Skoči na vsebino

Motor 1.8 BPT

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mal sem po netu iskal in nisem na?el nobenega primerka in me zanima ?e kdo najde ali ve za tale motor.

 

Je pa bil prvotno namenjen Mazdi 323 GTR Rally in vgrajen je bil tudi v nekatere Forde.

 

 

V naprej se ?e zahvaljujem za kakr?nokoli info.

Napisano

DIN ga ima v svoji mazdi...ce jo se ima seveda :D:D

 

Zakaj sprasujes? Predelava? BPT je doooost drazji od B6T (teh je dost), pa se predelava je tezja... Poleg tega serijski B6T z dvignjenim tlakom zihr laufa na 170-180KM.

:)
Napisano

Pust nissane, tist je tko mal ?udn :D

 

Mazda je zakon :D

 

 

Jah sem mislil da bi se dalo kaj dobit :D predelava pa naj bi ?la do neki ?ez 200 km brez dotikanja ?revesja.

 

Sej to sem samo tko mal v naprej razmi?ljam kako in kaj :D ker verjetno bi se potem spravil na B6T samo a niso tudi ti zelo iskana roba?

 

Moram ?e mal pregledat MX-3.com tam je veliko podatko o teli motorjih samo ?e nisem imel tolk volje da bi kaj poiskal. Malo je smotano ker so vglavnem Ameri?ani gor ampak mislim da se da vse k nam naro?it. Pa kot sem gledal Corksport (Kanada) imajo tudi veliko robe za MX-3.

 

Najprej mi je na pamet pri?lo da se podstopil V6 prisilno polnit samo se mi zdi la?je it na ?e turbo :D Bom pa ?e videl kaj bo sosed ustvaril z C AX sport + T pa bom malo njegove izku?nje pobral.

 

 

Tich si videl AWD MX-3 ?zmeden?

 

Nissan = Inssane expensive :D

Napisano

Kjer je volja, tam je pot! :D

 

Lahko je govort, sploh ?e drugi financirajo. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hotel je re?t kjer je denar tam je volja in pot :D:P

 

Verjemi nisem hotu tega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko je govort, sploh ?e drugi financirajo. <_<

 

Objavljena slika priznam prav ima?.

 

Ampak ne bi bil jaz, sramezljiv ?e ne bi dodal, da ?e ?e ima? neko osnovo je mogo?e vseeno ceneje samo po?timati nek motor, kot kupiti nekega ?isto redkega za kdo ve koliko denarja. :D

 

Evo Marko sem sicer nekaj iskal ampak nisem kaj dosti na?el.

Kdo ve, ?e je tole na Wikipedii pravilno ampak ajde recimo, da je. :P Glej ga vraga ta motor je bil v Fordu Laser, naslednja generacija Laserja je pa 323C. :bravo:

Na Ebayu se celo prodaja nekaj teh motorjev. Cene od 2000$ naprej. :o

JDM Engine Samurai in nekaj specifikacij motorja.

 

Predvidevam, da bi ti na koncu vozil nekaj tak?nega. :rispekt:

Napisano

Moje mnenje je tako. Doma mi lezi B6T motor, ki ima recimo cca 140-150KM. Samo z dvignjenim tlakom iz 0.5 na 0.8 (kar se dopusca navaden cip) bi bilo po moje okol 170 KM. Ce pa se zamenjas cip, pa lahko tlak dvignes do 1.2 bara, kar je ze precej spodobno. Ampak potem ponavadi gre turbina (serijska IHIjeva). In ce zamenjas turbino, pa seveda blow off in cevi itd...potem imas dobrih 200KM brez problemov, z minimalnimi stroski. Crevesja se pri 1.2 ni treba spreminjat. :D

 

Drugac pa ce motor ze ni turbo je problem kje dobit ustrezne senzorje, merilec zraka, kdo bo naredu elektroniko?....ne splaca se no.... :(

 

AWD? vidu... :P zanimivo :bravo:

:)
Napisano

Ima? na mobile.de ili autoscout24 (nisam ziher gdje). 1800 evrov, mislim da z getribom skupaj.... Za mene preve?.... :unsure::unsure:

Napisano

Tich ne bo? potemuprabil B6T za tvojo :D

 

potem ne bo mogel met V6 v podpisu :)

 

V6 s turbotom sploh ne gre primerjat

 

V6 turbo je pa zakon :D;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

potem ne bo mogel met V6 v podpisu :)

 

V6 s turbotom sploh ne gre primerjat

 

V6 turbo je pa zakon :D;)

 

Tud sam V6 je zakon. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Kej novga glede 1.8 T motorja, al bo treba Fauvejevskega predelovat, kar pomen da ga bo treba spizdit iz kake oktavije! :danzoman::hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Moje mnenje je tako. Doma mi lezi B6T motor, ki ima recimo cca 140-150KM. Samo z dvignjenim tlakom iz 0.5 na 0.8 (kar se dopusca navaden cip) bi bilo po moje okol 170 KM. Ce pa se zamenjas cip, pa lahko tlak dvignes do 1.2 bara, kar je ze precej spodobno. Ampak potem ponavadi gre turbina (serijska IHIjeva). In ce zamenjas turbino, pa seveda blow off in cevi itd...potem imas dobrih 200KM brez problemov, z minimalnimi stroski. Crevesja se pri 1.2 ni treba spreminjat. :D

 

Drugac pa ce motor ze ni turbo je problem kje dobit ustrezne senzorje, merilec zraka, kdo bo naredu elektroniko?....ne splaca se no.... :(

 

AWD? vidu... :P zanimivo :bravo:

 

kako ima? ceno za b6t??

