Skoči na vsebino

323c dimezije plati???

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo.

 

A mi lahko en pomaga, ki se malo bolj spozna na dimenzije feltn. ?e recimo gledam na avtonetu pri iskanju za plati??a, koliko tistih "J" ima mazda 323c? In kaj je sploh to? sramezljiv

Vem edino, da je razmak med ?raufi 4×100...na kaj moram biti ?e pozoren?

 

Tako, da ne bom kupil feltn, ki ne bodo pasale na avto :D

Napisano

J-pomeni ?irina feltne in s tem dolo?a meje avtopla??a!!!!

 

Npr. 6.5J lahko namontira? gumo od 165-185 ?irine 7J pa od 185-215 ?irine

 

No ?e ?tevilke niso lih to?ne naj me en popravi ,ampak za la?jo predstavlanje mislim da bo uredu!!!

 

 

Ti samo glej da imajo razmak 4x100,centrirne obro?ki so od znamke vozila razli?ni(se jih da kupit(cca15-25?)

Da so ravne in nepo?kodovane(po mo?nosti kaka dokumentacija)

In pa ta glavnoo da ustrezajo cenovno in so ti v?e?!!!

 

sre?no ob nabavi!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?ivjo.

 

A mi lahko en pomaga, ki se malo bolj spozna na dimenzije feltn. ?e recimo gledam na avtonetu pri iskanju za plati??a, koliko tistih "J" ima mazda 323c? In kaj je sploh to? sramezljiv

Vem edino, da je razmak med ?raufi 4×100...na kaj moram biti ?e pozoren?

 

Tako, da ne bom kupil feltn, ki ne bodo pasale na avto :D

 

J ni sirina feltne ampak zakljucek roba feltne :)

primer: 15x7 J ET35 pomeni: 15*2.54cm premer kolesa, 7*2.54cm sirina feltne, J-zakljucek roba (enojni v tem primeru) ET35. 35mm od sredine feltne do tam kjer pridejo vijaki...tko nekak

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zemir ma pa JJ feltne :D

 

Pa sredinsko luknjo seveda pazi, mazda 323C ma 54mm, recimo golf 3 pa 57mm, v temu primeru da? samo izdelat centrirne obro?ke in to je to.

Aja, pojdi na spodnji link, klikn wheel configurator, klikn uno slikco k je hro?? gor in nato programm starten, nato si samo izbere? model avta in takoj ti poka?e razmak med vijaki in sredinsko luknjo. Tako bo? takoj vedel ?e ti feltne pa?ejo ali ne. Seveda mor? pa vedet na kermu avto so ble feltne gor.

 

Velik sre?e pr nakupu.

 

LP

 

http://www.alutec.de/

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.