Skoči na vsebino

lita plati??a

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zanima me kera plati??a so nekje v sredini kakovosti.

da niso mehka.

 

ker je kr en kup tek znamk

 

Mim,MOMO,RC,alesio

 

kupuje plati??a 15"

gume 195/50/15

 

dobil ponudbo za komplet (guma + felna) 120? - novo

Bolje kamen v hrbet, kot 100 jurjev pufa.

Bolje v troje v postelji, kot sam v krsti.

Napisano

to se dobi pri Ptuju. Hajdo?e trgovina AVTOEFEKT

felne so 6,5/15

 

marko_mx-3

to je vse novo iz trgovine

guma pride 38?

felna pa 81?

Bolje kamen v hrbet, kot 100 jurjev pufa.

Bolje v troje v postelji, kot sam v krsti.

Napisano

od omenjenih alessio je mogoce mal mehkejsa

momo je ok (edin vecina njih so tezke)

mim pa se najboljs od vseh

cene pa niti niso ugodne, feltna (15col ) so kar drage

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

zakaj pa so 15 col tako drage ?e pa je "izkoristek pogona izredno slab"? (omenja? v drugi temi)

kak?na je razlika med 15 in 18 col?

IPB Image
Napisano

Ni ?tos v velikosti plati?? in izkoristkom pogona- Tisto kar je Labi omenjal je bilo pa? kombinacija pogona 4x4 in povrhu ?e klasi?ne zasnove avtomatskega menjalnika, kjer vsak po svoje po?irata mo? motorju in njegov izkoristek. To pa ni dobro tako za pospe?ke, max speed in ?e najmanj za ugodno porabo.

 

Je pa ta kombinacija odli?na v snegu (4x4) in v mestni vo?nji (avtomatik).

 

Razlika med 15 in 18 col je v premeru plati??. Ker mora biti obseg kolesa enak to pomeni, da mora? pa? pri ve?jem plati??u kupovati "ni?jo" gumo (ni?ji presek oz ni?ji boki gume), da se ne spremeni kotalni obseg kolesa in s tem nepravilnosti pri prikazovanju hitrosti, kilometrine in seveda tak avto ni pravilno homologiran in zrel za kazen, ?e te preverjajo :policaj::policaj::policaj:

33112_1.png

Napisano

da neki razcistimo na zacetku: p (pritisk) = m (masa) / A (povrsina)

vecina misli, da je pritisk s sirsimi gumami vecji, ker je povrsina gume vecja. To pa ne drzi, ker je povrsina priblizno ista...(ce gledamo isti avto)

sirse gume so ponavadi boljse gume in se bolj lepijo, kar pomeni, boljse zaviranje na suhem, in boljse drzanje ceste...

minusi: prej pride do aquaplaninga (zaviranje na mokrem slabse), vecji odpor (vecja poraba) in slabse manevriranje...

 

mazda 6 ima: 195/65 15, 205/55 16 in 215/45 17...z 215/45 17 cutis luknje, medtem ko z 195/65 15 ne cutis nic...to je vpliv cestisca kot ti pravis. Col so inchi ali stevilkax2.54cm, torej za zgornji primer: 15 col, 16 col ali 17col

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dr. Labi :rispekt::P

Papa, Tomi
Napisano

dr. Labi :rispekt::P

 

Moj podpis! :bravo::rispekt:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

da neki razcistimo na zacetku: p (pritisk) = m (masa) / A (povrsina)

vecina misli, da je pritisk s sirsimi gumami vecji, ker je povrsina gume vecja. To pa ne drzi, ker je povrsina priblizno ista...(ce gledamo isti avto)

sirse gume so ponavadi boljse gume in se bolj lepijo, kar pomeni, boljse zaviranje na suhem, in boljse drzanje ceste...

minusi: prej pride do aquaplaninga (zaviranje na mokrem slabse), vecji odpor (vecja poraba) in slabse manevriranje...

