Skoči na vsebino

323c kontrolne lu?ke

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kdo ima 323c ali ?e ve naj napi?e ko obrne klju? na pozicijo ON katere lu?ke se mu pri?gejo, posebno me zanima ?e se pri?ge lu?ka (avto znotraj njega pa narisan klju?).....To me zanima ker se mi prej ni pri?gala lu?ka za check engine, v knjigi pa je narisana da je v ?tevcu, v servisnih navodilih pi?e za to lu?ko zraven leto 1996, zato me zanima ?e so v 1995 letnike dali to ali ne.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Kokr sm jst razumu je pomen te lu?ke (klju? v avtu) kodno varovan u?ig motorja..recimo od zemirja GT-jka ma to lu?ko moja pa ne pa sta isti letnik. K so tud klju?avnce pol rali?ne. Usaj tko sm v navodilih prebrou. Gre se pa za 323f.

Mo?no da se motm.

 

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

hvala, imam neka navodila od avta ki niso v ang ali nem??ini pa sem komaj nekaj razbral ven pa sem mislil da je to za ma?ino ...

 

Zgleda da so novej?e mazde imele kodno varovan v?ig kot je moja :D:D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

hvala, imam neka navodila od avta ki niso v ang ali nem??ini pa sem komaj nekaj razbral ven pa sem mislil da je to za ma?ino ...

 

Zgleda da so novej?e mazde imele kodno varovan v?ig kot je moja :D:D

 

Sj sam pogleda? klju?avnco pa prec vid? ?e ma? kodno varovan u?ig al ne. ?e ma? tako klju?avnco k na sliki pol si brez kodno varovanega u?iga :D

?e pa nima teh cifr 0, I, II, III ima? pa kodno varovan u?ig.

 

Lp

 

post-657-1175438122.jpg

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.