Skoči na vsebino

Rabim nasvet in pomo?


Priporočeno sporočilo

Vem da to ni mazda, ampak ker vedno vsem tako dobro pomagate, se tudi jaz na vas obra?am in vas prosim za pomo?.

 

Problem je slede?,

danes se peljem v ?olo in ho?em pobrat kolega, da bi se peljal z mano.Ko se stavim pri njem in avto pustim v prostem teku mi po 2s avto samo vgasne.Ko ga probam ponovno pri?gat dela smao tk tk tk tk tk tk.Vse lu?ke na armaturki normalno svetijo, razen radio se ve? ne pri?ge. Ker sem imel silo v ?olo me je potem peljal en kolega.Zaj pa vas prosim ?e bi mi pribli?no znal kdo povedat kaj bi to lahko bilo? Nisem neki strokovnjak tako da se mi niti sanja ne kaj bi lahko blo.

 

najlep?e hvala za odgovore

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja akumulator bo treba menjati verjemi biv?emu serviserju vesninih akumulatorjev

sicer pa k najblji?jem avtoelektri?arju da ti premeri aku pa bo? videl pri ?em si

aku te pa stane okoli 10-13k sit odvisno kakega rabi? :bravo::P

gremo na?i.....

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

BLINDEK!!!

?e avto na klu? dela TK TK TK in ne zavrti - ne v?ge ,na porivanje pa,je 70 % ?tartar!!!

 

1. Najprej ga probaj v?gat na kable!!!!

2. ?e ima? kak in?trument V-meter izmeri koliko pade napetost ob ?tartanju na klju?!!!(ne sme pasti pod 10v) Da vidsi? kaj je z akomulatorjem!!!

 

?e je vse do tukaj ok,in avto ?e zmer ne u?ge pol ?tartar dol in ga po?timat!!!!

?e pa rabi? kej pa mi javi na ZS!!!

P.s. ko avto lavfa mora filat okoli 14v pa lu?ka za akom.v armaturi more ugasnit!!!

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

to vse sem ?e prej zmeril in je diagnoza: akumolator za v ko? :)

 

 

Ne v ko? ampak deponijo za izrabljene akumulatorje !!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro v nov, zadnji teden ta mesec.... 👍😉
    • Se strinjam.   In je zanimivo kako se spreminja. Dokler ni Roglič šel na Vuelto, je bil Giro takoj za Tour-om, Vuelta pa stranski tir.
    • Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene. To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.   Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...   Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno! Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.
    • Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉
    • Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.   Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.   Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.