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Za 250Eur je ?la ?e en cajt nazaj...nekam v prekmurje. Sicer je mela 300tkm, ampak mi je delovala RES ODLI?NO! ?e ena potrditev, da so mazdini motorji zakon! Moj ima sedaj tudi okoli 300tkm pa laufa presenetljivo dobro (a nde ReDevil?! :hohoho: )

 

Tudi nov lastnik me je klical, da mu deluje ve? kot odli?no! Dodal je blowoff in dvignil tlak! ?e brez dvignjenega tlaka ni mogel verjet kak avto leti...zdej ko ga je pa dvignil mam pa oblubljeno vo?njo! :bravo:

 

?el je pa v navadno HB 323 letnik nevem kolk z 1.3 motorjem...bele barve. Mislim, da so MS tablice gor. :P

 

Ma pa hude probleme s sklopko (ker je bil gor dan menjalnik od B6 motorja - jst jih nisem mel....celo differencial mi je raztrgala....). Sedaj mislim, da vozi z originalnim menjalnikom.... :whatever:

 

aja...ta cena je bila za komplet motor z luftmesserjem, ra?unalnikom, vsemi senzorji, dvema menjalnikoma, novimi jermeni, ?panarji, novo kuplungo...komplet vse za predelavo.

 

Pa? ni bilo interesentov in je bila taka cena. Bolj se mi je ?lo, da sem si povrnil vlo?en material.

:)
Napisano

Za 250Eur je ?la ?e en cajt nazaj...nekam v prekmurje. Sicer je mela 300tkm, ampak mi je delovala RES ODLI?NO! ?e ena potrditev, da so mazdini motorji zakon! Moj ima sedaj tudi okoli 300tkm pa laufa presenetljivo dobro (a nde ReDevil?! :hohoho: )

 

Tudi nov lastnik me je klical, da mu deluje ve? kot odli?no! Dodal je blowoff in dvignil tlak! ?e brez dvignjenega tlaka ni mogel verjet kak avto leti...zdej ko ga je pa dvignil mam pa oblubljeno vo?njo! :bravo:

 

?el je pa v navadno HB 323 letnik nevem kolk z 1.3 motorjem...bele barve. Mislim, da so MS tablice gor. :P

 

Ma pa hude probleme s sklopko (ker je bil gor dan menjalnik od B6 motorja - jst jih nisem mel....celo differencial mi je raztrgala....). Sedaj mislim, da vozi z originalnim menjalnikom.... :whatever:

 

aja...ta cena je bila za komplet motor z luftmesserjem, ra?unalnikom, vsemi senzorji, dvema menjalnikoma, novimi jermeni, ?panarji, novo kuplungo...komplet vse za predelavo.

 

Pa? ni bilo interesentov in je bila taka cena. Bolj se mi je ?lo, da sem si povrnil vlo?en material.

 

ja ?koda da zaj nisem spremljal foruma ker sem iskal taki motor pa ga ni tako lahko najti

mago?e ?e bo kdaj taka prilo?nost pri nas v slo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

so so... brez skrbi :P druga?e pa avstrija...cene si gibljejo okoli 500-1000 EUR za gnil avto z dokaj dobrim motorjem.... ;)

 

vedi da ?e motor dobi? za recimo 100k sit, te bo celotna predelava stala min 200 (?e bo? vse sam delal) ali odnosno ve? (300+ksit) :P

 

B6T jih je dokaj velik in so "dokaj" ohranjene. BPT....tega pa res ne bo? dobu. Vsaj ne za normalen denar. Ker kdo ve kaj ima, itak vozi na min. 300KM :bravo:

:)
Napisano

so so... brez skrbi :P druga?e pa avstrija...cene si gibljejo okoli 500-1000 EUR za gnil avto z dokaj dobrim motorjem.... ;)

 

vedi da ?e motor dobi? za recimo 100k sit, te bo celotna predelava stala min 200 (?e bo? vse sam delal) ali odnosno ve? (300+ksit) :P

 

B6T jih je dokaj velik in so "dokaj" ohranjene. BPT....tega pa res ne bo? dobu. Vsaj ne za normalen denar. Ker kdo ve kaj ima, itak vozi na min. 300KM :bravo:

 

Men so ful hude te 323 HB(turbo seveda) se nebi branil ene B) Ja cena je pa kar solidna tega motorja.Sploh pa ?e nisi ravno mojster se nabere ogromno stro?ko!!!Samo se pa vse povrne, ko stvar za?ne delovat in ve? zakaj si tal tako vsoto denarja!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.