Skoči na vsebino

TEZA AVTOMOBILOV


BOBI

Priporočeno sporočilo

:D no ze naslov vse pove,ker smo se v celju nekaj menli o tezah nasih strojev predlagam da tu napisemo kake podatke ma kdo v prometni in da vidimo kaka so odstopanja.V moji mazdi 323f ba 1.5-16v pise 870kg,v 2.0-v6 pa pise tocno 1000kg,

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni pi?e nekaj pod tono, torej 960 kg. :P Pomoje res nima kaj ve?.

Zanimivo mi je pa to, da ima prijatelj na Nissan Primeri GT po prometni nekaj pod tono :hohoho: v resnici pa 1200 kg+. :hohoho: Da ne omenjam gluposti v stilu tega, da ima Marko MX-3ko pa pet sede?ev registriranih, nekateri pa 4..

Ali pa to, da ima "nek" avto po prometni 150 konjev, uradni podatki so pa 143. <_< Samo zato ker je bila podobna verzija motorja v drugem avtu mo?nej?a.

 

Glupost slovenskih uradnikov... :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MX-3 V6 jih ima 1160, v prometni je pisalo 1200...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jst sm mel prej mx-3 1.6 sohc, 90KM...je pisal 1140 KG, kar je tudi uradni podatek... bila je registrirana za 5 sedezev!!! :P

 

Sedaj na 1.8 V6 pa pise 1110 KG, uradno bi jih naj imela 1190KG (kar je bolj verjetno), je pa registrirana za 4 osebe?! <_< Pa v prometni mi pise tip vozila 1.8 V16 (keri idiot je to natipkal tut ne vem)! :D

:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bugatti Veyron si mislo ne? Pravo raketo iz predprej?nje oddaje TG! :bravo: Mislim,da bi bil Tich kr sre?en s tako prostornino.... :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bugatti Veyron si mislo ne? Pravo raketo iz predprej?nje oddaje TG! :bravo: Mislim,da bi bil Tich kr sre?en s tako prostornino.... :P

 

ma tako nekak, ko se spomnim kolk dnarja ho?ejo zanj se mi tok zafecla, da ?e imena ne znam izgovort, kaj ?ele napisat :)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V moji prometni pi?e da ima moj avto 1260 kg.Malo sem uredil da je bolj pregledno:

Te?e po prometni:

 

-Bobi: 323F 1.5-870 kg :blink: 2.0-1000 kg :blink:

 

-Ciko Boy: Xedos 2.5-1100 kg :blink:

 

-Symon: 323C 1.5-960 kg

 

-Sorti: Mx-3 1.6-1060 kg

 

-Poky: Rx-8 1.3 :D 1308 kg

 

-Nisde: 323F 1.5-1100 kg

 

-Kaalman: Mx3 1.8-1200 kg

 

-Tich: Mx3 1.8-1110 kg

 

-Zemir: 323F 2.0-1260 kg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda6 SPC 2.3i GT: 1405 kg - brez mene.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss pa kako opremo mas to?? A stejes se mitraljeze pa to? (si pa pozabu dodat M6 sport)

 

Mazda 6 CD 120 CE: 1410 kg

na prometni vem, da je en drug podatek mislim da okoli 1300kg...ne vem pmoram pogledat (prometna je pa v avtu nekje)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj sedanji Mikser pa naj bi mev po prometni 990 kilakov, u resnic pa jih ma najbr? ?e mn, glede na to da je mazdohist neke kose kovine stran rezov na zadnjem koncu! <_<:P

 

Prej?nja ma?inka GT 1,8 16v pa je mela v prometni 1180 kg, se prav 80 te?ja od ?ikotovga ksedoza9! ?zmeden?:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss pa kako opremo mas to?? A stejes se mitraljeze pa to? (si pa pozabu dodat M6 sport)

 

Mazda 6 CD 120 CE: 1410 kg

na prometni vem, da je en drug podatek mislim da okoli 1300kg...ne vem pmoram pogledat (prometna je pa v avtu nekje)

 

Podatek sem pobral s te strani Carfolio.com, kjer pi?e 1510kg sem pa dodal seveda ?e 10 kil za mitraljez, kot si ?e sam ugotovil. :lol:

 

Druga? pa men v prometni pi?e 1435kg sam kot smo se ?e prepri?ali je ta podatek ?e najmanj to?en. Na Mazdini strani pa je podatek 1485kg za 120 CD Sport (petvratna). No in ker podatek je zdaj pravi? Zmeda totalna.

 

Na www.mazda.si imajo podatek za ?tirivratno dizelco je 1440kg (1.8 ima 1305kg) za petvratno torej 1485kg (bencinar 1330kg) za kravavan pa 1520kg (bencinar 1.8 1360kg).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kon?no realni podatki o te?i mazde xedos9

 

- Front and rear body color impact absorbing bumpers

- Chrome/bright trim

- Coefficient of drag: 0.29

- Driver and passenger power heated body color door mirrors

- External dimensions: overall length (mm): 4,821, overall width (mm): 1,770, overall height (mm): 1,394, wheelbase (mm): 2,751, front track (mm): 1,529, rear track (mm): 1,529 and curb to curb turning circle (mm): 11,400

- Front fog lights

- Projector beam lens halogen bulb twin headlights

- Luxury trim

- Metallic paint , gloss paint

- Rear window

- Front body color spoiler

- Tinted glass

- Weights: gross vehicle weight rating (kg) 1,844 and curb weight (kg) 1,459

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.