Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ker me po doma?e noben ne j.ebe :unsure: sm se odlo?u da bom odpru temo in vas v njej povpra?u kok je z menjavo olja v moji lepotici.ktero olje, kolk olja, kolk stane, morm bit na kj pozorn pri nakupu filtra?stvar je taka, da bo avto po?asi potreben menjave olja, nekak mi pa ni zarad take zadeve vozit do mehanika, pa bi rabu ?im ve? informacij.

ta prvi s koristnim odgovorom ma pepsi v dobem :P:pepsi:

Napisano

za filter nima? kaj komplicirat, gre? do prve trgovine z avtodeli in da? 5? pa ga ima? :D

 

glede olja za ?estake je bilo pa ?e polno napisanega, ?e ?e vedno ne ve? kako pa sam poskusi? kateri ti bo najbolj odgovarjal, jaz to?im v mojo Coma olje, samo ni V6 :(

 

Marko kje si? :hohoho:

 

 

Tukaj :P

Napisano

heh, sm mal nazaj pobrsku, in vidu da zemir priporo?a Valvoline 5w-50 .ve kdo kolk je cena, pa kolk l rabim

 

No tako po pogovoru z enim zelo dobrim mehanikom mi je priporo?al za mazdine V6 motorje olje Valvoline.Tako da sem se malo pozanimal od razli?nih ljudi kaj uporabljajo in so ve?ina rekli valvoline 5w-50 tako da sem se ?e jaz za njega odlo?il.Cena enega litra te pride okoli 13 ? Cena 4l pa okoli 47?.

Napisano

No tako po pogovoru z enim zelo dobrim mehanikom mi je priporo?al za mazdine V6 motorje olje Valvoline.Tako da sem se malo pozanimal od razli?nih ljudi kaj uporabljajo in so ve?ina rekli valvoline 5w-50 tako da sem se ?e jaz za njega odlo?il.Cena enega litra te pride okoli 13 ? Cena 4l pa okoli 47?.

 

tnx :rispekt:
Napisano

kok pa kj opravljate ljudje postopek menjave olja.od?ravfate filter pa vn spustite, al grete na bencinsko pa vam vn potegnejo pa pol menjava filtra in dolivanje olja?

 

mal bedasta vpra?anja, pa? moj prej?n avto je bil tak, da ni rabil nobenega servisa, ker mu ni? ve? ni pomagal :D , pr temu avtu bi pa rad da je lepo poskrbljeno zanj, pa bi rad sam ?im ve? sodeloval pri takih zadevah, ne pa da me mehaniki okradejo

Napisano

jah lepo si doma na?timam posodo od?ravfam ?ep in po?akam, da se zlije vse ven. Medtem lepo filter dol in novega gor, ?ep nazaj in novo olje not. Brezveze da olje na pumpi menjat ker not ostane ?e nekaj starega olja in nisi naredil ni?. Vse ali pa ni? :D

Napisano

pa avto mora biti topel ko to dela?, ker se lep?e ste?e olje ven... :bravo:

 

jst uporabljam 10w-40 Shell. V knjigah pi?e, da je treba uporabljat 10w olja in ne 5w. ?e vejo zakaj... :ne vem:

:)
Napisano

olje spu??a? spodaj ?ez ?ep karterja, ker potem tudi ve?ino umazanije pobere s seboj... ?e ti ga samo ven potegnejo, ostanejo skoraj vse usedline na dnu karterja...

 

dela? pri topli ma?ini, spusti? olje na karterju, ko izte?e, odvije? ?e oljni filter (pazi, nevarnost packarije, v filtru je olje :) )

 

jaz sem potem pustil avto ?e ene 20 minut, da se scedi, ta?as sem zamenjal zra?ni filter ali ?e kaj drugega postoril (npr. menjal sve?ke)

 

potem seveda privije? novi oljni filter (zategne? z roko, ?e prej z novim oljem nama?e? tesnilo )

potem namesti? novo bakreno podlo?ko na ?ep karterja, in ga privije?... z ob?utkom, karter je ALU in se ga da hitro pretegnit :)

 

nalije? novo olje do MAX. (pri menjavi oljnega filtra rabi? za MX-3 1.8i V6 4 litre olja, druga?e 3.7 po teh. pod.) http://www.kaalman.si/mx-3/tehpod/mx3-podatki.htm

 

po nalitju olja zapre? pokrov in v?ge? avto, avto naj laufa ene minuto do dve. potem po?aka? pri vgasnjenem pribli?no 10 minut in preveri? nivo olja (po potrebi dolije?)

 

priporo?am da po naslednji kratki vo?nji ?e enkrat preveri? nivo olja.

 

tako... za morebitne napake v tekstu ali pri poskusu izvedbe dela ne odgovarjam ;)

post-11-1185780165_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Valwoline SynPower ali pa Racing 5W-40, ne more? falit. Moje izku?nje so take, ko ni bilo to olje noter , je bil motor glasnej?i, sploh hladen. Dolivati pa mi ga tudi ni treba, kar pa ne morem re?i za druge, kjer nivo NI bil skozi enak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.