obstaja zato tudi ni motorja zanj.

V po?tev bi pri?la le predelava na plin ali pa vgradnja tujega motorja.

 

LP

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

huh, te?ka bo tale... ?e ?e bi bilo verjetno mo?no kaj od Mazde B2500 al pa kak?en motor iz fordovega asortimaja :ne vem:

33112_1.png

Napisano

.....zdej je noter tut od forda motor tako da bi se mogo? ?e na?el kak?en od forda ki bi pasal not....

:ne vem: ne vem no.......bo treba mal po?tudirat ?e se bi se spla?alo.... :ne vem:

Napisano

.....zdej je noter tut od forda motor tako da bi se mogo? ?e na?el kak?en od forda ki bi pasal not....

:ne vem: ne vem no.......bo treba mal po?tudirat ?e se bi se spla?alo.... :ne vem:

 

Malo verjetno, da bo. Tribute je izdelan v dveh varjantah z bencinskim motorjem 2.0 s ?tirimi cilindri in 3.0 s ?estimi cilindri. Torej za nekje 330-500t SIT se ga da predelati na plin. Preberi si ?lanek v sobotnem(18.11.2006) Delu, v rubriki Na kolesih. Dobil bo? nekoliko var?ne?i avtomobil, kot pa bi imel noter dizel, ?e posebej, ?e ?ivi? kje ob meji s Hrva?ko, kjer je liter plina okoli 100 SIT. Predelava na dizel bi pa pomenila prevelik stro?ek.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

kej je mi?o...te ?e skrbi poraba :D

Ti samo vozi...pa tankaj seveda. Pozim nas pa pelje? na testno vo?njo...k bo sneg :bravo:

 

Samo je pa res velika makina ta tribute :danzoman:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

 

 

Samo je pa res velika makina ta tribute :danzoman:

 

Ima pa tudi najve?jo porabo v kategoriji.....?e je 3.0 ji je 15 litrov mala malca, ne sramuje pa se niti 17-20litrov ob "ne?nej?emu" ravnanju z njo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ima pa tudi najve?jo porabo v kategoriji.....?e je 3.0 ji je 15 litrov mala malca, ne sramuje pa se niti 17-20litrov ob "ne?nej?emu" ravnanju z njo.

 

Sej velika krava tud velik sena poje :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sej velika krava tud velik sena poje :D

 

Po mojih podatkih je ta krava te?ka le 1515kg. Nekoliko se razlikuje od avtomobilov podobne oblike , saj nima ?asije in je zato tako lahka. Ker pa je o?itno bila delana za ameri?ki trg, kjer je poraba 15 litrov nekje minimum, se pa? niso potrudili, da bi poroabo spravili v razumne (evropske) meje. In to je edina resna pripomba, ki so jo na super testu zapisali.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Kolega jo ima ?e cca 4 leta in do sedaj nobenih problemov, je pa ne ?para ne na asfaltu kot tudi na brezpotjih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.