Skoči na vsebino

V?ig in nihanje obratov v prostem teku


Priporočeno sporočilo

Tudi sam imam dva rahla problema s svojo M6.

 

Prvo je to, da v?asih ?udno v?iga. Kadar je delno ali povsem segret v?asih zelo dolgo vergla (v?asih celo ne v?ge v prvo), kadar je pa hladen se mi pa v?asih zdi da se kar prehitro v?ge (vem, ?udno se sli?i) in pri tem kar precej strese.

 

Druga stvar je pa nihanje obratov v prostem teku (samo pri ogretem motorju) - obrati padajo pod 800 v./min. Dogaja se kar pogosto, ?e najbolj pa nihajo takrat kadar imam pri?ganih ve? stvari, npr. gretje zadnje ?ipe, klimo ipd.

 

Ker se mi bli?a redni servis, bom tam pa? vse to omenil, me pa vseeno zanima kaj bi to bilo, da vem kaj jim re?t in da me ne bodo po doma? povedan nategnil. :hohoho: :ne vem:

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam imam dva rahla problema s svojo M6.

 

Prvo je to, da v?asih ?udno v?iga. Kadar je delno ali povsem segret v?asih zelo dolgo vergla (v?asih celo ne v?ge v prvo), kadar je pa hladen se mi pa v?asih zdi da se kar prehitro v?ge (vem, ?udno se sli?i) in pri tem kar precej strese.

 

Druga stvar je pa nihanje obratov v prostem teku (samo pri ogretem motorju) - obrati padajo pod 800 v./min. Dogaja se kar pogosto, ?e najbolj pa nihajo takrat kadar imam pri?ganih ve? stvari, npr. gretje zadnje ?ipe, klimo ipd.

 

Ker se mi bli?a redni servis, bom tam pa? vse to omenil, me pa vseeno zanima kaj bi to bilo, da vem kaj jim re?t in da me ne bodo po doma? povedan nategnil. :hohoho: :ne vem:

 

Nisem glih kak?en stru?ko, ampak meni se tole nihanje obratov (ki si ga opisal) ne zdi ni? neobi?ajnega. Mislim da je vzrok za to nihanje predvsem klima, vsaj tako je pri meni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V bistvu obrati za?nejo nihat ?e ?e samo pri?gem gretje zadnje ?ipe. In v?asih padejo tako zelo, da imam ob?utek, kot da bi avto hotel crknit (?eprav ni ?e nikoli, samo tak filing je kot da bo, ?e bi ?e malo ni?je padli). To zame ni ravno normalno. :huh:

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No?em te stra?it, zna bit merilec pretoka zraka, ali pa lambda. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm tole nihanje je pribli?no tako kot pri meni!!!

 

Ko sm pri?el na semafor in se ustaviil so obrati padli pod 800rpm nato pa se je ustalil!!! Enako se je dogajalo ?e sm ga na mest pohodil in spustil gas!!!

 

 

Vzrok pri meni je bil raz?telana loputa za prosti tek in sva jo z majstrom na servisu na?telala oz. nekako resetirala s kosom ?ice in izvija?em!!!!

 

Zadeva po?timana!!! :bravo:

 

Morda je kaj podobnega!!! Ni? ne izgubi? ?e se pozanima? na servisu!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, tudi jaz razmi?ljam da bi bila lahko loputa, mogo?e bi jo bilo treba samo spucat, mislim da ni bila ?e nikoli spucana. Enako mislim, da ?e nikoli niso bile menjane sve?ke ter filter za bencin, avto pa bo star 5 let in ima 81.000 km (ko sem ga nabavil, jih je imel 60.000). Je lahko kaj od na?tetega?

 

Merilec pretoka zraka sem menjal pri prej?njem avtu, a takrat so obrati nihali pri mrzlem motorju kot da ne bi zaug delal. Da bi bila pa sonda lamba pa skoraj ne verjamem, tolk slabo pa avto spet ne dela. :bravo:

 

Kot re?eno je pa glavni indikator to, da ve? porabnikov ko bo vklopljenih (zanimivo, da se to ?e najbolj opazi, ?e pri?gem gretje zadnjega stekla), bolj bodo obrati padli v prostem teku.

 

Se komu sanja, zakaj v?asih (samo pri ogretem motorju!) avto dolgo ?asa "vergla" preden v?ge? :ne vem:

 

Hvala za odgovore.

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Se komu sanja, zakaj v?asih (samo pri ogretem motorju!) avto dolgo ?asa "vergla" preden v?ge? :ne vem:

 

Hvala za odgovore.

 

 

Mam isti problem pa ne najdem odgovora: smo zamenjal sve?ke, benz filtr, olje in oljni filter pa ?e zdj mi to dela k je segret. U?asih mam filing k da sploh ne bo pr?gou. Pol pa ponavad pred?asno spustim klju? ?eporu ?e ni pr?gou ampak pol kr nekak pr?ge, sam se motor mal zaleti na za?etku. Bog si kaj vedi kaj mu je.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam isti problem pa ne najdem odgovora: smo zamenjal sve?ke, benz filtr, olje in oljni filter pa ?e zdj mi to dela k je segret. U?asih mam filing k da sploh ne bo pr?gou. Pol pa ponavad pred?asno spustim klju? ?eporu ?e ni pr?gou ampak pol kr nekak pr?ge, sam se motor mal zaleti na za?etku. Bog si kaj vedi kaj mu je.

