Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ker me po doma?e noben ne j.ebe :unsure: sm se odlo?u da bom odpru temo in vas v njej povpra?u kok je z menjavo olja v moji lepotici.ktero olje, kolk olja, kolk stane, morm bit na kj pozorn pri nakupu filtra?stvar je taka, da bo avto po?asi potreben menjave olja, nekak mi pa ni zarad take zadeve vozit do mehanika, pa bi rabu ?im ve? informacij.

ta prvi s koristnim odgovorom ma pepsi v dobem :P:pepsi:

Napisano

za filter nima? kaj komplicirat, gre? do prve trgovine z avtodeli in da? 5? pa ga ima? :D

 

glede olja za ?estake je bilo pa ?e polno napisanega, ?e ?e vedno ne ve? kako pa sam poskusi? kateri ti bo najbolj odgovarjal, jaz to?im v mojo Coma olje, samo ni V6 :(

 

Marko kje si? :hohoho:

 

 

Tukaj :P

Napisano

heh, sm mal nazaj pobrsku, in vidu da zemir priporo?a Valvoline 5w-50 .ve kdo kolk je cena, pa kolk l rabim

Napisano

heh, sm mal nazaj pobrsku, in vidu da zemir priporo?a Valvoline 5w-50 .ve kdo kolk je cena, pa kolk l rabim

 

No tako po pogovoru z enim zelo dobrim mehanikom mi je priporo?al za mazdine V6 motorje olje Valvoline.Tako da sem se malo pozanimal od razli?nih ljudi kaj uporabljajo in so ve?ina rekli valvoline 5w-50 tako da sem se ?e jaz za njega odlo?il.Cena enega litra te pride okoli 13 ? Cena 4l pa okoli 47?.

Napisano

No tako po pogovoru z enim zelo dobrim mehanikom mi je priporo?al za mazdine V6 motorje olje Valvoline.Tako da sem se malo pozanimal od razli?nih ljudi kaj uporabljajo in so ve?ina rekli valvoline 5w-50 tako da sem se ?e jaz za njega odlo?il.Cena enega litra te pride okoli 13 ? Cena 4l pa okoli 47?.

 

tnx :rispekt:
Napisano

kok pa kj opravljate ljudje postopek menjave olja.od?ravfate filter pa vn spustite, al grete na bencinsko pa vam vn potegnejo pa pol menjava filtra in dolivanje olja?

 

mal bedasta vpra?anja, pa? moj prej?n avto je bil tak, da ni rabil nobenega servisa, ker mu ni? ve? ni pomagal :D , pr temu avtu bi pa rad da je lepo poskrbljeno zanj, pa bi rad sam ?im ve? sodeloval pri takih zadevah, ne pa da me mehaniki okradejo

Napisano

jah lepo si doma na?timam posodo od?ravfam ?ep in po?akam, da se zlije vse ven. Medtem lepo filter dol in novega gor, ?ep nazaj in novo olje not. Brezveze da olje na pumpi menjat ker not ostane ?e nekaj starega olja in nisi naredil ni?. Vse ali pa ni? :D

Napisano

pa avto mora biti topel ko to dela?, ker se lep?e ste?e olje ven... :bravo:

 

jst uporabljam 10w-40 Shell. V knjigah pi?e, da je treba uporabljat 10w olja in ne 5w. ?e vejo zakaj... :ne vem:

:)
Napisano

olje spu??a? spodaj ?ez ?ep karterja, ker potem tudi ve?ino umazanije pobere s seboj... ?e ti ga samo ven potegnejo, ostanejo skoraj vse usedline na dnu karterja...

 

dela? pri topli ma?ini, spusti? olje na karterju, ko izte?e, odvije? ?e oljni filter (pazi, nevarnost packarije, v filtru je olje :) )

 

jaz sem potem pustil avto ?e ene 20 minut, da se scedi, ta?as sem zamenjal zra?ni filter ali ?e kaj drugega postoril (npr. menjal sve?ke)

 

potem seveda privije? novi oljni filter (zategne? z roko, ?e prej z novim oljem nama?e? tesnilo )

potem namesti? novo bakreno podlo?ko na ?ep karterja, in ga privije?... z ob?utkom, karter je ALU in se ga da hitro pretegnit :)

 

nalije? novo olje do MAX. (pri menjavi oljnega filtra rabi? za MX-3 1.8i V6 4 litre olja, druga?e 3.7 po teh. pod.) http://www.kaalman.si/mx-3/tehpod/mx3-podatki.htm

 

po nalitju olja zapre? pokrov in v?ge? avto, avto naj laufa ene minuto do dve. potem po?aka? pri vgasnjenem pribli?no 10 minut in preveri? nivo olja (po potrebi dolije?)

 

priporo?am da po naslednji kratki vo?nji ?e enkrat preveri? nivo olja.

 

tako... za morebitne napake v tekstu ali pri poskusu izvedbe dela ne odgovarjam ;)

post-11-1185780165_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Valwoline SynPower ali pa Racing 5W-40, ne more? falit. Moje izku?nje so take, ko ni bilo to olje noter , je bil motor glasnej?i, sploh hladen. Dolivati pa mi ga tudi ni treba, kar pa ne morem re?i za druge, kjer nivo NI bil skozi enak.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vse se je odvilo brez nesreče in katastrofe, a bilo ni daleč. Zanim pa me - kdo bi bil kriv?    Kranj, cesta proti Jezerskemu, takoj za rondojem Primskovo,   Jaz se po zeleni vključujem desno na glavno, kombi vozi po svojem pasu proti Jezerskem po rumenem, ženska pa gre prehitevat kombi po rdeči. Njena hitrost ene 90, moja ene 30. Bila sva iz oči v oči, desna stran avta je šla v koruzo, drugače ni šlo, k sreči Rav4, da ni nasedel.    Zdaj pa moje vprašanje....   Črta je prekinjena Znaka ona nima v svoji smeri da se bliža križišče oz priklop stranskih poti jaz nimam STOP znaka (niti nimas prednosti) Ceste niso zgolj poljske, obe stranski gredo v naselje, desna celo v koruzni labirint   njen pogled   Moj pogled je bil seveda usmerjen večinoma levo, desno pa gosta koruza....   Nazaj k vprašanju, kdo bi bil kriv? Praviloma se ne sme prehitevati preko območja prikolopv stranskih cest, a znaka ni imela, imela je prekinjeno črto...torej? null
    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.