Skoči na vsebino

KATERO MOTORNO OLJE ???

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

do sedaj v motorju TXT 5W40, nameravam obdr?ati, ampak me zanima ?e ma kdo kak?ne bolj?e izku?nje z katerimi drugimi olji in motorji Mazda :huh:

 

tole je za upo?tevati:

- motor ima 6 cilindrov in se vrti do 7000 vrtljajev brez problema

- olja mi trenutno ne popije veliko okrog 1l /10000km

- motor je podvr?en ve?kratnim mrzlim ?tartom in kratkim vo?njam

 

?e ma kdo kaj za pripomnit, naj napi?e :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Nalij notri walvoline SynPower 5w-50,tako kz ga mam jaz in ti na 10 kkm nebo treba dolivat ni?esar. Js mam 180 kkm in ?e nikoli nisem dolival olja, pa ga ne "?param" prav preve?. vrti pa se do 7800 rpm. Mojea najkraj?a vo?nja je 4 km driga?e pa 20+km. ZA MAZDINE V6 MOTORJE JE PREDPISANO POPOLNOMA SITETI?NO OLJE IN NE POLSITETI?NO !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kje si te ti najdu 5w50' ??????? jaz ne najdem nikjer ?

kolk stane liter ?

 

kaj pa esso ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Danes grem ponj pa ti povem !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes grem ponj pa ti povem !

povej mi potem, pa ?e to mi povej, si ?e kdaj menjal filter goriva ? in ?e si kolk stane to ?udo ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ce mas veliko mrzlih startov pa kratke radzalje pol poglej da je specifikacija npr. 0-30 ali 0-40 (ampak taka olja se praviloma drazja). sej je txt cist ok, zakaj ti ni vsec?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sej je txt cist ok, zakaj ti ni vsec?

saj ni ni? narobe z njim, samo sem vpra?al ?e kdo ma bolj?e izku?nje, mogo?e bom zamenjal za valvoline, pa mi ga potem nebo pil :)

kdo ve.. :) heh...

 

je treba probat

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

KAj kdo vlival Mobil 1 v svoj stroj ? Jst mam v Hondici Mobil 1 Synt S 5w-40 pa se mi zdi zelo uredi. Anyone ?

na-a jaz tudi valvoline ali pa Q8.....oba sinteticna....to je to.

 

Castrola mi je spil ful!

Enkrat sem ga vzel, ker sem mislil, da je kao ok, pa sem ga moral pred 10k km dolit :(

 

Q8 pa je kr fajn...no bomo vidli, do zdej sem da samo ze enkrat prej dal noter....zdej je drugic.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

odlo?itev je skoraj padla, najbr? bom vzel tak?no kot ga YavarYe uporablja...

 

Valvoline SynPower 5W50

 

prej moram dat eno notranje ?i??enje motorja, pa potem bomo videli :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pametna odlo?itev.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

prej sem mel notri Mobil1 5W-40 pa mi ga je redno pilo, zdaj pa mam notri castrol RS 10W-60, pa ga ne zamenjam ve? za druga olja,ne spije mi ni?. :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.