Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ker me po doma?e noben ne j.ebe :unsure: sm se odlo?u da bom odpru temo in vas v njej povpra?u kok je z menjavo olja v moji lepotici.ktero olje, kolk olja, kolk stane, morm bit na kj pozorn pri nakupu filtra?stvar je taka, da bo avto po?asi potreben menjave olja, nekak mi pa ni zarad take zadeve vozit do mehanika, pa bi rabu ?im ve? informacij.

ta prvi s koristnim odgovorom ma pepsi v dobem :P:pepsi:

Napisano

za filter nima? kaj komplicirat, gre? do prve trgovine z avtodeli in da? 5? pa ga ima? :D

 

glede olja za ?estake je bilo pa ?e polno napisanega, ?e ?e vedno ne ve? kako pa sam poskusi? kateri ti bo najbolj odgovarjal, jaz to?im v mojo Coma olje, samo ni V6 :(

 

Marko kje si? :hohoho:

 

 

Tukaj :P

Napisano

heh, sm mal nazaj pobrsku, in vidu da zemir priporo?a Valvoline 5w-50 .ve kdo kolk je cena, pa kolk l rabim

Napisano

heh, sm mal nazaj pobrsku, in vidu da zemir priporo?a Valvoline 5w-50 .ve kdo kolk je cena, pa kolk l rabim

 

No tako po pogovoru z enim zelo dobrim mehanikom mi je priporo?al za mazdine V6 motorje olje Valvoline.Tako da sem se malo pozanimal od razli?nih ljudi kaj uporabljajo in so ve?ina rekli valvoline 5w-50 tako da sem se ?e jaz za njega odlo?il.Cena enega litra te pride okoli 13 ? Cena 4l pa okoli 47?.

Napisano

No tako po pogovoru z enim zelo dobrim mehanikom mi je priporo?al za mazdine V6 motorje olje Valvoline.Tako da sem se malo pozanimal od razli?nih ljudi kaj uporabljajo in so ve?ina rekli valvoline 5w-50 tako da sem se ?e jaz za njega odlo?il.Cena enega litra te pride okoli 13 ? Cena 4l pa okoli 47?.

 

tnx :rispekt:
Napisano

kok pa kj opravljate ljudje postopek menjave olja.od?ravfate filter pa vn spustite, al grete na bencinsko pa vam vn potegnejo pa pol menjava filtra in dolivanje olja?

 

mal bedasta vpra?anja, pa? moj prej?n avto je bil tak, da ni rabil nobenega servisa, ker mu ni? ve? ni pomagal :D , pr temu avtu bi pa rad da je lepo poskrbljeno zanj, pa bi rad sam ?im ve? sodeloval pri takih zadevah, ne pa da me mehaniki okradejo

Napisano

jah lepo si doma na?timam posodo od?ravfam ?ep in po?akam, da se zlije vse ven. Medtem lepo filter dol in novega gor, ?ep nazaj in novo olje not. Brezveze da olje na pumpi menjat ker not ostane ?e nekaj starega olja in nisi naredil ni?. Vse ali pa ni? :D

Napisano

pa avto mora biti topel ko to dela?, ker se lep?e ste?e olje ven... :bravo:

 

jst uporabljam 10w-40 Shell. V knjigah pi?e, da je treba uporabljat 10w olja in ne 5w. ?e vejo zakaj... :ne vem:

:)
Napisano

olje spu??a? spodaj ?ez ?ep karterja, ker potem tudi ve?ino umazanije pobere s seboj... ?e ti ga samo ven potegnejo, ostanejo skoraj vse usedline na dnu karterja...

 

dela? pri topli ma?ini, spusti? olje na karterju, ko izte?e, odvije? ?e oljni filter (pazi, nevarnost packarije, v filtru je olje :) )

 

jaz sem potem pustil avto ?e ene 20 minut, da se scedi, ta?as sem zamenjal zra?ni filter ali ?e kaj drugega postoril (npr. menjal sve?ke)

 

potem seveda privije? novi oljni filter (zategne? z roko, ?e prej z novim oljem nama?e? tesnilo )

potem namesti? novo bakreno podlo?ko na ?ep karterja, in ga privije?... z ob?utkom, karter je ALU in se ga da hitro pretegnit :)

 

nalije? novo olje do MAX. (pri menjavi oljnega filtra rabi? za MX-3 1.8i V6 4 litre olja, druga?e 3.7 po teh. pod.) http://www.kaalman.si/mx-3/tehpod/mx3-podatki.htm

 

po nalitju olja zapre? pokrov in v?ge? avto, avto naj laufa ene minuto do dve. potem po?aka? pri vgasnjenem pribli?no 10 minut in preveri? nivo olja (po potrebi dolije?)

