Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

No danes sem kon?no po 6 mesecih zamenjal akomulator, ker mi je z te?avo avto pri?igal in ko sem pustil ugasnjenega 10 min je v?gal samo na kable....

 

No pa? kupil sem Toplinega Top magic 72 Ah in ko sem starega dajal ven sem videl da je bil Bosch-ev Silver in to 44Ah :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj je bil dovolj mo?en.

Ker tudi v audie 1.8 in 2.0 dajejo original 45 Ah akumulator vem ker sem 5. let delal na Vesna servisu :bravo: zdaj pa si dal noter 72Ah kar je ravno na meji polnjenja tvojega alternatorja

gremo na?i.....

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj je bil dovolj mo?en.

Ker tudi v audie 1.8 in 2.0 dajejo original 45 Ah akumulator vem ker sem 5. let delal na Vesna servisu :bravo: zdaj pa si dal noter 72Ah kar je ravno na meji polnjenja tvojega alternatorja

 

Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj je bil dovolj mo?en.

Ker tudi v audie 1.8 in 2.0 dajejo original 45 Ah akumulator vem ker sem 5. let delal na Vesna servisu :bravo: zdaj pa si dal noter 72Ah kar je ravno na meji polnjenja tvojega alternatorja

 

Mi je malo ?udno tista plastika ki gre akumulator noter je bila na pol prazna no zdaj na 72Ah pa?e direktno gor :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mi imamo na Berlingotu 1.9 dizlu 45Ah akumulator in v?iga kot strela :D

 

Ja sam jaz odkar sem dobil avto imam probleme z v?igom.Zdaj pa u?ge kod strela :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.

 

V kolikor se jaz zastopim to pomeni da alternator s te?ka nafila oz fila ta akomulator zaradi njegove kapacitete in velikosti zaloge ki jo ima!!! No to bi blo moje razmi?lanje!!

 

Kaj ti nuca ve? baterija ?e pa je ne mor? do konca napolnit :whatever:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V kolikor se jaz zastopim to pomeni da alternator s te?ka nafila oz fila ta akomulator zaradi njegove kapacitete in velikosti zaloge ki jo ima!!! No to bi blo moje razmi?lanje!!

 

Kaj ti nuca ve? baterija ?e pa je ne mor? do konca napolnit :whatever:

 

Doma ima? polnilec za akumulator ki polni max cca 15 A(in ga napolni do konca), alternator pa je 90 A)pa ga ne napolni), kje je tukaj logika ? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pojma nimam :ne vem: mislim pa da ni problem v ampera?i.........no ne vem lih ,vem pa da ni lih dobr met full ve? akomulator po kapaciteti ampak tud nevem zakaj(razen same velikosti)!!!

(si ziher da tok A nabije,no glede na nizko napetost in OHMOV zakon je teoreti?no ?ist mo?no :D)

 

Po?akva raj na strokovni odgovor!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim da ni problem v polnjenju ampak v ostali elektroniki - reglar in podobno, da mo?nej?i akku preobremeni in skuri.

 

A potem je ?ansa da se mi kaj skuri ali bi se mi ?e ?e bi se?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:unsure:

Doma ima? polnilec za akumulator ki polni max cca 15 A(in ga napolni do konca), alternator pa je 90 A)pa ga ne napolni), kje je tukaj logika ? :blink:

 

res da ima altenator 90 a ampak od teh 90 a gre velika ve?ina v porabnike avtomobila le neka malenkost ostane za akumulator moramo pa razmi?lat tudi o tem da imajo dana?nji avti klimo, el ?ipe in podobno kramarijo + tega moramo cele dneve kuriti lu?i kar ?e dodatno obremeni altenator da se o fe?terkariji sploh ne pogovarjamo :unsure:

za mazdo 323 je originalni 60 Ah akumulator

gremo na?i.....

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na meji, mi lahko malo razlo?i?, ker ne razumam ?isto, da nam u temo mlatu.

 

Ja ?e je akomulator premo?an oz. presega dolo?eno kapaciteto Ah je to lahko slab?e kot pa ?e bi bil nekoliko ?ibkej?i. Alternator je prirejen za dolo?eno mo? akomulatorjev in ?e je akomulator premo?an ga alternator nebo napolnil oz se bo s?asoma akomulator iztro?il zaradi pre?ibkega alternatorja. Torej ?e se manjava akomulator, se naj nebi odmikali od priporo?enih Ah ve? kot pa za 10 Ah gor ali dol.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja ?e je akomulator premo?an oz. presega dolo?eno kapaciteto Ah je to lahko slab?e kot pa ?e bi bil nekoliko ?ibkej?i. Alternator je prirejen za dolo?eno mo? akomulatorjev in ?e je akomulator premo?an ga alternator nebo napolnil oz se bo s?asoma akomulator iztro?il zaradi pre?ibkega alternatorja. Torej ?e se manjava akomulator, se naj nebi odmikali od priporo?enih Ah ve? kot pa za 10 Ah gor ali dol.

 

Ja no jaz sem vzel za 12 Ah mo?nej?i akomulator.Potem v najslab?em primeru lahko gre spet akomulator po gobe?In ?e grem zmerit koliko ga alternator fila bi lahko videl ?e je premo?en akumolator?Kajti tistega prej?nega je filal z 14.10.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim da ni problem v polnjenju ampak v ostali elektroniki - reglar in podobno, da mo?nej?i akku preobremeni in skuri.

 

 

se ?isto strinjam ker sem jst tut to nekje sli?al

 

 

ka naj pa jst naredim ko mam skor nov a-ko-mu-mater :hohoho:

mam ?e ?ist praznga zarad muske a se da kej kupit da mi ne bi tolk ?troma ?lo v k....

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:unsure:

res da ima altenator 90 a ampak od teh 90 a gre velika ve?ina v porabnike avtomobila le neka malenkost ostane za akumulator moramo pa razmi?lat tudi o tem da imajo dana?nji avti klimo, el ?ipe in podobno kramarijo + tega moramo cele dneve kuriti lu?i kar ?e dodatno obremeni altenator da se o fe?terkariji sploh ne pogovarjamo :unsure:

za mazdo 323 je originalni 60 Ah akumulator

 

Malo te bom dopolnil:Klima porabi 1A, stekel ne ?opamo skoz gor in dol, motor zase vzame zase tam do max 20A,lu?i (6x 5W+2X 55W = 140W ,kar znese pri pri?ganem motorju to?no 10A za lu?i) najhuj?i potabnik je ABS, ki pri delovanju ?opa tudi 80A. Tako da pri 90A in pri?ganih lu?eh in pri?ganim motorjem, imamo dejansko cca 60A rezerve, ki pa z lahkoto napolni akumulator.

Jaz sem imel v svojem suckerju tegale pa ni bilo problemov. Take vgrajujejo v tovornjake, ker zasedejo pol maj prostora in so ve? kot pol la?ji od stanadrdnih akumulatorjev v tovornjakih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...   Na koncu pa, sej je samo forum, da ne bo kake zamere zaradi debate levo in desno🤣....
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.