Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo, na Gami so mi upgrade-ali motor CD110, prvi vtis je da ?e iz ni?jih obratov mal bolj? potegne, malo ve? odzivnosti, nad 3000 je ?e isto. Bom sporo?il kako je s porabo. Doslej imam povpre?je 7,2 litra, ne divjam ampak ne vozim 80 po AC, nekje od 140-160 in pa nekaj mestne vo?nje.

 

Glede napake ra?unalnika je pa menda tako, da je pozimi napaka ?e ve?ja ker grelec rabi nekaj goriva in bolj je mraz ve? ga rabi in ga ve? ste?e "mimo" ra?unalnika. Je pa res butasto. Sem pa govoril s kolegi in pri Renaultih je odsopanje okoli 10%, pri BMW 320d menda 0,8 litra ... mogo?e imajo s tem opraviti tudi ?tevci na bencinskih??

Napisano

Glede napake ra?unalnika je pa menda tako, da je pozimi napaka ?e ve?ja ker grelec rabi nekaj goriva in bolj je mraz ve? ga rabi in ga ve? ste?e "mimo" ra?unalnika. Je pa res butasto. Sem pa govoril s kolegi in pri Renaultih je odsopanje okoli 10%, pri BMW 320d menda 0,8 litra ... mogo?e imajo s tem opraviti tudi ?tevci na bencinskih??

 

Pri VW-ju (Golf V 1.9 TDI, da smo bolj natan?ni) je tudi odstopanje cca 0,7litra tako, da zgleda se vsi ukavarjajo s podobno te?avo.

33112_1.png

Napisano

Evo, na Gami so mi upgrade-ali motor CD110, prvi vtis je da ?e iz ni?jih obratov mal bolj? potegne, malo ve? odzivnosti, nad 3000 je ?e isto. Bom sporo?il kako je s porabo. Doslej imam povpre?je 7,2 litra, ne divjam ampak ne vozim 80 po AC, nekje od 140-160 in pa nekaj mestne vo?nje.

 

Glede napake ra?unalnika je pa menda tako, da je pozimi napaka ?e ve?ja ker grelec rabi nekaj goriva in bolj je mraz ve? ga rabi in ga ve? ste?e "mimo" ra?unalnika. Je pa res butasto. Sem pa govoril s kolegi in pri Renaultih je odsopanje okoli 10%, pri BMW 320d menda 0,8 litra ... mogo?e imajo s tem opraviti tudi ?tevci na bencinskih??

 

Ima? pa letnik, kateri? Moj je bil narejen aprila 2006.

Sicer je moja poraba malo pod 7 litrov, v mrzlem zaradi dodatnega grelca pa je bila 7.5 litra na 100km.

 

Od kdaj imajo ta upgrade, je to ?e starej?i ali sedaj novi. Na mojem servisu 14 dni nazaj niso o tem ni? vedeli? Govori pa se na tujih forumih, da obstaja za dizle (M5 in M6) upgrade, ki zmanj?a porabo, re?uje

problem regeneracije DPF filtra in povi?anja nivoja olja in ?e par zadev, govora pa je tudi o tem, da

avto bolj potegne pri ni?jih vrtljajih.

 

?e ima? kaj ve? informacij iz game, bi bilo dobrodo?lo.

 

Lp,

Bojan

Napisano

Ima? pa letnik, kateri? Moj je bil narejen aprila 2006.

Sicer je moja poraba malo pod 7 litrov, v mrzlem zaradi dodatnega grelca pa je bila 7.5 litra na 100km.

 

Od kdaj imajo ta upgrade, je to ?e starej?i ali sedaj novi. Na mojem servisu 14 dni nazaj niso o tem ni? vedeli? Govori pa se na tujih forumih, da obstaja za dizle (M5 in M6) upgrade, ki zmanj?a porabo, re?uje

problem regeneracije DPF filtra in povi?anja nivoja olja in ?e par zadev, govora pa je tudi o tem, da

avto bolj potegne pri ni?jih vrtljajih.

 

?e ima? kaj ve? informacij iz game, bi bilo dobrodo?lo.

 

Lp,

Bojan

 

Moj je november 2005, na rednem servisu (ni bila Gama) niso ni? vedeli niti o upgrade-u ali se jim pa ni dalo. Na Gamo sem ?el zaradi neznanega storilca na parkingu, ki nam je fino butnil avto in sem se zmenil da mi spotoma nadgradijo software - menda dobivajo upgrade na 3 mesece. Glede na to da je bil avto 10 dni tam, nimam direktne primerjave koliko je napredka, ker imam za drugi avto Hondico, ki je res odzivna in je ?isto drug motor.

 

Me pa razjezijo servisi, kjer kon?na stranka ve? ve, kot nekdo, ki je pla?an zato da spremlja te stvari - na ?alost je podobna situacija ?e marsikje.

 

Najbolj? da pokli?e? na Gammo ali se zmeni? ko ima? redni servis.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Glede upgrade-a - ve? odzivnosti je, ni ve? mo?i nad 3000 obrati, ker so konji isti, ni pa tudi opaznega prihranka pri gorivu, ?tevec za porabo ?e vedno la?e ve? kot 1 liter na 100 km, zdajle ob malo ve? relacijah ka?e 5.3 /100km (AC 150km/h na tempomat), bom sporo?il kak?na bo napaka na koncu, glede na to da je vreme malo toplej?e in ni vklapljanja grelca. Doseg se pa itak vedno zmoti za 300km

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.