Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.