Skoči na vsebino

Nov uporabnik na Forumu , Nov voznik mazde :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Odlo?al sem se med cliotom in puntotom toda na koncu mi je v o?i padla Mazda :P

 

Danes sem polo?il dolo?en $ v ponedeljek zrihtam zavarovanje ostale papirje v torek jo grem pa iskat :)

 

Letnik: 6/1997

Cena: 970.000 SIT

Prevo?eni kilometri: 107.400 km

Sede?ev: 5

Gorivo: bencin

?t. valjev: 4

Prostornina: 1324 ccm

Mo?: 54 kW

Menjalnik: ro?ni

?t. prestav: 5

pogon: spredaj

Barva: rde?a

?t. lastnikov: 1

Ohranjenost: odli?no

 

Oprema:

 

* Centralni zaklep

* Naprava za pranje zadnjega stekla

* Nasloni za glavo - zadaj

* Nastavitev voznikovega sede?a po vi?ini

* Preklopna zadnja klop - deljiva

* Servo volan

* Tonirana stekla

 

 

Slikca

Napisano

Tako BTW to ni mazda 323C ampak 323 P, da nebo kake pomote. Druga?e pa dobrodo?el.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dobrodosel.

Cestitam za nakup...

 

Mislim da ze ves kaj bos mogu narest....(nekam cudno zgledajo ta kolesa :) )

 

Upam da ti bo dobro sluzil

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tolk bol? zate, ker jih je dokaj malo. B)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nekako sem navdu?en in i??em ?e cel dan po internetu razne podatke itd vse slikce mi lahko napi?ete mal ve? podatkov o avtu itd poraba katero dodatno opremo se lahko kupi potem za styling kaj je vse mo?no itd kolko kaj kuri itd itd :)

Lp

Napisano

Moja prijateljica je imela tak avto. 1.5 motor. Poraba ni bil problem, pac pa ful beden mehanizem za sedeze. Recimo ce se hoces zadaj vsest (al pa druge aktivnosti delat) moras potegnit eno zajlo, pol je blo tko da se sedez ni vrnil v prvotni polozaj.

Drugace pa je bil avto kar v redu. Totalno nezahteven.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Moja prijateljica je imela tak avto. 1.5 motor. Poraba ni bil problem, pac pa ful beden mehanizem za sedeze. Recimo ce se hoces zadaj vsest (al pa druge aktivnosti delat) moras potegnit eno zajlo, pol je blo tko da se sedez ni vrnil v prvotni polozaj.

Drugace pa je bil avto kar v redu. Totalno nezahteven.

@Labi: ti , moja MXa je vi?ek exclusive :) pa ma isto sede?e nerodno narejene

 

@pacek: Welcome to CLUB ! :) pa veliko varnih in u?iva?kih kilometrov...

 

nekateri pravijo: enkrat Mazda, vedno Mazda !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

to ?e pa poglej sliko katera je,jaz mam 323C pa je tam ?isto ista slika, 323P pa je novej?i model in oblika ni niti malo podobna.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Navite cene;jaz sem malo prera?unal ATHjeve cene v EUR v tolarje;in so cene skoraj identi?no;za kak?nega jurja ali pa dva se razlikujejo;1 EUR je pa 240 SIT.

lEIbach fedri so tam 155 EUR,tukaj pa okoli 38000 SIT., tako da anvitih cen jaz ne vidim. lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Ave? kaj mi ni jasno zakaj ima tale http://www.as-velenje.com/shop_index.php?cid=2_1_3

 

tako navite cene npr na ath jovi uradni strani je za pol ceneje

 

Sedaj ko smo v evropski uniji mislim da se da naro?it preko po?te in ne pla?am 0 carine :)

Al je kej problemov z homologacijo itd

navite cene ?

pa saj so cene iste kot pri skorn?ku, pa pri?tej si 50 eurov po?tnine, pa potem povej kolk bo? pla?al za fedre :blink:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kot so ?e ostali napisali:

 

Prodajne cene so in bodo iste, le prera?unane v SIT dokler ne pride ? v Slo. :)

 

LP

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Se opravi?ujem sem bolj na hitro pogledal evro @ tolarje sem potem za?el prepra?unavat samo se mi zdi ful drago verjetno zato ker je toliko malo mazd

Zanima me pa ?e ?e ma vse to vse papirje itd da ne bo problem homologirat ker no?em imet opravka z policaji in pla?evat nevem koliko :)

Napisano

?e ni druga?e navedeno je vse z ustreznimi papirji.

 

le nekateri redki artikli so brez, v takem primeru ti zato pi?e opozorilo.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

  • 2 leti kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.