Skoči na vsebino

lita plati??a

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

grem stavt kadarkol, da ima mazda6 trse amortizerje kot mx3...

v bistvu ima mazda 6 zelo trde amortizerje...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

v mislih sem imel, ce bi ble obe novi (6 kot mx3) bi imela 6-ka trse amortizerje...

fedre pa mogoce mehkejse...

6-ka je se kar trd avto (bolj kot npr. bmw serije 3)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Bi verjel tudi jaz da so zelo trdi. ?eprv je limuzina ?e ni re?eno, da ima mehko podvozje (razen pri Francozih). Za primer naj dam (ne me lin?at) Primero, ki velja tudi za izredno trd avto serijsko namen je pa seveda jasen: bolj?a lega. :rispekt:

Napisano

Ni umetnost narest trd avto - umetnost je narest tako trd avto, da je lepo vodljiv in da je udoben isto?asno.

 

Recimo kot primer: BMW serija 1 je baje tako trd in neudoben, da precej uporabnikov dela kontra tunning v smeri meh?anja podvozja. :whatever:

33112_1.png

Napisano

Ni umetnost narest trd avto - umetnost je narest tako trd avto, da je lepo vodljiv in da je udoben isto?asno.

 

Res je! Ni ga ve?jega heca kot videti en avto, ki kar ska?e na luknjah. Kolega je rekel, da Primere ni niti spustil le druge (plinske) amortizerje je potem zamenjal ko je bilo potrebno pa je rekel, da bolj vodljivega avta ?e ni imel.

 

Aja offtopic smo ?ist. :blink:

Napisano

Moja Mazdica je s 215/45 17" tako zelo lepo vodljiva. ko grem iz LJ v Ajdov??ino po poti Kalce - Podkraj - Col, je to u?itek od vo?nje. gume so prav prilepljene na cesto :D . avto je tudi prav trd, tako da nimam ob?utka da bi se preve? nagibal, v primerjavi z mojim prej?njim avtom - ?koda Felicia Combi, kjer sem imel tudi gume 15", se mi je zdelo da se vse maje: karoserija (a la katrca), gume (da se mi toliko upogibajo, da bom s feltno podrajsal), ... Zdaj imam mnogo bolj?e povratne informacije glede cesti??a, bolj?o vodljivost, odzivnost. prej sem pri ?kodi vedno imel ob?utek, da imam prazne gume, ravno zaradi nagibanja.

 

17" je zakon.

(Bridgestone RE050)

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

kaj pa plati??a

RIAL

campro 78?

flair 79?

giro 76?

viper 71?

 

BORBET

ca 75?

cb 75?

 

 

RONAL

r7 78?

r28 81?

 

PLATIN

p3 75.5?

p5 78.5?

p24 75.5?

p31 79.7?

p36 81?

 

napram alesio ki jih mam ?e naro?ene.

aja felne so 15"

Bolje kamen v hrbet, kot 100 jurjev pufa.

Bolje v troje v postelji, kot sam v krsti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom danes...  Ena od jutra.   
    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.