Skoči na vsebino

Zavore na novi Mazdi 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Moja Mazda 3 ima 1000 km. Opazil sem, da se pedal zavore prvi? ko pritisnem nanj pogrezne skoraj do polovice, ?e to ponovim takoj, pa gre normalno. ?e postopek ponovim po 10 sekundah, se zadeva ponovi. Ali bi lahko bil v sistemu kak zra?ni mehur?ek? Na servisu (po telefonu) so mi rekli, da je kaj takega skoraj nemogo?e. Sem mlad lastnik Mazde (to je moja prva Mazda) pa ne vem, kako je z zanesljivostjo. Ali je to res tako zanesljiv avto. Prej sem imel renaulta, pa ni bil ne vem kako zanesljiv.

Ali ima (je imel) kdo mogo?e kake podobne te?ave?

 

Hvala

Napisano

Lep pozdrav na forumu!!!

 

Res je (vsaj meni) malo ?udno da se ti pogrezne toliko potem pa normalno in se postopek ponavlja!!!

Za vsak slu?aj ti svetujem da najprej preveri? koli?ino olja za bremze in pa same bremze!!!

 

V kolikor pa je avto pod garancijo

pa gass na servis in povedat kaj se dogaja (pa ne po teleonu) :D

 

Druga?e pa Mazda 3 lep avtek,in kake slikce bi blo lepo vidt!!!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

 

Sem mlad lastnik Mazde (to je moja prva Mazda) pa ne vem, kako je z zanesljivostjo. Ali je to res tako zanesljiv avto. Prej sem imel renaulta, pa ni bil ne vem kako zanesljiv.

 

 

Pa to ti je kot no? pa dan............reno zadnja leta slovi kot eden najmanj zanesljivih avtomobilov, kar dokazujejo tudi statisti?ni podatki, kaj pa pravi statistika za mazde pa se kr sam malo pomatrej in pozanimej.........na koncu ti nebo ?al! ;)

 

Majstr zdej se kr navadi na tankanje in redni srevis...........to je to! :bravo:

Napisano

Pozdravljeni!

 

Moja Mazda 3 ima 1000 km. Opazil sem, da se pedal zavore prvi? ko pritisnem nanj pogrezne skoraj do polovice, ?e to ponovim takoj, pa gre normalno. ?e postopek ponovim po 10 sekundah, se zadeva ponovi. Ali bi lahko bil v sistemu kak zra?ni mehur?ek? Na servisu (po telefonu) so mi rekli, da je kaj takega skoraj nemogo?e. Sem mlad lastnik Mazde (to je moja prva Mazda) pa ne vem, kako je z zanesljivostjo. Ali je to res tako zanesljiv avto. Prej sem imel renaulta, pa ni bil ne vem kako zanesljiv.

Ali ima (je imel) kdo mogo?e kake podobne te?ave?

 

Hvala

 

Brezskrbi, ti se samo vozi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hmm,sam sem mel Mazdo 3,pa se mi ni zdelo,da bi blo kaj narobe pri tem.... :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

No, meni se pa to ne zdi OK-ej.

 

Moja 3-ka je zdej stara dobro leto in pedal zavore prime zelo hitro, hitreje kot pri drugih avtomobilih ki sem jih prej vozil. Po tud dobr zagrabijo zavore...

 

Ajde, pri polnem zaviranju gre pedal tam nekje do polovice, ne pa pri vsakem.

 

Ja, zaneslivost...statistika govori v prid Mazde, kar se je pri moji izkazalo, ?e odmislim nekaj ''?ri?kov'' v armaturki. Pa recimo ''?ivkanje'' zajle od menjalne ro?ke, recimo pri prestavljanju, pa tudi kdaj v 5. prestavi, tam med 80-90 km/h. Kar malo mote?e, mislim da se bo dalo na servisu kaj u?timat ali na?ponat.

 

Mi pa motor zjutraj, predvsem pozimi ropota, o tem pa je odprta tema... no ja...bomo videli

Napisano

Alooooo!

 

 

Kaj tukaj admini spijo - kolikor je meni jasno na forumu niso za?eljena (ali dovoljena) komercialna sporo?ila!!?? :whatever:

Papa, Tomi
Napisano

Alooooo!

Kaj tukaj admini spijo - kolikor je meni jasno na forumu niso za?eljena (ali dovoljena) komercialna sporo?ila!!?? :whatever:

 

Biv?i mazda? ki je mel malenkostno te?avo in je potem raje zamenjal avto, za ameri?ana.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Biv?i mazda? ki je mel malenkostno te?avo in je potem raje zamenjal avto, za ameri?ana.

 

Niks fer?ten! Kva dogaja? Koji ameri?an...? :ne vem: :blink::unsure:?zmeden?

Papa, Tomi
Napisano

Niks fer?ten! Kva dogaja? Koji ameri?an...? :ne vem: :blink::unsure:?zmeden?

 

Zavorni servis je prej imal xedosa9, pa mu je nagajal, in kljub dogovoru, da pridem pogledat, se ni ogla?al na telefon potem pa je kupil wojagerja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.