Skoči na vsebino

?portni filter na 323F

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj dobil od frenda Apex ?portni filter. ?e sem ga prav razmel gre za 100mm filter, ki naj bi pasal na mojo Mazdo. Ker nisem tehni?ni tip se obra?am na vas. Sem malo pogledal pod pokrov motorja in mi ni ?isto jasno. Za originalnim filtrom je ?e neka zadeva (kaj to?no je to? merilec temp? uravnava koli?ino zraka?) in potem filter iz njega pa je speljana ?e neka cev. In zdaj ne vem to?no... a naj original filter samo zamenjam s ?portnim? Seveda bi ga speljal bolj stran od motorja in me zanima kje bi bilo primerno mesto za dovod hladnega zraka. Na mestu kjer je originalni verjetno ne bi bilo dobro? Kaj pa vsaj za?asno da sli?im zvok? Moti me ?e tista dev ki gre iz filtra proti levemu blatniku. Kaj naj s tistim? Naj kar odstranim? Ker sem videl da gre v nekak?no posodo.

 

Rabil bi nasvet nekoga, ki je to po?el na omenjenem modelu oz. vsaj ve kako se stvari stre?e. Ker so zadeve za Mazdo zelo drage ne bi rad kaj zjebal.

 

Hvala za odgovore!

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ce je karkoli isto kot pri civicu gre za merilnik prtocnosti zraka, ki racunalniku sporoca koliksna kolicina zraka potuje mimo filtra in temu primerna je tudi mesanica ( doza benza ) ki jo zadeva ejakulira ( excuse m<y french :D ) Skratka nic dobrega ne bo prislo od tega da tisto ne bo vstekano POD filter torej med filter in sesalni kolektor.

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

tista cev ki pride iz blatnika je resonator da du?i zvok,da ne brni tako mo?no ma?ina.Vse kaj je za MAF senzorjem(tisto ?katlo ki je notri filter in dalje za v blatnik,... )lahko odstrani?.Filter da? direktno gor na MAF (meri pretok zraka).?e je maf senzor iz novej?ih motorjev(1.5 Z5 motor,od letnika 95 dalje)gre filter direktno na senzor,?e pa je maf senzor iz starej?ih motorjev pa rabi? adapter ki ga pri?raufa? z 4 vijaki na senzor,gor pa natakne? filter.Potem ?e ta filter z raznimi pregradami izolira? od toplote motorja in spelje? zraven sve? zrak izpred hladilnika od zunaj. :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Zdaj sem (za?asno) naredil takole: Zgornji pokrov ?katle s filterjem sem odstranil in prav tako filter. ?portni filter sem pritrdil za MAF senzorjem tako da je sedaj filter malo nad spodnjim delom ?katle originalnega filtra oz. skoraj notri. Prav tako nisem snel cevi ki gre iz spodnjega dela ?katle proti blatniku. Sem pa opazil da je v originalni filter "vtaknjeno" neko tipalo. Je to slu?ajno senzor temp? Trenutno mi visi v zraku 3 cm za filtrom. Kam naj ga dam? Mora biti pred filtrom ali v bli?ini ali pritrnjen na filter. Bom kasneje poslikal in prilimal slike.

Napisano

?e ti kaj pomaga ma? tule link do slik ki sem jih ?e objavil v eni drugi temi. Poglej tiste slike proti koncu, kjer so slike kak mam jaz to narejeno!

 

http://www2.arnes.si/~vtic/saso/

 

Tisti senzor temparature pa daj ?im blji?je filtru.

 

 

Kak se di zdi glas zdaj ko ma? filter namontiran? Moja mazda se zdaj fuuul dere, sam ko bi se ?e premaknala kam :D:D

Napisano

Kak se di zdi glas zdaj ko ma? filter namontiran? Moja mazda se zdaj fuuul dere, sam ko bi se ?e premaknala kam :D:D

 

 

turbinca? ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

tisti senzor je za temperaturo,da? pa ga v bli?ino filtra.Jaz mam ga vtaknjenega na koncu filtra.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Malo vi?je sem napisal kako imam sedaj narejeno (nedokon?ano). Prilepil sem tudi sliko. Z modro barvo je (predvidevam) ozna?eno tipalo temperature, tisto rde?e je pa ?e sem vas prav razumel MAF senzor.

 

Sedaj obstajata dve mo?nosti:

 

1. Filter pustim tako kot je sedaj in sicer nad ?katlo. Zanima me ?e tam dobim dovolj hladnega zraka glede na to da je bil na istem mestu speljan dovod zraka za originalni filter.

 

2. Odstranim ?e spodnji del ?katle in cev ter speljem filter stran (kam in kako to?no ?e ne vem)

 

Bolj se mi dopade prva mo?nost ker imam manj dela.

 

@?TAJERC: gledam tvoje slike... ima? ti med MAF senzorjem in filtrom ?e cev? Druga?e se mi pa ne zdi nevem kako grozne razlike pri zvoku. Sicer je res globji in se bolj dere vendar pri vi?jih obratih (kar naj bi bilo normalno)

post-5-1096829502.jpg

Napisano

Bol?e ti bo tudi ?el ?e si bo? ??istil motorni prostor!! ;):rolleyes:

:lol::lol: ej matek ma ti si obseden :lol::lol:

 

hehe...ves da se sam hecam ane ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Bol?e ti bo tudi ?el ?e si bo? ??istil motorni prostor!!  ;)  :rolleyes:

:lol::lol: ej matek ma ti si obseden :lol::lol:

 

hehe...ves da se sam hecam ane ;)

:D Ni problema, vem vem da se heca?!! :P:lol:;)
Napisano

Ja prav si videl da mam cev tam vmes. Sem ?elel filter spravit ?im bolj stran od ma?ine, da bi motor dobil ?im ve? hladnega zraka (pa mogo?e kakega pol konja ve?) :D:D ..

