Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

?e dva dni mam take fakin kr?e da komi pokonc stojim

 

ule?i se.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

450km nad polovico???

pa ti bos novi boss

 

jaz sem srecen ce pridem s 350-400 do polovice

 

Jest sem zdej nazadnje pr?u z 400 do polovice :jupiii: ,pol pa je ?lo do rezerve ful na hitro.

Tko,da ni blo mojega rekorda. :unsure:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni ko ka?e polovico po kazalcu, imam ponavadi prevo?enih cca 450, na BC pa ka?e goriva ?e za 250 km. torej polovica po kazalcu ni polovica v tanku.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jap,..men se isto zdi,..do polovice nardim ful km,..pol je pa kr na 1x prazn :hohoho:

 

Po moje je razlog pri meni to,da sem delal do polovice avtoceste,drugo polovico pa sem se ganjal po mestu. :D

Al pa ne? :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni ko ka?e polovico po kazalcu, imam ponavadi prevo?enih cca 450, na BC pa ka?e goriva ?e za 250 km. torej polovica po kazalcu ni polovica v tanku.

 

Zna bit...tudi jaz sem na pomislu.

 

hm,... <_<

 

sam tele na?e mazdice majo pa res ?ibko to?no na gorivu,..

 

-tank manj?i kukr naj bi bil uradno

 

-dizlom nagaja PR

 

-polovica sploh ni polovica

 

-?e kej?

 

Ja,ko se enkrat lu?ka pr?ge,se ne ugasne ve?-kot pri ?eninem avtu. :blink:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ugasne ugasne...vsaj pri meni

1. ce se prizge, ugasnem in spet prizgem, se ugasne lucka

2. ce je kak klanc, se zacne kazalc gor pomikat (ta je zmagovalna) in se tudi rezerva ugasne

 

?zmeden? ma kako?...meni ko se enkrat pr?ge,bi ga lahko s strehe vrgu,pa se lu?ka ne bi ugasnla. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men se pa uga?a umes <_<

 

?eprou ne vem ?e sm 3x pr?la do tega da je lu?ka zasvetla,..js sm bl na zihr in nejbl sre?na da je tank poln :bravo:

 

Jaz sem pa ?el zadnji? kao na sigurno v Udine na koncert z pol tanka,?e?,sej ni tako dale? do tam.

Pol pa smo pr?li v eno 5 km kolono in smo se cijazli 2 ure in sem se domov komej pricijazu z v?gano lu?ko. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je bla tud men lan katastrofa,..

 

Sva ?le z mt ?ez vikend u Zadar,..in tankam do fula na Obre?ju,..Prideva dol je blo ?e ve? k pol tanka (vo?nja pa AC 160-180 pa u?gana klima k je mt te?na),..za nazaj sm bla pa neki pametna,..kao greva na Reko (ker sm mogla pol ?ez 2 dni po bratranca na busno postajo),..kao da mal obnovim pot do tja in nazaj,..AC ni bla dokon?ana in valda kolona,..in logi?no,..zalutava na Reki,..prideva u Lj,..js ?e totaln pani?na,..in kaj se nardi,..prideva na benzo in tabla da jim je zmankal dizla :whatever: tko da sva dobesedno s hlapi pr?le do Vodic do pumpe <_<

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je bla tud men lan katastrofa,..

 

Sva ?le z mt ?ez vikend u Zadar,..in tankam do fula na Obre?ju,..Prideva dol je blo ?e ve? k pol tanka (vo?nja pa AC 160-180 pa u?gana klima k je mt te?na),..za nazaj sm bla pa neki pametna,..kao greva na Reko (ker sm mogla pol ?ez 2 dni po bratranca na busno postajo),..kao da mal obnovim pot do tja in nazaj,..AC ni bla dokon?ana in valda kolona,..in logi?no,..zalutava na Reki,..prideva u Lj,..js ?e totaln pani?na,..in kaj se nardi,..prideva na benzo in tabla da jim je zmankal dizla :whatever: tko da sva dobesedno s hlapi pr?le do Vodic do pumpe <_<

 

Ha,ha,vsaka ?ola nekaj stane....

 

....intanto smo ljudje take ?ivalce,da gremo kot osel ponavadi ve? kot dvakrat na led. :hohoho:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmmmmmmm,..nism opazla spljoh,..je pa res da mam ful malkrat klimo,...

 

razn ?e me "pogreje" kej druzga,..se je ?e naredl da sm jo laufala pr -10 ker mi je blo vro?e za crknt :hohoho:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmmmmmmm,..nism opazla spljoh,..je pa res da mam ful malkrat klimo,...

 

Misli? re?t,da ne vozi? tak hitro?? :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.