Skoči na vsebino

Potovalni ra?unalnik Mazda 3


MatOze

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

?e kar nekja ?asa prebiram va? forum in se mi zdi zelo vredu. Pred kratkim pa sem na nekem ameri?kem forumu zasledil, da je mo?no pri mazdah3 brez potovalnega ra?unalnika le tega aktivirati, kljub temu, da ga avto nima. To naj bi delovalo na letnikih 2007 in 2006. Sam sem poskusil na letniku 06 vendar to ne deluje. Zanima me ?e je to ?e kdo poskusil na svoji trojki? Ali pa to ne deluje na evropskih modelih?

 

Procedura pa je naslednja:

 

0. Make sure your radio is on and then turn-off the car (Thanks godaddy1)

1. Press and hold down CD and AM/FM buttons

2. Start your car while still pressing down on those buttons

3. The LCD display will read, "DIS ON" which means Driver Information System On.

4. Release the CD and AM/FM buttons

5. Turn off and restart the car

6. Now press the Set button and cycle through your avg. mpg, miles until empty, current mpg, and avg mph!

 

Edina razlika, ki jo opazim je ta, da je gumb AM/FM pri na?ih modelih FM1/FM2!

 

Na?el pa sem ?e nekaj kombinacij tipk avdio sistema, katere pa delujejo:

 

Changing from Celsius to Farenheit

-turn ignition to accessory mode

-make sure temp is displayed

-press POWER/VOLUME button to turn radio on

-press and hold POWER/VOLUME button

-press and hold MEDIA button for 10 sec

-release MEDIA button

-release POWER/VOLUME button

 

LCD Inspection

Turn on the audio. Press and hold POWER and then SEEK (top) for 1 second. This will light up all the elements of the LCD screen. Press POWER to reset it.

 

Button Inspection

Turn on the audio. Press and hold POWER and then CLOCK for 1 second. Now each functioning button will beep when you press it. Press POWER to reset it.

 

Speaker Inspection

Turn on the audio. Press and hold POWER and then AUTO-M (bottom) for 1 second. Each speaker will sound in order, including the nonexistent rear speakers. Press POWER to reset it.

 

Radio Inspection

Turn on the audio. Select AM or FM. Press and hold POWER and then the number 2 button for 1 second. Tune to a station and look at the volume graph. A full graph means everything works, a half graph means no station is tuned, and a low graph means there is something wrong with the radio or antenna. Press POWER to reset it.

 

Power Antenna Inspection

Turn on the audio. Select AM or FM. Press and hold POWER and then AM for 1 second. "Ant-On" means the antenna works. Press POWER to reset it.

 

Bose Amplifier Inspection

Turn on the audio. Press and hold POWER and then SCAN (top) for 1 second. "AMP-On" means the amplifier works, "AMP-Of" means it doesn't. Press POWER to reset it.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zivijo!

 

Doma je sicer Mazda3, ampak z TX opremo. Tako da ti ne morem pomagat, ker vse dela. Ne bom pa poskusal ugasnit :D

 

Ne bom se delal pametnega, ker ne pozna "medcelinskih" razlik med takorekoc enakimi avtomobili.

Po mojim podatkih v ameriki 1.6 L motor ni niti dobavljiv. Je pa 2.0 in pa 2.3. Mozno sicer je, da "user relation" elerktronika je enaka pri vseh Mazdicah3. Ni pa verjetno.

 

Poglej recimo banalni primer npr. Fiat Brava in Fiat Brava GT. Sestavni deli na GT aramturki sploh niso komaptibilni z ostalimi paketi opremljenosti.

 

Kar se mene tice, racualnika ne bi niti bilo. Edina funkcija, ki mi je vsec je ta, da ti pokaze kolk km lahko naredis pri doloceni kapaciteti goriva pri dolocenem rezimu voznje. Pa se tega ne bi blo treba :)

 

Je pa dobra sminka... moram priznati :bravo:

 

Aja... tiste inspekcije pa delajo. :danzoman:

 

Srecno! :D

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 9 mesecev kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.