Skoči na vsebino

lita plati??a

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

grem stavt kadarkol, da ima mazda6 trse amortizerje kot mx3...

v bistvu ima mazda 6 zelo trde amortizerje...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

v mislih sem imel, ce bi ble obe novi (6 kot mx3) bi imela 6-ka trse amortizerje...

fedre pa mogoce mehkejse...

6-ka je se kar trd avto (bolj kot npr. bmw serije 3)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Bi verjel tudi jaz da so zelo trdi. ?eprv je limuzina ?e ni re?eno, da ima mehko podvozje (razen pri Francozih). Za primer naj dam (ne me lin?at) Primero, ki velja tudi za izredno trd avto serijsko namen je pa seveda jasen: bolj?a lega. :rispekt:

Napisano

Ni umetnost narest trd avto - umetnost je narest tako trd avto, da je lepo vodljiv in da je udoben isto?asno.

 

Recimo kot primer: BMW serija 1 je baje tako trd in neudoben, da precej uporabnikov dela kontra tunning v smeri meh?anja podvozja. :whatever:

33112_1.png

Napisano

Ni umetnost narest trd avto - umetnost je narest tako trd avto, da je lepo vodljiv in da je udoben isto?asno.

 

Res je! Ni ga ve?jega heca kot videti en avto, ki kar ska?e na luknjah. Kolega je rekel, da Primere ni niti spustil le druge (plinske) amortizerje je potem zamenjal ko je bilo potrebno pa je rekel, da bolj vodljivega avta ?e ni imel.

 

Aja offtopic smo ?ist. :blink:

Napisano

Moja Mazdica je s 215/45 17" tako zelo lepo vodljiva. ko grem iz LJ v Ajdov??ino po poti Kalce - Podkraj - Col, je to u?itek od vo?nje. gume so prav prilepljene na cesto :D . avto je tudi prav trd, tako da nimam ob?utka da bi se preve? nagibal, v primerjavi z mojim prej?njim avtom - ?koda Felicia Combi, kjer sem imel tudi gume 15", se mi je zdelo da se vse maje: karoserija (a la katrca), gume (da se mi toliko upogibajo, da bom s feltno podrajsal), ... Zdaj imam mnogo bolj?e povratne informacije glede cesti??a, bolj?o vodljivost, odzivnost. prej sem pri ?kodi vedno imel ob?utek, da imam prazne gume, ravno zaradi nagibanja.

 

17" je zakon.

(Bridgestone RE050)

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

kaj pa plati??a

RIAL

campro 78?

flair 79?

giro 76?

viper 71?

 

BORBET

ca 75?

cb 75?

 

 

RONAL

r7 78?

r28 81?

 

PLATIN

p3 75.5?

p5 78.5?

p24 75.5?

p31 79.7?

p36 81?

 

napram alesio ki jih mam ?e naro?ene.

aja felne so 15"

Bolje kamen v hrbet, kot 100 jurjev pufa.

Bolje v troje v postelji, kot sam v krsti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.