 

Isti problem je bil pri meni :D In sem zamenjal akumulator z mo?nej?im :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Isti problem je bil pri meni :D In sem zamenjal akumulator z mo?nej?im :bravo:

 

Jah res je da je mal bol? sam u?as ?e vedno ne vem pr tvojmu a je pr?gan al ne. Pr mojmu pa neki na blef u?gem pa ponavad rata. ?e ne si pa mal bruke delam na parkiri??u (enkrat vem da sm 3x verglu, enostavno NE MOR? vedt kdaj je pr?gan in kdaj ne).

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

loputo za zrak je kdo probal s?istit? Nekje sem enkrat bral, da je en mel enak problem in je samo to s?istil

 

Bomo probal pa poro?am ko bo spucan. Tnx :bravo:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah res je da je mal bol? sam u?as ?e vedno ne vem pr tvojmu a je pr?gan al ne. Pr mojmu pa neki na blef u?gem pa ponavad rata. ?e ne si pa mal bruke delam na parkiri??u (enkrat vem da sm 3x verglu, enostavno NE MOR? vedt kdaj je pr?gan in kdaj ne).

 

To pa zato ker ga nisi navajen in neve? kako je pri?igal prej pa zdej.Prej sem ga moral ko je bil zunaj pono?i celo 2x ali 3x-rat verglat zdaj pa pali u prvo :rispekt:

 

loputo za zrak je kdo probal s?istit? Nekje sem enkrat bral, da je en mel enak problem in je samo to s?istil

 

Tudi to sem probal pred menjavo pa ni ni? pomagalo!Probati ni greh :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, odkar tankam 98 super plus na Agipu (2 polna tanka do sedaj) so ti problemi skoraj izginili oz. se pojavijo zelo poredko. Prej sem kakih 9 mesecev tankal samo OMV super 100. Je mo?no, da je meddrugim krivec tudi ta super 100 bencin? :ne vem: Saj vem da v?asih mogo?e nekateri delamo prevelko znanost iz tega bencina, ampak vseeno?

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm napisal da nikoli ?e ni bilo menjano!!!

 

Pol pa tak naredi!!

 

Zamenjaj sve?ke

bencinski filter

zra?ni filter(spucaj ali zamenjaj)

Snami gumo za zrak in poglej kako zgleda sesalni kolektor!!!

 

Ko bo? to nardil pa javi rezultat!!!

Da se vsaj ve kaj si zamenjal in ?e ni bolje da se i??e druge mo?ne napake!!!

Zato zo?aj krog mo?nih krivcev za to nihanje!!!

 

P.S. nakje za?ni re?evat problem!!! To je najcenej kar lahko nabavi? in zamenja? doma!!!

pri 80.000 km treba zamenjat vse na?teto ( pa tudi ?e dela)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam isti problem pa ne najdem odgovora: smo zamenjal sve?ke, benz filtr, olje in oljni filter pa ?e zdj mi to dela k je segret. U?asih mam filing k da sploh ne bo pr?gou. Pol pa ponavad pred?asno spustim klju? ?eporu ?e ni pr?gou ampak pol kr nekak pr?ge, sam se motor mal zaleti na za?etku. Bog si kaj vedi kaj mu je.

 

Sem neko? davno imel podoben problem z jugi?em in si lahko verglal kot pri norcih pa ni v?gal in ?ele ko si spustil klju? je avto v?gal. Napaka je bila pa v klju?avnici, ki je mela slab kontakt, ko si zaganal ?tarter. Pol sem se pa nekako nau?il kako moram klju? malo bolj postrani ti??at, ko verglam pa je vsaki? v?gal v prvo.

 

Sem se pa najbolj smejal, ko je bil enkrat avto na servisu in me mehankar domov kli?e in spra?uje zakaj avto ne v?ge jaz pa mul?ek, pametn k hudi? pa mu re?em, da ne vem, ampak men vedno v?ge. Se usedem na kolo in se odpelem do mehankarja pa mi un ka?e kako ne v?ge. Probam ?e jaz in avto upali v prvo, mehankar pa take u?i ?zmeden? - saj sem mu pol povedal za foro s klju?em, sam za tisti njegov pogled se je spla?al tud pol ure kolesart do njega :hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zamenjaj sve?ke

bencinski filter

zra?ni filter(spucaj ali zamenjaj)

Snami gumo za zrak in poglej kako zgleda sesalni kolektor!!!

 

Hvala za nasvete, vse to sem itak imel namen naredit oz. se posvetovat na rednem servisu, ki ga bom imel zdajle junija. Bom poro?al! ;)
12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...

Evo, pred kratkim sem naredil servis, avto je imel 82.000 km. Za tisto nihanje obratov v prostem teku so bili menda krivi injektorji, ki jih je bilo potrebno na novo "nau?iti". :hohoho: Tako so mi pa? povedali na servisu. Poleg tega so spucal tudi loputo. Va?no, da nihanja ni ve?! :bravo: Sve?ke bom menjal drugo leto (menjajo se namre? na 100.000 km), bencinski filter pa tudi menda ni bilo potrebno menjat. Drugega pa ni? posebnega, olje in filtri. :)

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.