 

 

 

je pa to navadna plasti?na cev, kabela senzorja pa se podalj?al pa ga dal pred filter pa naredil nosilec da je vse fiksno.

 

Bi ?e rad naredil za??ito okol pred toplim zrakom pa ne vem iz ?esa bi blo najbolj pametno naredit!

Napisano

Ja prav si videl da mam cev tam vmes. Sem ?elel filter spravit ?im bolj stran od ma?ine, da bi motor dobil ?im ve? hladnega zraka (pa mogo?e kakega pol konja ve?) :D:D ..

 

 

 

je pa to navadna plasti?na cev, kabela senzorja pa se podalj?al pa ga dal pred filter pa naredil nosilec da je vse fiksno.

 

Bi ?e rad naredil za??ito okol pred toplim zrakom pa ne vem iz ?esa bi blo najbolj pametno naredit!

lahko se igras s plastiko al pa aluminijem....hmmm....CAI varijant je malo morje.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ima? mogo?e kake slike bolj od blizu? Zanima me glede nosilca. Ti je mogo?e ?e kak?en ostal? Pa iz kje si ti? Celje? Bi mogo?e prletu pogledat. ?e najraje bi pa videl da ti ruknem kazga jurja pa mi ti to spedena?. :rolleyes: Kar bi rad imel natanko tako narejeno kot ima? ti.

Napisano

poglej malo moje slike, pa naredi kot mam jaz.Ko odpre? haubo se ti malo zvrti, tak vro?e pihne od ma?ine,?e pa da? roko k filtru pa je tam hladno okrog njega.Tako dobro se je obnesla ta za??ita.Sem testiral vse mogo?e, pa kon?no najdel pravo re?itev.

 

Aluminijasto plo?evino oblikoval da lepo pa?e okrog filtra,od znotraj prilepil gor iz drobnih steklenih vlaken izolacijo(kot majo tovornjaki za temperaturno za??ito )Gor na to pa sem dal pletivo iz steklenih vlaken(zgleda kot karbon) in vse skup zalil s poliestrom.Zunanjo stran sem prelepil z klobu?evino.Na spodnji strani pa sem naredil luknjo ,od te luknje pa gre cev direktno k levemu prednjemu delu ki bi naj bila meglenka.Tam sem naprej dal alu mre?ico,odzadi pa naredil lijak,gor pa je nataknjena ta cev ki sem jo prej omenil ki gre k filtru.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Peesda... neki ne ?tima. Meni se zdi premajhna sprememba zvoka. Povsod berem kolk je dober zvok in kak?na sprememba je. Meni se pa zdi da en qurz muka. ?e ga na mestu pohodim ne da ni? od sebe. V drugi in tretji se ?e pozna. Sem lahko kaj pri monta?i kaj narobe naredil? Je mo?no da je to zato ker je skoraj v ?katli? V ?em je problem.

Napisano

Ne bi blo slabo ?e bi se za vikend dobili pa lahk to pogledamo. Mene pa itak zanima kak primejo bremze na tvoji mazdi Cyb3r.

 

Pa se dobimo recimo nekje na pol poti (npr. Celje) pa spije kak pir :D pa..

 

Nosilec je pa ?ist enostaven in go ga bo? videl ti ga bo vsak ?losar lahk naredu.

 

Druga je pa pri meni zvok :D:D:D

 

 

 

 

Objavljena slika

Napisano

Odli?no. Se dobiva ?ez vikend. V soboto imamo slu?beni piknik/?ur zve?er pa z bendom igramo tko da v soboto ne pride v po?tev. Za v nedeljo pa zaenkrat nimam planov. Predlagam pred Intersparom v Celju. Jaz bi pri tebi pogledal nosilec in poslu?al zvok pa zanima me koliko je tr?a - saj ima? Eibache notri, ne? Tebi jo dam pa za bremzat. Se ?e dogovoriva prek PM. Nedelja je ?e dale?. ?e nekaj... kateri filter pa ima? notri? Je mogo?e da bi kak video naredil s fotki?em al pa kamero, pa na net dal da bi jaz to sli?al. Ker me res ?e mal mori...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

nop, samo ko ga puca? ga ne sme? preve? naoljiti,da ti ne bi olje steklo na maf.Glede tega da prepu??a malo ve? prahu kot dober papirnati filter,so ti delci tako majhni da bistveno ne ?kodijo motorju.Imeti pa mora? dober ?portni filter,kot so ApexI,K&N.Obstajajo tudi taki filtri ki zelo slabo filtrirajo,dajo pa maksimalen pretok zraka,samo tisto je samo za dirke,bolj kot za??ita pred delci gum,... :rolleyes:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Ne vem kaki filtri so to,jaz mam k&n .Daj gor kako sliko.?e je tak kot zgoraj na sliki je vredu.To je iz A3M ki delajo v tovarni k&n.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.