Skoči na vsebino

323c kontrolne lu?ke

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kdo ima 323c ali ?e ve naj napi?e ko obrne klju? na pozicijo ON katere lu?ke se mu pri?gejo, posebno me zanima ?e se pri?ge lu?ka (avto znotraj njega pa narisan klju?).....To me zanima ker se mi prej ni pri?gala lu?ka za check engine, v knjigi pa je narisana da je v ?tevcu, v servisnih navodilih pi?e za to lu?ko zraven leto 1996, zato me zanima ?e so v 1995 letnike dali to ali ne.

 

Lp

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Kokr sm jst razumu je pomen te lu?ke (klju? v avtu) kodno varovan u?ig motorja..recimo od zemirja GT-jka ma to lu?ko moja pa ne pa sta isti letnik. K so tud klju?avnce pol rali?ne. Usaj tko sm v navodilih prebrou. Gre se pa za 323f.

Mo?no da se motm.

 

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

hvala, imam neka navodila od avta ki niso v ang ali nem??ini pa sem komaj nekaj razbral ven pa sem mislil da je to za ma?ino ...

 

Zgleda da so novej?e mazde imele kodno varovan v?ig kot je moja :D:D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

hvala, imam neka navodila od avta ki niso v ang ali nem??ini pa sem komaj nekaj razbral ven pa sem mislil da je to za ma?ino ...

 

Zgleda da so novej?e mazde imele kodno varovan v?ig kot je moja :D:D

 

Sj sam pogleda? klju?avnco pa prec vid? ?e ma? kodno varovan u?ig al ne. ?e ma? tako klju?avnco k na sliki pol si brez kodno varovanega u?iga :D

?e pa nima teh cifr 0, I, II, III ima? pa kodno varovan u?ig.

 

Lp

 

post-657-1175438122.jpg

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.