Skoči na vsebino

bremze


torstorm

Priporočeno sporočilo

probal sem, pa na pesto pa?e popolnoma na iste ?raufe, saj to sem ?e jaz tudi mislil da je za ve?je diske mogo?e, samo ker po izgledu zgledajo enako pa ?rajfi pa?ejo mi je ?udno zakaj druge oznake, sem mislil ?e bi bilj mo?no stisnile na disk kot 13b.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za moje pojme so iste kajti japonski proizvajalci so ponavad itak stancal vse bremze iste za vse motorje tako kot so v vecini vsi bloki motorja isti!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdaj sem probal dati 14 ?eljusti namesto 13B pa sem ugotovil da pridejo malo bolj navzven da plo??ica ne pokrije cele povr?ine diska, dal sem ?e tudi celo ,,pesto,, z diskom vred .... na 14 so ve?ji diski pa malo debelej?i kot na 13B.

Marko-mx3 imel si prav da so za ve?je diske. :bravo::bravo::bravo:

 

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej ima zdaj Cka ?e ve?je diske? :bravo: Res me zanima kako zdaj tole kaj leti, pomoje je kar presneto hitra in okretna raketa, pa ?e ustavi se zdaj najbr? hitreje. :danzoman: Ker vedno bolj opa?am, da so original diski na njej za en k***c ko gre za hitrosti nad 100 km/h. :whatever:

 

nevem koliko leti ker mi ?tevec pride do konca, v peti pride do blokade, lepo bi bilo ?e bi ?e naredili 6. prestavo. Druga?e pa bremze so zdaj bolj?e kot prej.Prej so tudi ne bile slabe samo mora? imeti dobre diske in prave plo??ice .

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne da bi vedel za vakum. Male, ki so nedostopne z lepilom. Če jih je več ali večje, pa gre strop ali/in vratne obloge dol, pa se mehansko masira. To ima take "palčke" kovinske in masira pločevino, da skoči na mesto. Lahko na YouTube pogledaš kako posnetek, če te zanima.   Slabi mojster, ti bo avto potegnil z grobo polir pasto. To se je meni zgodilo. Groza.   Lahko ti dam cifro od mojstra, doma v Zgornji Ložnici (proti Oplotnici). Pa pokličeš, če še dela.....
    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.