Skoči na vsebino

mazda 6 diesel ne gre


Priporočeno sporočilo

pozdrav,

 

sem nov na forumu in imam problem. sem lastnik mazde 6 diesel 136 KM karavan l.2003 140.000 km.

problem je ta, da avto ne gre ve? kot 195 km/h. ko sem gledal video na tem forumu o mazdi 6 do 180 na uro je moja ?la ravno toliko z istimi obrati ampak potem avto ne gre ve?. kaj bi lahko bil vzrok oziroma ali je to max. ki ga ta avto dose?e.

prosim za pomo?.

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,jest imam isti motor,pa sem jo z lahkoto "pognal" na 205 km/uro.

 

Nekateri ?printerji tu na forumu pa tudi preko 220.

 

Res ne vem,kaj bi bil lahko vzrok za to,da tvoja ne gre ve?:whatever:

 

Ma kaj je to gas do daske?Da nima? mogo?e kakega tepiha zvitega,pa ne gre pedalka za plin do konca?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdrav,

 

sem nov na forumu in imam problem. sem lastnik mazde 6 diesel 136 KM karavan l.2003 140.000 km.

problem je ta, da avto ne gre ve? kot 195 km/h. ko sem gledal video na tem forumu o mazdi 6 do 180 na uro je moja ?la ravno toliko z istimi obrati ampak potem avto ne gre ve?. kaj bi lahko bil vzrok oziroma ali je to max. ki ga ta avto dose?e.

prosim za pomo?.

 

lp

 

kaksne gume mas gor in kok napolnjene?

drugace pa vlece v redu? od cca 2000rpm zacnet brutalno butat...ker ce ne potem mogoce mas pokvarjen LMM (jaz sem mel to tezavo)

prej pa je sla normalno cez 210?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaksne gume mas gor in kok napolnjene?

drugace pa vlece v redu? od cca 2000rpm zacnet brutalno butat...ker ce ne potem mogoce mas pokvarjen LMM (jaz sem mel to tezavo)

prej pa je sla normalno cez 210?

 

pod pedalom plina ni tepiha, gume so 205/55/16 napolnjene 2.3 bara in avto vsaj za moje pojme vle?e dobro od 2.000 obr/min naprej samo potem v visokih obratih mu zmanjka mo?i in ne gre ve?.

kako pa je z merilcem pretoka zraka ali se da videti, da je zani? ali kako se postavi diagnoza in koliko pride nov ?e bo treba?

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ufff tko na pamet ti ne znam nc povedat...

moras peljat da najblizjega mazda servisa pa naj ti priklopijo racunalnik pa naj vidijo kaj naj bi blo narobe...

195 je definitivno premalo, vec kot 210 mora it

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem ga stiskal tam do 210, pa ni problema. Po mojih izku?njah gre avto dost slab?e ?e tanka? pri petrolu, jaz tankam pri MOL-u, avto gre dost bolj?e-vsaj pri mojem je tak.Je pa tud vredi ?e vlije? na polni tank kak dodatek za ?i??enje ventilov, avto gre potem dost bolj?e. Pa fajn je ?e ga tu pa tam malo stisne?, do visokih tur, ker se malo poleni, ?e ves ?as vozi? ?parovno. :bravo:

NI NAM LAHKO!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zakaj bi ?istilo vlival notri, saj je skoraj nov avto!

 

Glede na to da imam 140.000 km se je vsaj pri mojem avtu, ta poteza iskazala za zelo u?inkovito. Avto gre po moje za kak?nih 10-15% hitreje in pospe?ki so dost bolj?i, pa ?e manj kadi ko stisnem do konca.Odlo?itev je va?a!

NI NAM LAHKO!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da imam 140.000 km se je vsaj pri mojem avtu, ta poteza iskazala za zelo u?inkovito. Avto gre po moje za kak?nih 10-15% hitreje in pospe?ki so dost bolj?i, pa ?e manj kadi ko stisnem do konca.Odlo?itev je va?a!

 

 

spet moje nepazljivo branje sramezljiv

 

nisem opazil koliko km pi?e :huh:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da imam 140.000 km se je vsaj pri mojem avtu, ta poteza iskazala za zelo u?inkovito. Avto gre po moje za kak?nih 10-15% hitreje in pospe?ki so dost bolj?i, pa ?e manj kadi ko stisnem do konca.Odlo?itev je va?a!

 

kero pa mas?

ker tisto od siriusa, ki sem ga dal noter (megasel) ni pomagalo niti najmanj...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

?au vsem

 

no samo za info ?la je turbina, kak?ni predlogi, nova je cca. 1.5 k EUR

 

lep pozdrav

 

Uf,to pa ni dobro.Pa dokaj kmalu ti je ?la

Res ne vem,kako bo? ceneje pr?u skozi... :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.