Skoči na vsebino

Nastavljiva glasnost izpuha

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sam sem bolj fri?en na forumu, vendar se v bodo?e odlo?am za nakup mazdice. Pri enem izmed uporabnikov sem zasledil izpuh z nastavljivo glasnostjo, s katerim naj bi celo pri?el skozi tehni?nega!

 

Avto pa je bil temno zelen, mislim da mx-3, mogo?e 323.

 

Zaenkrat sem na?el samo tole, kar je cenovno ugodno, vendar nima homologacije. Zanima me tudi cena monta?e. Zaenkrat samo okvirno, da si vem mal splanirat ke? za dober sound. :bravo:

 

No skratka zanima me kako je kej s prakti?no uporabo, kok je dejansko nastavljiv ipd. Skratka va?e izku?nje, ?e jih imate. :jupiii:

 

Pa ?e linkec

http://www.bolha.com/oglas1742790

in sicer zadeva je od www.avto-oprema.com

Napisano

tega z nastavljivo glasnostjo imam jaz gore.se pozna razlika ?e je zaprt ?isto ali odprt. samo meni je najbol?e brez du?ilca, pa vseeno ni preglasen lih prav :D

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

Preglasen je zelo relativen pojem. :rolleyes:

 

Torej nima? homologacije pa si useen pri?el skoz tehni?nega?

 

?e ni skrivnost, kok te je ko?tal ror pa monta?a? Pa kje si vzel/montiral.

 

Smo radovedni :lol:

Napisano

montiral sem pri avto Novak v mb-ju. montaza+1m cevi me je stalo starih 8k.sam lonec pa 100?. nekje v eni temi mam prilepljen zvok, ?e ho?e? sli?at.

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

Preglasen je zelo relativen pojem. :rolleyes:

 

Torej nima? homologacije pa si useen pri?el skoz tehni?nega?

 

?e ni skrivnost, kok te je ko?tal ror pa monta?a? Pa kje si vzel/montiral.

 

Smo radovedni :lol:

 

Sej ti ma? lohk vse homologiranu na avtu pa tehni?nega ?e zmeri nebo? naredu :D Ni va?n kaj je homologirano pa kaj ne, va?n kje tehni?ni dela? ;) Jest nimam homologiranga auspuha pa se dere kt svina, pa pridem zmerej ?ez :)

Pa kokr jest vem se pr nas da homologirat sam REMUS-a. Nej me kdo poprav ?e je ?e kak?n ki se ga da :)

Napisano

... da homologirat sam REMUS-a...

 

tega pa nisem vedel :blink: kaj pa ?e ti pride?, nwm. z magnaflow auspuhom na homolomo, kaj bi rekli :ne vem: access denied :D

If in doubt, flat out... 

Napisano

?e je T?V za tvoj tip vozila potem pride? brez problema skoz. Samo papirji morajo biti in seveda ustrezna vgradnja.

 

Zanimivo ma npr. narejen BMW 330i, kjer je v izpuhu en ventil?ek, kateri deluje na podtlak in se odpre samo pri obratih vi?jih od 3500rpm in se od tam naprej komaj sli?i pravi zvok. ?e najdem slike bom prilepil

Napisano

?e je TUV za tvoj tip vozila potem pride? brez problema skoz. Samo papirji morajo biti in seveda ustrezna vgradnja.

 

Preglasen je zelo relativen pojem. :rolleyes:

 

Torej nima? homologacije pa si useen pri?el skoz tehni?nega?

 

?e ni skrivnost, kok te je ko?tal ror pa monta?a? Pa kje si vzel/montiral.

 

Smo radovedni :lol:

 

No sam kokr jest vem dobi? TUV sam zram remusa pa ?e ena firma sm zdi da je u sloveniji, drugo je pa sam a-testirano, kar pa ni isto kot homologirano oz. iz a-testom ne more? nrdit homologacije. Drga? ?e si pa tako zelo ?eli? homologacije izpuha, naj ti en remusa posod pa papirje, pol pa homologiri, pa dej nazaj drug auspuh gor, pa po mo?nosti ?e iste ?tevilke na njega vre? kot so na remusu. ?eprav je to izguba ?asa in denarja :D Zdej nej pa dvigne roko gor tist ki ima homologiran auspuh pol boste vidl o ?em govorim :D

 

tega pa nisem vedel :blink: kaj pa ?e ti pride?, nwm. z magnaflow auspuhom na homolomo, kaj bi rekli :ne vem: access denied :D

 

?e ni TUV-ja zram nima? tam kaj iskat.

Napisano
:bravo: dvignem roko da mam homologiran auspuh POWER FULA,ki ga brez problema homologiras v mb RTI

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano
:bravo: z svojimi papirji,dobil ko sem ga kupil tu pri nas,brez kakih vez in predelav papirjev

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

No, na moje vpra?anje pa ?e ni nih?e odgovoril... :ne vem:

Kaj mi priporo?ate za dober zvok? :prstgor:

Z mo?nostjo homologacijo oz. da bi ?lo ?ez tehni?nega brez problemov... :policaj:

zasluzek-banner.gif
Napisano

No, na moje vpra?anje pa ?e ni nih?e odgovoril... :ne vem:

Kaj mi priporo?ate za dober zvok? :prstgor:

Z mo?nostjo homologacijo oz. da bi ?lo ?ez tehni?nega brez problemov... :policaj:

 

na e-bayu mas puno loncov za tvoj avto so pa kar dragi,power ful pa ne vem ce ima precni lonec se moram pozanimat :D

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.