Skoči na vsebino

Motor za RX8

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker vemo, da wankli niso glih rekorderji pri zbiranju kilometra?e, me zanima, ?e kdo ve kolk stane nova ma?ina. Sem sli?al, da to baje ni nek "hud stro?ek" in da je pri cca 120.000 km najbolj kr novo ma?ino nabaut. A to dr?i???

 

Lp

Napisano
  je rado napisal:

Ker vemo, da wankli niso glih rekorderji pri zbiranju kilometra?e, me zanima, ?e kdo ve kolk stane nova ma?ina. Sem sli?al, da to baje ni nek "hud stro?ek" in da je pri cca 120.000 km najbolj kr novo ma?ino nabaut. A to dr?i???

 

Lp

 

Mislim da te je negdo napel glede tega :whatever:

Napisano

a se ni to v?asih za RX-7 govorilo... renesis naj bi bil pa kar vzdr?ljiv - 250.000km verjetno ne bi smel biti problem

33112_1.png

Napisano

Motor od RX-7 je ja bolj problemati?en ker je turbo, bo crusier kej ve? povedal o tem in koliko pride motor za njo.

 

RX-8 je pa bil celo motor leta, izbrali so ga pa razni in?inerji in podobni iz stroke, tako da kar mora biti dober motor. In kot je boss povedal da naj bi vzdr?al 250.000 km in ve?.

Napisano

Se strinjam z zgoraj napisanim. In nikakor ni treba menjati motor ?e pri 120.000 km ker ?e bi bil tako slab motor ga po moje Mazda ?e ne bi dala ven. Nekje sem bral, da so Ameri?ani kmalu po izidu avta naredili tudi preko 200.000 km brez te?av. :bravo: Ko je pa motor pa? ?e obrabljen se ga pa res najbolj spla?a zamenjati, ja to je res ampak nikakor ne preventivno pri 120.000 km. :blink::hohoho:

Napisano

Ja da bi ga preventivno menju, to bi bla res re?itev prva liga, ker ni glih isto, kot ?e zamenja? gumice brisalcev! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Sej nisem mislu preventivno, ampak sem imel v mislih menjavo pa? takrat ko bo to potrebno. Ker nih?e pri nas nima dejanskih isku?enj, "beri tolko prevo?enih km", dejansko pomisli? na to, da mogo?e res nimajo tako dolge ?ivljenske dobe. Sicer pa sem tako informacijo dobil ?e pred nakupom svoje mazde, pa me to ni odvrnilo.

Vpra?anje sem spro?il zato, da sli?im ?e va?a mnenja!

 

 

Lp

 

P.S.pod 4000 rpm pa itak da vozim, max 2990rpm

Napisano
  je rado napisal:

Sej nisem mislu preventivno, ampak sem imel v mislih menjavo pa? takrat ko bo to potrebno. Ker nih?e pri nas nima dejanskih isku?enj, "beri tolko prevo?enih km", dejansko pomisli? na to, da mogo?e res nimajo tako dolge ?ivljenske dobe. Sicer pa sem tako informacijo dobil ?e pred nakupom svoje mazde, pa me to ni odvrnilo.

Vpra?anje sem spro?il zato, da sli?im ?e va?a mnenja!

Lp

 

P.S.pod 4000 rpm pa itak da vozim, max 2990rpm

 

Cruiser je imel 140 kkm na RX7, pa nobenih problemov, s tem da ima avto 300+ KM.

Je potrebno ?e kaj dodat ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je rado napisal:

P.S.pod 4000 rpm pa itak da vozim, max 2990rpm

 

?zmeden? Jaz pa itaq da PREKO 4000 rpm! :hohoho::bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano
  je rado napisal:

Sej nisem mislu preventivno, ampak sem imel v mislih menjavo pa? takrat ko bo to potrebno. Ker nih?e pri nas nima dejanskih isku?enj, "beri tolko prevo?enih km", dejansko pomisli? na to, da mogo?e res nimajo tako dolge ?ivljenske dobe. Sicer pa sem tako informacijo dobil ?e pred nakupom svoje mazde, pa me to ni odvrnilo.

Vpra?anje sem spro?il zato, da sli?im ?e va?a mnenja!

Lp

 

P.S.pod 4000 rpm pa itak da vozim, max 2990rpm

 

Lej, ?e se pa ?e odlo?i? za menjavo ti bom jst stari "obrabljeni" motor brezpla?no prevzel in odpeljal, tako da ti ni treba skrbeti z skladi??enjem, onesna?evanjem itd. :D

Napisano

Wankla vozi? pod 4000 obrati? Nekje sem zasledil, da to pravzaprav ni priporo?ljivo in da preden ga ugasne? da Mazda ZELO priporo?a, da nabije? gasa (obrate) da se prepuca al neki takega. Ve? bodo drugi povedali, ki bolj to?no vejo.

Napisano
  je Symon napisal:

Wankla vozi? pod 4000 obrati? Nekje sem zasledil, da to pravzaprav ni priporo?ljivo in da preden ga ugasne? da Mazda ZELO priporo?a, da nabije? gasa (obrate) da se prepuca al neki takega. Ve? bodo drugi povedali, ki bolj to?no vejo.

 

Mislim da se je to delalo pri tastarih avtomobilih.O?itno je pri Mazdi to ?e v modi :hohoho::hohoho::hohoho:

Napisano

Ne, ne to sem resno sli?al! <_< In ?e me spomin ne vara celo od enega foruma?a, ki mu je vredno zaupati. ;) Da menda celo v navodilih nekje to pi?e, da Mazda zelo priporo?a da se preden ugasne? avto malo nabije obrate. Zakaj to?no pa ne vem. :ne vem:

EDIT: Makaveli je moj vir in ja, to je rekel!

