Skoči na vsebino

Izpu?ne cevi za 323f v6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Z bratom se spravlama delat izpu?ne cevi od kolektorjev do katalizatorja.

 

Kaj pravite, kaj bi bilo bolj u?inkovito?

 

1. http://www.club323f.com/ba/cars/vincent_ch...ncent_chow6.jpg

 

2. http://www.jeroentje.nl/index.php?page=pro...duct_id=8010401

 

Nekje sem zasledil, da bi morali biti obe cevi, od prednjega kolektorja in od zadnjega kolektorja enako dolgi do sti?i??a?? :(:(

 

Prosim za va?e mnenje.

 

?e vnaprej hvala za odgovore. :rispekt::rispekt:

Napisano

vse cevi morajo biti enako dolge!

 

potem pa so razni prehodi recimo 3v1 3v1 in skupaj v2 in v1, nekaj kar tako :D so pa te prehodi odvisni od tega kje v obmo?ju vrtljajev bo mo? in kolik?na.

 

ponavadi se prera?una kolektor in se ga gre potem delat, nimam nekih izku?enj glede tega, bi pa skopiral tistega ko ga prodajajo, pa ko obljubljajo 15KM

 

 

pa najbolj?e je ?e uporabita ?e narejena kolena, razen ?e imata dobro ma?ino za krivit cevi! Malo ve? ?vasanja u?inek pa mislim da bi bil isti.

 

 

nisem se ?e preve? poglabljal v kolektorje, enkrat se bom pa zagotovo spravil enega naredit

 

 

 

?e nekaj za branje :D

 

na zupu

Napisano

Vzem drugega nima? kaj falit. Jaz imam izpu?ni kolektor od firme pecester, ki mu je podoben, le cevi od glave do mesta kjer pridejo skupa so skor 2X dalj?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vzem drugega nima? kaj falit. Jaz imam izpu?ni kolektor od firme pecester, ki mu je podoben, le cevi od glave do mesta kjer pridejo skupa so skor 2X dalj?e.

 

A to si kupil od Vseveda? A mi lahko pove? FI cevi prosim. A se ti pozna kej na mo?i?

 

Hvala. :rispekt:

Napisano

glede njegovega kolektorja vem samo da sedaj veliko lep? zarohni :D

 

Pa potem ?e nekaj zavibrira v zadnjem locu in se sli?i kot moped. <_<

 

Efekt pa itaq da je, vozim z manj gasa, pa raje in hitreje se zavrti v rde?e polje, razlika je o?itna. :bravo:

Razlike je da recimo sedaj s 4. prestavo pospe?uje kot prej s 3. in s 5. pa tako kot prej s 4. prestavo.

Prva je samo da se premaknem, ker druga?e takoj vrti v prazno, sploh ko sem imel gor zimske gume, sedaj z letnimi je na meji.

Je pa veliko bolj?i filing ko pri 180 km/h nabije? gas(s 5. prestavo seveda) in pospe?uje brez problema 220+km-h. :jupiii:

Prej mi je g-tech kazal 98 kilovatov, zato ker je avto skozi kopal, moram ?e z letnimi probat, pa da vidim.

 

Pa ?e nekaj je, 323f V6 ima ?e v osnovi druga?en kolektor kot Xedos V6, zato je verjetno ve? razlike pri xedosih kot 323F, ali pa ne, treba bi bilo probat prej in pol. Pa bo? imel dejansko podatke je ali ni bolj?e in za koliko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa potem ?e nekaj zavibrira v zadnjem locu in se sli?i kot moped. <_<

 

Efekt pa itaq da je, vozim z manj gasa, pa raje in hitreje se zavrti v rde?e polje, razlika je o?itna. :bravo:

Razlike je da recimo sedaj s 4. prestavo pospe?uje kot prej s 3. in s 5. pa tako kot prej s 4. prestavo.

Prva je samo da se premaknem, ker druga?e takoj vrti v prazno, sploh ko sem imel gor zimske gume, sedaj z letnimi je na meji.

Je pa veliko bolj?i filing ko pri 180 km/h nabije? gas(s 5. prestavo seveda) in pospe?uje brez problema 220+km-h. :jupiii:

Prej mi je g-tech kazal 98 kilovatov, zato ker je avto skozi kopal, moram ?e z letnimi probat, pa da vidim.

 

Pa ?e nekaj je, 323f V6 ima ?e v osnovi druga?en kolektor kot Xedos V6, zato je verjetno ve? razlike pri xedosih kot 323F, ali pa ne, treba bi bilo probat prej in pol. Pa bo? imel dejansko podatke je ali ni bolj?e in za koliko.

