Skoči na vsebino

Rabim nasvet!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam sem ponosni lastnik mazde 323 1.3 sedan, letnik 1990! Avto ima prevo?enih ?e 275000km in mi ?e vedno dela kot urica! Razen zamenjanega modula v?iga, drugih te?av ni bilo. Servise delam na 15000 km.

Me pa zanima naslednje :

- ali je treba zamenjati olje v menjalniku. Menjalnik ?e lepo te?e in tudi olja je v njem dovolj. ?e ?e, katero olje naj kupim, koliko in kako se to sploh menja? Menda ni tako enostavno, nekje pri ?tevc zajli menda...

- motorno olje pa uporabljam 10w - 40 valvoline ali esso Ali bi bilo bolje uporabljati mineralno olje 15w 40? Ker namre? sem enih parkrat opazil, oz. sli?al verjetno en zelo glasen dro?nik z zvokom rrrrrrrrrrr. Ko se je motor segrel, je pa utihnil. Razen enkrat, ko mi je ropotal kar 2 dni, pa tudi na izpuhu se je videlo, kot da v tem trenutku en ventil ni delal in je mal sekalo ven. Dim je bil normalne barve.

Hvala za morebitne odgovore

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

OK, olje v menjalniku manjaj takoj!! ce ni bil menjan do zdaj, je lahko zarad tega ta zvok ki ga opisujes.

Motorne olje je vseen katero je, sam pazi da je gradacija prava .10W-40 je cist OK.

 

Kako se menja olje menjalnika na Mazdi 323, ne vem, najbrz bos mogu avto dvignit-tko da pejt na kaksen servis kjet to znajo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja tako je Labi napisal olje v menjalniku menjaj takoj!!

Ti kar lepo uporabljaj 10W-40 polsintetiko pa bo lepo teko ?e bo? lepo z njim delal! Menjaj ?e zavorno teko?ino ?e jo ?e nisi pa filter za bencin ostalo pa na tem motorju ni za delat; razen preverjat olje ?e ga mogo?e kdaj malo zmanjka, in seveda ?e ni kaj druga narobe na motorju! ;)

Napisano

Glede ola za menjalnik pojdi do eneha trgovca ki se spozna in ti bo povedu to?no kateri olje pa?e v menjalnik, jaz mam mislem da 75W80, vem da je sintetika.

 

Glede ropota pa ?e ima? isti sistem ventilov kot jaz (4 ventilska tehnika), pomeni da je z oljem v motorju nekaj narobe, kdaj si ga nazadnje menal, ali ti ga pa manjka. Ventili so samonastavljivi in to ma nekaj veze z olje, kak?no me pa ne spra?evat ker ne vem.

 

 

LP!

 

Marko

 

 

P.S! Vabljen si da se registrira? na forumu! Vsakega novega ?lana smo veseli.

Napisano

Letnik 1990 ima 8 ventilov, Robi ti bom povedal katero olje imam jaz v menjalniku grem pogledat poiskat kje imam napisano B)

A so tudi ?samonastavljivi? ?

 

Ker men tudi zadnje ?ase ropota, olje mam pa ?e doma in ?aka na menjavo, vzel sem pa 10W30 in bom videl kaj bo naredu.

Napisano

So samonastavljivi, samo nevem kaj vam ropota meni dela tak lepo ( morm takoj po mizi potrkat ) :P Bom skeniral kako se menja olje za menjalnik pri 323 :)

Napisano

spodaj spusti? ven ,in ob strani od spredaj nato?i? notri in po?aka? da vi?ek odte?e,ko je zadosti je glih do roba luknje.Zategne? vijake in gotovo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Sem se potrudil in skeniral navodila za menjavo, kontrolo olja v menjalniku! Mazda priporo?a za SOCH motorje API Service GL-4, SAE 75W-90!

 

?e ne razume? nem?ko povej pa bom prevedel tekst ;)

post-9-1103056258.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.