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

to je zato da ne zalije motorja ker je potrem potrebno poklicat serviserja ?e se pretirava :D

 

al pa ginekologa, ki je edini usposobljen, da lahko skoz auspuh bate spuca :ne vem: :whatever:

33112_1.png

Napisano
  je Symon napisal:

Wankla vozi? pod 4000 obrati? Nekje sem zasledil, da to pravzaprav ni priporo?ljivo in da preden ga ugasne? da Mazda ZELO priporo?a, da nabije? gasa (obrate) da se prepuca al neki takega. Ve? bodo drugi povedali, ki bolj to?no vejo.

 

 

Mazda to priporo?a samo, ?e avto pri?ge?, ga premakne? za npr 30 metrov in usane?. Tukaj svetujejo, da ga pohodi? na 4000 obratov in ugasne?, da ne ostaja olje v motorju, da se ?e parkrat zavrti, predno se ugasne. Nevem pa zakaj bi bilo nepriporo?ljiva vo?nja vankla pod 4000 obratov. Jaz ga vozim nekje od 3000 do 4000 obratov po mestu, ker se mi zdi bv, da ga turiram u prazn.

 

?e glede motorja: motor naj bi bil preizku?en do cca 300.000km in do tam naj bi vzdr?al bp. Kaj mislite, da bi si mazda nardila tako sramoto, da bi dala notr motor ko bi kmalu rignu? Tega si ?e dacia pri zneskih 1,5 mio (da me nebo kdo ?infu da sem jo prikazal kot nezanesljiv avto) nemore privo??it, kaj ?ele mnogo bolj zvene?a mazda za 8mio+.

Napisano

Gas sem dodal in motor ugasnil pri mojem biv?em R11 - diesel, iz razlogov ki so napisani, ne spomnim pa se kdo mi je to takrat povedal.

Napisano
  je Grega_ napisal:

Gas sem dodal in motor ugasnil pri mojem biv?em R11 - diesel, iz razlogov ki so napisani, ne spomnim pa se kdo mi je to takrat povedal.

 

No pol sem imal prav to se je delalo pri tastarej?ih avtomobilih :bravo:

Napisano

NO sej ?ist tko, ?e se ga komu ne da prtiskat (pa magar na mestu in ne u gibanju), ga lahko mirno do mene u Sotesko prpelju, bomo poskrbel zanga - da nebo premal obratov! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Čakamo da se pojavi
    • No. Jaz sem olje za menjalnik kupil. In ker ga sam še nisem nikoli menjal sem šel do soseda, ki je mehanik da bi ga menjala skupaj. Že takoj je rekel, da načeloma ni potrebe po menjavi pa sem vseeno rekel, da bi menjal, če sem že kupil. Rahlo odvijeva čep in prikaplja nekaj čisto lepih kapljic. Zapreva čep in sklepčno odločiva, da menjava ni potrebna. Se prestavlja kot po maslu. Sem pa menjal svečke. Olje pa zamenjal v bartogu za vitrex. Seveda gre za ročni menjalnik.
    • Poslušaj, ti si pa res tamestn pa pojma nimaš, zato se raje ne oglašaj!   To ni fižol, pa da boš pasulj skuhal ven in potem meril, koliko gre na vrhu Vrhniškega klanca...               Če se pošteno naješ pasulja, dvomim, da bo tako blizu, da jo boš božal po kolenu...
    • Ma je tudi shujševalna (preden ga usadiš in opleveš) pa tudi kot solarij, ker kar lepo zagoriš tam na njivi.
    • Živjo, če ima avto realne km in ni bil karamboliran, si zelo verjetno kupil zame eno najboljših-najbolj posrečenih Mazd (trenutno vozim naslednjika G122 in ni več tako pristen bencinar ...). 👌   Pri teh avtih je potrebno: - pri 120.000 km zamenjati svečke (na primer NGK 94124) - olje v ročnem menjalniku na servisu menjajo na 180.000, sam bi ga prej - pri tvojih 110.000 km bi ga zamenjal, če še ni bil (potrebnih 1,7 litra, dober je Redline MTL Manual Trans Lube- 1 Quart- 75W/80W GL-4)   Ostalo po potrebi: - olje (cca 4,3 litra) na do 20.000 km oz 1 leto (sam menjam na okoli 15.000) (recimo MAZDA Dexelia Ultra 5W-30) + oljni filter (recimo MANN-FILTER W 6018 Oljni filterM20x1.5, ali MAHLE ORIGINAL OC 1183 Oljni filter M20x1,5, Filter s navojem) - filtri zraka (recimo MANN-FILTER C 27 019 Zracni filter za MAZDA 6, 3 Dolzina: 270 mm ) - zavorna tekočina na 2 leti (recimo ATE DOT 4 03.9901-6202.2) - filter kabine - lahko zamenjaš v minuti sam (recimo MANN-FILTER FP 24 009 Filter, zrak notranjega prostora za MAZDA 6, 3) - akumulator (recimo AKUMULATOR EXIDE 60AH START&STOP EFB EL604) - okrog 100.000 km oz 5-ih let je pogosto potrebno zamenjati zadnje zavorne diske (radi prerjavijo)   Avto ima verigo - pred 300.000 km se ob normalni vožnji s tem ni treba obremenjevat. Kolega ima Mazdo 3 s šibkejšim 1.5 motorjem in že 300.000 prevoženih km - do sedaj nobenih resnejših okvar.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.