Skoči na vsebino

Motor za RX8

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker vemo, da wankli niso glih rekorderji pri zbiranju kilometra?e, me zanima, ?e kdo ve kolk stane nova ma?ina. Sem sli?al, da to baje ni nek "hud stro?ek" in da je pri cca 120.000 km najbolj kr novo ma?ino nabaut. A to dr?i???

 

Lp

Napisano

Ker vemo, da wankli niso glih rekorderji pri zbiranju kilometra?e, me zanima, ?e kdo ve kolk stane nova ma?ina. Sem sli?al, da to baje ni nek "hud stro?ek" in da je pri cca 120.000 km najbolj kr novo ma?ino nabaut. A to dr?i???

 

Lp

 

Mislim da te je negdo napel glede tega :whatever:

Napisano

a se ni to v?asih za RX-7 govorilo... renesis naj bi bil pa kar vzdr?ljiv - 250.000km verjetno ne bi smel biti problem

33112_1.png

Napisano

Motor od RX-7 je ja bolj problemati?en ker je turbo, bo crusier kej ve? povedal o tem in koliko pride motor za njo.

 

RX-8 je pa bil celo motor leta, izbrali so ga pa razni in?inerji in podobni iz stroke, tako da kar mora biti dober motor. In kot je boss povedal da naj bi vzdr?al 250.000 km in ve?.

Napisano

Se strinjam z zgoraj napisanim. In nikakor ni treba menjati motor ?e pri 120.000 km ker ?e bi bil tako slab motor ga po moje Mazda ?e ne bi dala ven. Nekje sem bral, da so Ameri?ani kmalu po izidu avta naredili tudi preko 200.000 km brez te?av. :bravo: Ko je pa motor pa? ?e obrabljen se ga pa res najbolj spla?a zamenjati, ja to je res ampak nikakor ne preventivno pri 120.000 km. :blink::hohoho:

Napisano

Ja da bi ga preventivno menju, to bi bla res re?itev prva liga, ker ni glih isto, kot ?e zamenja? gumice brisalcev! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Sej nisem mislu preventivno, ampak sem imel v mislih menjavo pa? takrat ko bo to potrebno. Ker nih?e pri nas nima dejanskih isku?enj, "beri tolko prevo?enih km", dejansko pomisli? na to, da mogo?e res nimajo tako dolge ?ivljenske dobe. Sicer pa sem tako informacijo dobil ?e pred nakupom svoje mazde, pa me to ni odvrnilo.

Vpra?anje sem spro?il zato, da sli?im ?e va?a mnenja!

 

 

Lp

 

P.S.pod 4000 rpm pa itak da vozim, max 2990rpm

Napisano

Sej nisem mislu preventivno, ampak sem imel v mislih menjavo pa? takrat ko bo to potrebno. Ker nih?e pri nas nima dejanskih isku?enj, "beri tolko prevo?enih km", dejansko pomisli? na to, da mogo?e res nimajo tako dolge ?ivljenske dobe. Sicer pa sem tako informacijo dobil ?e pred nakupom svoje mazde, pa me to ni odvrnilo.

Vpra?anje sem spro?il zato, da sli?im ?e va?a mnenja!

Lp

 

P.S.pod 4000 rpm pa itak da vozim, max 2990rpm

 

Cruiser je imel 140 kkm na RX7, pa nobenih problemov, s tem da ima avto 300+ KM.

Je potrebno ?e kaj dodat ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

P.S.pod 4000 rpm pa itak da vozim, max 2990rpm

 

?zmeden? Jaz pa itaq da PREKO 4000 rpm! :hohoho::bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Sej nisem mislu preventivno, ampak sem imel v mislih menjavo pa? takrat ko bo to potrebno. Ker nih?e pri nas nima dejanskih isku?enj, "beri tolko prevo?enih km", dejansko pomisli? na to, da mogo?e res nimajo tako dolge ?ivljenske dobe. Sicer pa sem tako informacijo dobil ?e pred nakupom svoje mazde, pa me to ni odvrnilo.

