Skoči na vsebino

Mazda skrbi za alternativne na?ine pogona

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

http://www.eere.energy.gov/news/news_detai...m/news_id=10503

 

Mazda na North American International Auto Show (NAIAS) v Detroitu za 2008 napoveduje Tribute Hybrid SUV. Prvi hibrid serijske proizvodnje bo 70kW motor povezan z 2.3 literskim ?tirivaljnikom za kombiniranih 155kW. 2.3 litrski ?tirivaljnik deluje po Atkinsonovem zgorevalnem principu, ki zamika zapiranje sesalnega ventila, tako se lahko loputa bolj odpre in izogne izgubi mo?i pri vsesovanju zraka skozi majhno sesalno odprtino. Hibridni sistem je kombiniran z neprekinjenim variabilnim prenosom, in omogo?a, da se Tribute Hybrid obna?a kot V6 motor z 200 konjskimi mo?mi, pri ?emer porabi samo okrog 60 odstotkov goriva tako mo?nega motorja pri mestni vo?nji. Do hitrosti 25 milj na uro lahko vozilo uporabi 100 odstotni elektropogon.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ni kej treba s tehnologijo it v korak s?asom!!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Problem al pa bolje re?eno feature vseh teh hybridov je, da var?ujejo le v mestnem ciklu vo?nje pa ?e tam, kjer je veliko ustavljanja in speljevanja.

 

V vseh ostalih primerih ?e posebej, ?e je vo?nja relacijska pa je hybridni na?in pogona bolj ali manj cokla saj pove?uje te?o avtomobila in posledi?no tudi porabo.

 

Moje mnenje je, da je to sicer korak v pravo smer, ampak trenutno so hybridi le metanje peska v o?i okoljevarstvu saj bomo v pravo smer zmanj?anja onasne?evanja dosegli ?ele z uporabo povsem elektri?nih avtomobilov.

 

 

?e se mene vpra?a bi moj idealni okoljevarstveni avtomobil, ki ne bi bil odvisen od omejenega dosega baterij, imel poleg baterij ?e vedno motor z notranjim izgorevanjem, ki bi na?eloma deloval samo takrat, ko bi recimo kapaciteta baterij padla pod polovico. Ta (bencinski) motor pa sploh ne bi bil vezan direktno na kolesa ampak bi zgolj poganjal alternator, ki bi nato polnil baterije ali pa direktno pogonske elektro motorje.

 

Pri tem bi (bencinski) motor deloval enakomerno v podro?ju najve?jega izkoristka, da bi bilo ?im manj izgub.

33112_1.png

Napisano

Lepo tole prebrat, bi blo fino da enkat namo ve? odvisni samo od raznih ?ejkov in podobnih mogotcev! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mešaš vse po vrsti! Če je kitajc zato nategun ker ti da robo poceni in kvaliteto  potem imaš pa čudno gledanje na življenje večine ljudi, ki si ne morejo privoščit zvenečih znamk!  Pa MURO si našel, koliko Slovencev si je pa lahko kupilo tisto obleko....   
    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.