Skoči na vsebino

Nakup mx-3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

Na ta forum sem se prijavil, ker se zanimam za nakup mazde mx-3, pa bi rad izvedel malo ve? o njem.Najbolj od vsega me zanima, kolik?ni so kriti?ni kilometri pri katerih se tega avta ne spla?a kupit, saj sem do sedaj naletel na same z okoli 180k km prevo?enih.je kak?en razlog da se prodaja ta avto pri teh kilometrih ali pa? naklu?je??e v naprej se zahvaljujem vsem za odgovore!vsak info o avtu je dobrodo?el!

hvala!

  • Odgovori 98
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Vrjetn nakljucje.To je mazda motor in ce je bil primern vzdrzevan more drzat(olje,filter,jermeni...),potrosni matrjal uglavnem se pa itak more menjat.Js pa bom svojo prodajo cez kak mesec, morm prv par lepotnih napakc od parkinga popravt,ce bos takrat kupoval se loh oglasis.

Napisano

hej!!!

 

Lep pozdrav najprej in dorodo?el na forumu!!!!

Jaz ti ne morem dosti povedat o mx-3 edino za km kot si rekel da jih imajo vse veliko!!!!

No glede tega se nebi obremenjeval preve? ker z mazdo se dela ?e dost ve? km.(motorji so uredu)

Zato dobi? te?ko z malo prevo?enimi km!!!

Ponavadi menjajo zato ker je pa? letnik malo starej?i letnik!!!

Sicer pa ti ?elim ?imbol?i nakup in da postane? lasnik mx3 in ostane? aktiven na forumu :bravo::bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ma?ine pri teh avtih niso kriti?ne, tako da le pazi? da ma?ina ni mastna.

 

Ostalo gleda? kot pri vsakem avtomobilu, da ni rjav,zbledela barva, da ni bil preve? po?kodovan oz. totalka.

 

Pri nakupu bi na tvojem mestu tudi gledal, da ima novej?o armaturko, ki so od letnika 94 naprej in tudi 1.6DOHC motorje z 108konji, stari so pa bili 1.6 SOHC 90konjev. Registracija je popolnoma enaka, saj ma mo?nej?a ?e vedno pod 80kW(79kW jih ma)

Napisano

am, kaj pa mente o 1.8 v6 motorju.

 

kak so kj stvari kaj se ti?e porabe?styling se da nabavt v sloveniji za po?ten dnar al treba v tujino it?

pa kok kj zadeva le?i v ovinkih, nism glih norc na brzino, sam pa rad stisnem po gasu ?ez ovinke :D

Napisano

Poraba se pomoje kr giba okol 9-11 litrov me?ane vo?nje, glede voznih lastnosti pa naj k?n pove k jo ma :D

So pa zanesljivi mazdini motorji sam ?e so pravilno vzdr?evani (tud ?e se je avto mal zanemarju ni panike, se ga da za mal dnarja v dobro formo spravt), glede prevo?enih pa mislm da usi prodajajo na okol 180K km zarad velkega servisa, ker to je pa neki dnarja in ga usi pa? raj prodajo pa neki bl novej?ga uzamejo. Za zstyling mx-3 pa ni velik stvari tuki za kupt, tko da mor? bit kr ustvarjaln da bo? meu unikat mx-3 :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano
  je chercc napisal:

am, kolk dnarja recimo

 

jst bi reku za po?en servis z delom vred okol 300? (ampak da se nardi ornk servis, vodna pumpa, benz filtr, olje in vsi jermeni...)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano
  je nisde napisal:

jst bi reku za po?en servis z delom vred okol 300? (ampak da se nardi ornk servis, vodna pumpa, benz filtr, olje in vsi jermeni...)

 

si me prestra?u, sm mislu da bo cifra za pol avta, ne pa 300?.pol mi ?e ni take sile, to je pr normal serviserju al kakmu poznanemu taka cifra
Napisano

Ubistu je velik glede na to kok jer avto vredn (jst sm dau za svojo 323f 250?, v tem primeru bi dal ve? za servis kokr je avto vredn :D), zdj pa odvisn kok bo? dau zanjo. Dj prpopi k?n link kera te to?no zanima, mogo?e kj vemo o njej.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Una spodnja je ?e prodana, je pa kr ornk voz! Una rde?a pa tud zgleda lepo ohranjena, pa ?e je ?e brez rje si zmagu. Ampak po?as :D Avtov je k dreka :D Tko k si sam povedu, ne se zaletavat.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

www.bolha.com, www.avtooglasnik.com, salomonc...

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

kak oglasnik mogo?e, druga?e pa jih je najve? na avto.net

moja bo tudi naprodaj za 1000? samo je slab?e ohranjena

 

a mi kej ne vemo? Objavljena slika

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

Tko kot so napisali fantje, motorji so glede zivljenske dobe neoporecni, ze pri ne pikolovskem vzdrzevanju.

 

Cena kosov se za vsako razlicico veca, pri 1.6 DOHC in 1.8 V6 pa so razlike manjse kot med 1.6 SOHC in DOHC motorjema.

 

Poraba pri SOHC motorju gre od 5.4l/100 km gor...tam nekje do 7 litrov.

 

 

Glede barve, pazi na rdeco, kar je itak ze standard...zbledi.

Notranjosti teh mazdic so lahko zelo razlicne...mislim na sedezne prevleke. Bos tezko nasel mx-3 92-95 letnik, ki bo imela pri normalni uporabi popolnoma celo prevleko zadnjih sedezev, ze zaradi njihove oblike.

Kolkor vem, je ze nekaj lastnikov prevleke menjalo.

 

p.s. Marko....kaj bos pa kupil?

 

p.p.s. Moja bo tudi naprodaj zdej poleti, prihaja otrocicek septembra :ouje:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano
  je mazda-mx3 napisal:

 

p.p.s. Moja bo tudi naprodaj zdej poleti, prihaja otrocicek septembra :ouje:

 

Pa se mora? ti mvedno hvali al kaj, kaj ?e smo pa drugi tudi kaj "vpla?ali" ?? :hohoho::hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

U armaturki je pa kr velka razlika, tko da se ti spla?a novej?i model najdt, ?e posebi ?e ma? do septembra cajt, pol ni vraga da se nav ena prava ma?inka pokazala tacajt! :danzoman:<_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ni pocen, pa tud n? kj tazga se ne dobi za ta avto (kk?n kolektor se da dobit), drga? pa standard zadeve. Zamenja? komplet izpuh, lahko mal zni?a? glavo,... Uglavnm bl se ti spla?a kupit mo?nej?i motor ?e v osnovi.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

glede chiptuning je samo da nabavi? samostojen ECU in potem programira? po volji.

 

 

samo to poregne za sabo ?e kak?ne druge predelave na motorju, ?e ho?e? to izkoristiti

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Fak. Moja greška. Cel čas sem mislil na njihov  album  1978 Dire Straits.    Ne na tega.       
    • Glej, sploh ne bom komentiral...    
    • Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.   Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd... To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti. Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja. O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna. Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".   Lep video okoli tega.   @5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.   Še zanimivejši pa je ta.   Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne". Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album. Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).  To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike. A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.  In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1 Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP. Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke. No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲 Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti. Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.   Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.   Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk. Stockfisch DMM-CD/SACD WWW.STOCKFISCH-RECORDS.DE Your description   Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje. Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".   Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.