 

 

OK.

Napisu si use razen kak?en je fi rora.

Napisano

Oprosti, a lahko takoj zlezem pod avto in pomerim, al ko bom imel ?as oziroma mo?nost ?

Kater premer zunanji,notranji ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najbr? ti ne bo niti malo pomagalo, ampak vseeno bom pa? napisal kar vem.

Na 4 cilinderskem motorju 2.0 z 150 konji (neka druga japonska znamka :P) imam jaz notranji premer samih cevi avspuha 5 cm. Cevi kolektorja (ampak POUDARJAM TU GRE ZA 2.0 s 4 cilindri torej ima vsak cilinder ve?jo prostornino kot pri tebi) pa imajo zunanji premer 4 cm od oka. To?ne mere in notranji fi bom vedel ko uspem nekako od?raufati zadnji ?rauf ki ga je nemogo?e dose?i z gedoro, s klju?em sem ga pa itak ?e skor z****l tko, da najbr? se bom lotil s kak?nim specialnim orodjem. :P

Napisano

Pa ?lovek kje ti ?ivi?, si ti?lar mogo?e? :blink:

Ponavadi se za to uporabljajo milimetri !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sam ne ?tekam pa kva ma zdej 4valn nisan veze s 323F V6 mazdurino in njenimi kolektorji, ker pol loh jz upra?am kolega k ma Marutija pa gre ?e on pomert, pa mogo?e bo celo uspev vse dol odmontirat pa povedat do desetinke mm natan?no, pa ?e bo komu kej u pomo? za V6 mazdurino! ?zmeden?:hohoho::whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Oprosti, a lahko takoj zlezem pod avto in pomerim, al ko bom imel ?as oziroma mo?nost ?

Kater premer zunanji,notranji ?

 

Sej razumem, sam me mal za cajt ?iple, ker sm mislu ta teden to zrihtat, pa morem pribli?no vedit, kire rore kupt. No ko bo? lahko se pa priporo?am za mere.

 

Lep pozdrav vsem, Mike

Napisano

Pa ?lovek kje ti ?ivi?, si ti?lar mogo?e? :blink:

Ponavadi se za to uporabljajo milimetri !

 

Sem ja, nekaj zelo podobnega. :P Saj pravim, da sem mu dal samo okvirno, da bo vedel ampak sem pa tudi POUDARIL, da mu ne bo veliko v pomo?. :blink: Samo okvirno, za predstavo, sploh, ?e izve koliko so optimalni zanj, bi bilo zanimivo prebrati. ;)

Aja 5 cm=50 mm :hohoho:

@ReDevil: Vseeno ima 2.0 od Nissana ve? veze kot Maruti tako, da te PROSIM, da ne kometrira? s tak?nimi neumnostmi, ja sem mu samo posku?al ponazoriti okvirne mere. Itak se mi zdi pa logi?no, da je 0,5 litra na cilinder manj kot 3,3 delovne prostornine, torej je velika mo?nost, da ima manj?e cevi, ve?je pa gotovo ne.

OK, ne bom ve? nikomur ni? posku?al pomagati. :S

Napisano

Ja ?e gledamo osnovo, ?e valjev nimata isto ?tevilo, tko da, no sej loh pa probamo gor montirat, pa bomo vidl ?e bo pasov, ?e pa ne bo, pol smo pa na istmu k pr Marutiju, a ne! :danzoman:<_<

 

Se opravi?ujm kolegu k smo mu njegovo temo zasmetil! :(

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Bi bla mogoce pripravljena 2kom nardit? kolk bi bla priblizna cena? :D

 

cist tko...za info :P

 

Ti sporo?im, samo da zvem mere od YavarYe X6V6.

 

LP mike

Napisano

BTW 2.0 V6 in 2,5 V6 in 1.8 V6, kolektorji niso povsem enaki, je majhna razlika v nagibu kjer pride kolektor privija?eno na glavo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Z bratom ?e delama in to na veliko. Prilepim slike ko bo kon?ano. Mislim da bo konec naslednjega tedna kon?ano, I really hope so. :unsure:

 

lp mike

 

 

pa naredite poskus prej in potem, glede na pospe?ek ?e je kaj bolj?i

Napisano

In potem kolik?en notranji fi cevi si dal?Izgleda lepo :bravo:

 

Fi cevi je 52mm. No to je pa ?e skoraj kon?ni izdelek, samo po?vasati ga je potrebno. Mislim da bo do petka kon?ano. :ouje:

 

post-276-1176929351.jpg

post-276-1176929359.jpg

post-276-1176929365.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.