Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No danes sem kon?no po 6 mesecih zamenjal akomulator, ker mi je z te?avo avto pri?igal in ko sem pustil ugasnjenega 10 min je v?gal samo na kable....

 

No pa? kupil sem Toplinega Top magic 72 Ah in ko sem starega dajal ven sem videl da je bil Bosch-ev Silver in to 44Ah :blink:

Napisano

Saj je bil dovolj mo?en.

Ker tudi v audie 1.8 in 2.0 dajejo original 45 Ah akumulator vem ker sem 5. let delal na Vesna servisu :bravo: zdaj pa si dal noter 72Ah kar je ravno na meji polnjenja tvojega alternatorja

gremo na?i.....

 

Napisano

Saj je bil dovolj mo?en.

Ker tudi v audie 1.8 in 2.0 dajejo original 45 Ah akumulator vem ker sem 5. let delal na Vesna servisu :bravo: zdaj pa si dal noter 72Ah kar je ravno na meji polnjenja tvojega alternatorja

 

Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Saj je bil dovolj mo?en.

Ker tudi v audie 1.8 in 2.0 dajejo original 45 Ah akumulator vem ker sem 5. let delal na Vesna servisu :bravo: zdaj pa si dal noter 72Ah kar je ravno na meji polnjenja tvojega alternatorja

 

Mi je malo ?udno tista plastika ki gre akumulator noter je bila na pol prazna no zdaj na 72Ah pa?e direktno gor :whatever:

Napisano

Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.

 

V kolikor se jaz zastopim to pomeni da alternator s te?ka nafila oz fila ta akomulator zaradi njegove kapacitete in velikosti zaloge ki jo ima!!! No to bi blo moje razmi?lanje!!

 

Kaj ti nuca ve? baterija ?e pa je ne mor? do konca napolnit :whatever:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

V kolikor se jaz zastopim to pomeni da alternator s te?ka nafila oz fila ta akomulator zaradi njegove kapacitete in velikosti zaloge ki jo ima!!! No to bi blo moje razmi?lanje!!

 

Kaj ti nuca ve? baterija ?e pa je ne mor? do konca napolnit :whatever:

 

Doma ima? polnilec za akumulator ki polni max cca 15 A(in ga napolni do konca), alternator pa je 90 A)pa ga ne napolni), kje je tukaj logika ? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pojma nimam :ne vem: mislim pa da ni problem v ampera?i.........no ne vem lih ,vem pa da ni lih dobr met full ve? akomulator po kapaciteti ampak tud nevem zakaj(razen same velikosti)!!!

(si ziher da tok A nabije,no glede na nizko napetost in OHMOV zakon je teoreti?no ?ist mo?no :D)

 

Po?akva raj na strokovni odgovor!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

:unsure:

Doma ima? polnilec za akumulator ki polni max cca 15 A(in ga napolni do konca), alternator pa je 90 A)pa ga ne napolni), kje je tukaj logika ? :blink:

 

res da ima altenator 90 a ampak od teh 90 a gre velika ve?ina v porabnike avtomobila le neka malenkost ostane za akumulator moramo pa razmi?lat tudi o tem da imajo dana?nji avti klimo, el ?ipe in podobno kramarijo + tega moramo cele dneve kuriti lu?i kar ?e dodatno obremeni altenator da se o fe?terkariji sploh ne pogovarjamo :unsure:

za mazdo 323 je originalni 60 Ah akumulator

gremo na?i.....

 

Napisano

Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.

 

Ja ?e je akomulator premo?an oz. presega dolo?eno kapaciteto Ah je to lahko slab?e kot pa ?e bi bil nekoliko ?ibkej?i. Alternator je prirejen za dolo?eno mo? akomulatorjev in ?e je akomulator premo?an ga alternator nebo napolnil oz se bo s?asoma akomulator iztro?il zaradi pre?ibkega alternatorja. Torej ?e se manjava akomulator, se naj nebi odmikali od priporo?enih Ah ve? kot pa za 10 Ah gor ali dol.
Napisano

Ja ?e je akomulator premo?an oz. presega dolo?eno kapaciteto Ah je to lahko slab?e kot pa ?e bi bil nekoliko ?ibkej?i. Alternator je prirejen za dolo?eno mo? akomulatorjev in ?e je akomulator premo?an ga alternator nebo napolnil oz se bo s?asoma akomulator iztro?il zaradi pre?ibkega alternatorja. Torej ?e se manjava akomulator, se naj nebi odmikali od priporo?enih Ah ve? kot pa za 10 Ah gor ali dol.

 

Ja no jaz sem vzel za 12 Ah mo?nej?i akomulator.Potem v najslab?em primeru lahko gre spet akomulator po gobe?In ?e grem zmerit koliko ga alternator fila bi lahko videl ?e je premo?en akumolator?Kajti tistega prej?nega je filal z 14.10.

Napisano

mislim da ni problem v polnjenju ampak v ostali elektroniki - reglar in podobno, da mo?nej?i akku preobremeni in skuri.

 

 

se ?isto strinjam ker sem jst tut to nekje sli?al

 

 

ka naj pa jst naredim ko mam skor nov a-ko-mu-mater :hohoho:

mam ?e ?ist praznga zarad muske a se da kej kupit da mi ne bi tolk ?troma ?lo v k....

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

se ?isto strinjam ker sem jst tut to nekje sli?al

ka naj pa jst naredim ko mam skor nov a-ko-mu-mater :hohoho:

mam ?e ?ist praznga zarad muske a se da kej kupit da mi ne bi tolk ?troma ?lo v k....

 

 

nabavi kondenzator :P

Napisano

:unsure:

res da ima altenator 90 a ampak od teh 90 a gre velika ve?ina v porabnike avtomobila le neka malenkost ostane za akumulator moramo pa razmi?lat tudi o tem da imajo dana?nji avti klimo, el ?ipe in podobno kramarijo + tega moramo cele dneve kuriti lu?i kar ?e dodatno obremeni altenator da se o fe?terkariji sploh ne pogovarjamo :unsure:

za mazdo 323 je originalni 60 Ah akumulator

 

Malo te bom dopolnil:Klima porabi 1A, stekel ne ?opamo skoz gor in dol, motor zase vzame zase tam do max 20A,lu?i (6x 5W+2X 55W = 140W ,kar znese pri pri?ganem motorju to?no 10A za lu?i) najhuj?i potabnik je ABS, ki pri delovanju ?opa tudi 80A. Tako da pri 90A in pri?ganih lu?eh in pri?ganim motorjem, imamo dejansko cca 60A rezerve, ki pa z lahkoto napolni akumulator.

Jaz sem imel v svojem suckerju tegale pa ni bilo problemov. Take vgrajujejo v tovornjake, ker zasedejo pol maj prostora in so ve? kot pol la?ji od stanadrdnih akumulatorjev v tovornjakih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

optima pa je poglavlje za sebe

 

Cena tud. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.