 

mazda 6 ima: 195/65 15, 205/55 16 in 215/45 17...z 215/45 17 cutis luknje, medtem ko z 195/65 15 ne cutis nic...to je vpliv cestisca kot ti pravis. Col so inchi ali stevilkax2.54cm, torej za zgornji primer: 15 col, 16 col ali 17col

 

B)B)

 

?e nekaj minusov ?ir?ih gum in sicer vo?nja po cesti, kjer so kamioni ?e naredili kolesnice zna biti zelo "zabavna" saj avto kar naprej posku?a zavijati malo levo malo desno. Pri o?jih gumah se to ne opazi toliko je pa seveda precej odvisno tudi od oblike profila gume. ?ir?e gume so tudi bolj podvr?ene neenakomerni obrabi predvsem na robovih gume ?e posebej, ?e optika samo malo "stri?e". O razliki v ceni pa raje nebi (a ne Labi :D )

 

Imam pa ob?utek, da Vijolica me?a? podatek o ?irini gume in podatek o velikosti notranjega oboda kjer je nataknjena guma na plati??e. Labi je to ?e vsaj ene 100x razlo?il pa bom jaz ?e enkrat ponovil in sicer 195/65 15 pomeni, da je ?irina gume 195 milimetrov, ?tevilka 65 pomeni vi?ino same gume (se pravi samo bo?nice/boka gume brez plati??a) in pomeni 65% od ?irine (195mm), kar bi prera?unano pomenilo cca 127 milimetrov. Zadnja ?tevilka 15 pa pomeni, da je notranji premer gume (tam kjer se natakne na plati??e) 15 in?ev ali 38cm.

 

In zdaj ?e vic tega na?tevanja podatkov je v tem, da so velikosti avtomobilskih koles to?no dolo?ene (homologirane) in z nepravo dimenzijo lahko spremenimo premer celega kolesa in s tem povzro?imo napake pri od?itavanju hitrosti in prevo?enih kilometrih.

 

Z drugimi besedami povedano lahko na?eloma (pomembna je tudi ?irina feltne pa ne bi zdaj o tem) na enako feltno nataknemu razli?no ?iroke gume, pomembno je samo, da ustrezno izberemo podatek o procentualni vi?ini gume in da na?eloma ne zgre?imo predpisane vi?ine celega kolesa za ve? kot 2%.

 

V praksi bi to pomenilo da si za 15 colsko plati??e lahko izberemo gume:

1.) 195/65 15

2.) 205/60 15

3.) 215/60 15

 

Lahko pa izberemo enako ?irino gume ampak za razli?na plati??a

 

1.) 205/60 15

2.) 205/55 16

3.) 205/50 17

 

Pa ?e kalkulator za izra?un ustreznih dimenzij.

33112_1.png

Napisano

od omenjenih alessio je mogoce mal mehkejsa

momo je ok (edin vecina njih so tezke)

mim pa se najboljs od vseh

cene pa niti niso ugodne, feltna (15col ) so kar drage

 

to pomeni da je najbolje kupiti MiM

ta felna stane 81? 15"

 

kako pa je z gumami?

kak?na kvaliteta je YOKAHAMA, NOKIAN

Bolje kamen v hrbet, kot 100 jurjev pufa.

Bolje v troje v postelji, kot sam v krsti.

Napisano

od teh, ki ji omenjas raje nokian

sam vseen se mi zdi malo visoka cena (81eur) za 15 platisca...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

od teh, ki ji omenjas raje nokian

sam vseen se mi zdi malo visoka cena (81eur) za 15 platisca...

 

a ve? morda za kak katalog MiM-ovih plati?? na netu?

sem ?e nekaj iskal pa ne na?el?

Bolje kamen v hrbet, kot 100 jurjev pufa.

Bolje v troje v postelji, kot sam v krsti.

Napisano

a seveda :)

 

http://www.mimwheels.com/eng/aluammim.asp?Linea=3

 

http://www.gumi-center.si/sl/informacija.a...informacija=320

 

 

potem tukaj dol mas Platin (to je ena nemska firma, ki ima feltne od raznih proizvajalcev Mim, rial, itd) da pa svojo nalepko..tukaj:

 

http://www.gumi-center.si/sl/informacija.a...informacija=206

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

imata prav, Bridgestone B 390 195/65 R15 91 V so podn od podna , ?utim lukno pr lukn, najhuj? od vsega tega je pa to, kot da nima amortizerjev - dobre so samo za kak?no mlaku?o -

 

kaj pa imate ostali in kako ste zadovojni

IPB Image
Napisano

bridgestone b390 bi prepovedal z zakonom...pa ne zaradi tega ker cutis luknje (to nima veze s tem) ampak so slabe (pri zaviranju so recimo nestabilne)

 

probi dat kake continental ali michelin, so bolj mehke in udobne

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

imata prav, Bridgestone B 390 195/65 R15 91 V so podn od podna , ?utim lukno pr lukn, najhuj? od vsega tega je pa to, kot da nima amortizerjev - dobre so samo za kak?no mlaku?o -

 

kaj pa imate ostali in kako ste zadovojni

 

 

potem je bolje da se z mano sploh ne pelje? :P

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.