Vpra?anje sem spro?il zato, da sli?im ?e va?a mnenja!

Lp

 

P.S.pod 4000 rpm pa itak da vozim, max 2990rpm

 

Lej, ?e se pa ?e odlo?i? za menjavo ti bom jst stari "obrabljeni" motor brezpla?no prevzel in odpeljal, tako da ti ni treba skrbeti z skladi??enjem, onesna?evanjem itd. :D

Napisano

Wankla vozi? pod 4000 obrati? Nekje sem zasledil, da to pravzaprav ni priporo?ljivo in da preden ga ugasne? da Mazda ZELO priporo?a, da nabije? gasa (obrate) da se prepuca al neki takega. Ve? bodo drugi povedali, ki bolj to?no vejo.

Napisano

Wankla vozi? pod 4000 obrati? Nekje sem zasledil, da to pravzaprav ni priporo?ljivo in da preden ga ugasne? da Mazda ZELO priporo?a, da nabije? gasa (obrate) da se prepuca al neki takega. Ve? bodo drugi povedali, ki bolj to?no vejo.

 

Mislim da se je to delalo pri tastarih avtomobilih.O?itno je pri Mazdi to ?e v modi :hohoho::hohoho::hohoho:

Napisano

Ne, ne to sem resno sli?al! <_< In ?e me spomin ne vara celo od enega foruma?a, ki mu je vredno zaupati. ;) Da menda celo v navodilih nekje to pi?e, da Mazda zelo priporo?a da se preden ugasne? avto malo nabije obrate. Zakaj to?no pa ne vem. :ne vem:

EDIT: Makaveli je moj vir in ja, to je rekel!

Napisano

to je zato da ne zalije motorja ker je potrem potrebno poklicat serviserja ?e se pretirava :D

 

al pa ginekologa, ki je edini usposobljen, da lahko skoz auspuh bate spuca :ne vem: :whatever:

33112_1.png

Napisano

Wankla vozi? pod 4000 obrati? Nekje sem zasledil, da to pravzaprav ni priporo?ljivo in da preden ga ugasne? da Mazda ZELO priporo?a, da nabije? gasa (obrate) da se prepuca al neki takega. Ve? bodo drugi povedali, ki bolj to?no vejo.

 

 

Mazda to priporo?a samo, ?e avto pri?ge?, ga premakne? za npr 30 metrov in usane?. Tukaj svetujejo, da ga pohodi? na 4000 obratov in ugasne?, da ne ostaja olje v motorju, da se ?e parkrat zavrti, predno se ugasne. Nevem pa zakaj bi bilo nepriporo?ljiva vo?nja vankla pod 4000 obratov. Jaz ga vozim nekje od 3000 do 4000 obratov po mestu, ker se mi zdi bv, da ga turiram u prazn.

 

?e glede motorja: motor naj bi bil preizku?en do cca 300.000km in do tam naj bi vzdr?al bp. Kaj mislite, da bi si mazda nardila tako sramoto, da bi dala notr motor ko bi kmalu rignu? Tega si ?e dacia pri zneskih 1,5 mio (da me nebo kdo ?infu da sem jo prikazal kot nezanesljiv avto) nemore privo??it, kaj ?ele mnogo bolj zvene?a mazda za 8mio+.

Napisano

Gas sem dodal in motor ugasnil pri mojem biv?em R11 - diesel, iz razlogov ki so napisani, ne spomnim pa se kdo mi je to takrat povedal.

Napisano

Gas sem dodal in motor ugasnil pri mojem biv?em R11 - diesel, iz razlogov ki so napisani, ne spomnim pa se kdo mi je to takrat povedal.

 

No pol sem imal prav to se je delalo pri tastarej?ih avtomobilih :bravo:

Napisano

NO sej ?ist tko, ?e se ga komu ne da prtiskat (pa magar na mestu in ne u gibanju), ga lahko mirno do mene u Sotesko prpelju, bomo poskrbel zanga - da nebo premal obratov! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.