Skoči na vsebino

Nakup mx-3


chercc

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav!

Na ta forum sem se prijavil, ker se zanimam za nakup mazde mx-3, pa bi rad izvedel malo ve? o njem.Najbolj od vsega me zanima, kolik?ni so kriti?ni kilometri pri katerih se tega avta ne spla?a kupit, saj sem do sedaj naletel na same z okoli 180k km prevo?enih.je kak?en razlog da se prodaja ta avto pri teh kilometrih ali pa? naklu?je??e v naprej se zahvaljujem vsem za odgovore!vsak info o avtu je dobrodo?el!

hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 98
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Vrjetn nakljucje.To je mazda motor in ce je bil primern vzdrzevan more drzat(olje,filter,jermeni...),potrosni matrjal uglavnem se pa itak more menjat.Js pa bom svojo prodajo cez kak mesec, morm prv par lepotnih napakc od parkinga popravt,ce bos takrat kupoval se loh oglasis.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hej!!!

 

Lep pozdrav najprej in dorodo?el na forumu!!!!

Jaz ti ne morem dosti povedat o mx-3 edino za km kot si rekel da jih imajo vse veliko!!!!

No glede tega se nebi obremenjeval preve? ker z mazdo se dela ?e dost ve? km.(motorji so uredu)

Zato dobi? te?ko z malo prevo?enimi km!!!

Ponavadi menjajo zato ker je pa? letnik malo starej?i letnik!!!

Sicer pa ti ?elim ?imbol?i nakup in da postane? lasnik mx3 in ostane? aktiven na forumu :bravo::bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma?ine pri teh avtih niso kriti?ne, tako da le pazi? da ma?ina ni mastna.

 

Ostalo gleda? kot pri vsakem avtomobilu, da ni rjav,zbledela barva, da ni bil preve? po?kodovan oz. totalka.

 

Pri nakupu bi na tvojem mestu tudi gledal, da ima novej?o armaturko, ki so od letnika 94 naprej in tudi 1.6DOHC motorje z 108konji, stari so pa bili 1.6 SOHC 90konjev. Registracija je popolnoma enaka, saj ma mo?nej?a ?e vedno pod 80kW(79kW jih ma)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

am, kaj pa mente o 1.8 v6 motorju.

 

kak so kj stvari kaj se ti?e porabe?styling se da nabavt v sloveniji za po?ten dnar al treba v tujino it?

pa kok kj zadeva le?i v ovinkih, nism glih norc na brzino, sam pa rad stisnem po gasu ?ez ovinke :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poraba se pomoje kr giba okol 9-11 litrov me?ane vo?nje, glede voznih lastnosti pa naj k?n pove k jo ma :D

So pa zanesljivi mazdini motorji sam ?e so pravilno vzdr?evani (tud ?e se je avto mal zanemarju ni panike, se ga da za mal dnarja v dobro formo spravt), glede prevo?enih pa mislm da usi prodajajo na okol 180K km zarad velkega servisa, ker to je pa neki dnarja in ga usi pa? raj prodajo pa neki bl novej?ga uzamejo. Za zstyling mx-3 pa ni velik stvari tuki za kupt, tko da mor? bit kr ustvarjaln da bo? meu unikat mx-3 :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

am, kolk dnarja recimo

 

jst bi reku za po?en servis z delom vred okol 300? (ampak da se nardi ornk servis, vodna pumpa, benz filtr, olje in vsi jermeni...)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jst bi reku za po?en servis z delom vred okol 300? (ampak da se nardi ornk servis, vodna pumpa, benz filtr, olje in vsi jermeni...)

 

si me prestra?u, sm mislu da bo cifra za pol avta, ne pa 300?.pol mi ?e ni take sile, to je pr normal serviserju al kakmu poznanemu taka cifra
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ubistu je velik glede na to kok jer avto vredn (jst sm dau za svojo 323f 250?, v tem primeru bi dal ve? za servis kokr je avto vredn :D), zdj pa odvisn kok bo? dau zanjo. Dj prpopi k?n link kera te to?no zanima, mogo?e kj vemo o njej.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Una spodnja je ?e prodana, je pa kr ornk voz! Una rde?a pa tud zgleda lepo ohranjena, pa ?e je ?e brez rje si zmagu. Ampak po?as :D Avtov je k dreka :D Tko k si sam povedu, ne se zaletavat.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tko kot so napisali fantje, motorji so glede zivljenske dobe neoporecni, ze pri ne pikolovskem vzdrzevanju.

 

Cena kosov se za vsako razlicico veca, pri 1.6 DOHC in 1.8 V6 pa so razlike manjse kot med 1.6 SOHC in DOHC motorjema.

 

Poraba pri SOHC motorju gre od 5.4l/100 km gor...tam nekje do 7 litrov.

 

 

Glede barve, pazi na rdeco, kar je itak ze standard...zbledi.

Notranjosti teh mazdic so lahko zelo razlicne...mislim na sedezne prevleke. Bos tezko nasel mx-3 92-95 letnik, ki bo imela pri normalni uporabi popolnoma celo prevleko zadnjih sedezev, ze zaradi njihove oblike.

Kolkor vem, je ze nekaj lastnikov prevleke menjalo.

 

p.s. Marko....kaj bos pa kupil?

 

p.p.s. Moja bo tudi naprodaj zdej poleti, prihaja otrocicek septembra :ouje:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

p.p.s. Moja bo tudi naprodaj zdej poleti, prihaja otrocicek septembra :ouje:

 

Pa se mora? ti mvedno hvali al kaj, kaj ?e smo pa drugi tudi kaj "vpla?ali" ?? :hohoho::hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U armaturki je pa kr velka razlika, tko da se ti spla?a novej?i model najdt, ?e posebi ?e ma? do septembra cajt, pol ni vraga da se nav ena prava ma?inka pokazala tacajt! :danzoman:<_<

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni pocen, pa tud n? kj tazga se ne dobi za ta avto (kk?n kolektor se da dobit), drga? pa standard zadeve. Zamenja? komplet izpuh, lahko mal zni?a? glavo,... Uglavnm bl se ti spla?a kupit mo?nej?i motor ?e v osnovi.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.