 

priporo?am da po naslednji kratki vo?nji ?e enkrat preveri? nivo olja.

 

tako... za morebitne napake v tekstu ali pri poskusu izvedbe dela ne odgovarjam ;)

post-11-1185780165_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Valwoline SynPower ali pa Racing 5W-40, ne more? falit. Moje izku?nje so take, ko ni bilo to olje noter , je bil motor glasnej?i, sploh hladen. Dolivati pa mi ga tudi ni treba, kar pa ne morem re?i za druge, kjer nivo NI bil skozi enak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene ne skrbi to kar bodo jutri sprejeli v parlamentu, skrbi pa mnoge v državi, ki se jim ne ljubi delat, da bi lahko bilo vsem v državi boljše. Ukinitev alko testov je pa res ravno v nepravem času žal! Kdo to danes zagovarja ne ve kaj se lahko zgodi te dni, ko bo martinovo. 🥴 Lahko pa razložiš kaj je policijska država, da te vsak ukrep tako skrbi..... 
    • Jaz imam sicer ročni menjalnik, mislim pa, da imata obe varianti  podobno prestavno razmerje. Od začetka sem poskušal upoštevati indikator za prestave, vendar sem ugotovil, da sem za posledico imel višjo porabo. Včasih je nižja brzina boljša za porabo, da se avto ne matra. Na primer pri 30 v 3ji se je zdelo, kot da se pelješ z "štant gasom". Malo smešen primer je, ko se peljem v četrti pri cca. 1800 obratih v 10-18% hrib in mi svetuje naj dam v peto😁. Druga varianta pa je, ko se po dolgem hribu navzdol v tretji peljem 50-60 in zaviram z motorjem, mi svetuje naj dam v drugo. Za hec se poskusi peljat v ročnem načinu in sam prestavljaj. Meni pa se občasno zgodi, da pri močnejšem pospeševanju noče it takoj v tretjo, dvakrat se mi je pa zgodilo, da pri semaforju ni šel takoj v prvo. Tako, da moraš dat v ler in še enkrat pohodit sklopko. Tako težavo sem imel na Clioto samo z vzvratno prestavo, ki ni sinhronizirana. Drugače pa zmeraj pazim, da sklopko pohodim do konca.Bomo še malo opazovali, če ne pa je garancija.
    • Dans se maw šefa počutm, ker sem odjavu sezonsko vozilo (PO POLDNE) in mi bo ponovno cukal (bencin) enkrat spomladi, do takrat naj pa odpočije, v pričakovanju boljših časov, haha.
    • Ja tudi meni klika... Včasih zelo. Imam AT. Drugače pa sem danes prvič po 3.500 zbil porabo na 6.4-6.5 po regionalki. Ampak sem mogel fajn tuhtat koliko gasa bom pritisnil pa koliko hitro bom vozil. Striktno po omejitvah... Še zdaj ne vem kako je tako pala poraba...  A ima kdo tako bolj "rezek" zvok motorja sedaj ko se je ohladilo? Drugače pa imam en problem že pri tej kilometrini...  Na čase ko ga zalaufam ali ko se ustavim in dam v P mi je začel obratomer nihat pa prav čuti se kako se motor "zaganja" in je nemiren...    Je treba na servis?   Pa je normalno da avtomatik vozi po mestu recimo ob zelo malo gasa ali nič na 1100-1300 obratih?   Aja pa še eno vprašanje... Zadnjič sem konkratno opral avto pa sem opazil, da če grem z "gobo" (je tista iz mikrovlaken kot špageti) po zadnjem steklu in pod "spojlerjem" in če se ga dotaknem da ga lahko z gobo/roko rahlo "privzdignem"?   Drugače pa super glede vsega ostalega.    1105(1).mp4 JUMPSHARE.COM Shared with Jumpshare    
    • Jooj. Moja napaka. Sklopko sem mislil. In grdo klikne.   Pri zavorah, sem kdaj pri kerem avtu slišal ampak to je samo stikalo za zavorno luč.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.