Skoči na vsebino

zavore


RebroRX8

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 57
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Kaj pa pravte na EBC zavorne sisteme? So dokaj poceni. 2 sprednja diska "red stuff" staneta 290 euru in komplet prednjih zavornih ploscic stane okol 80 euru. Seprav, prednji sistem mas za 370 euru :)

 

http://www.rsrmotorsport.com/proizvodi/ebc.php

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

grega ma direktne izkusnje (pravi, da boljs primejo, ampak na zacetku, ko so mrzle ne primejo se)

jaz sem hotu za svojo jih dat, sam so nesposobni pri RSR-ju (zenska je trdila, da je premer mojega prednjega diska 274mm, ceprav o dzacetka sem ji povedal da so diski spredaj 283mm) na koncu mi je se povedala, da rabijo 3 tedne da jih dobijo...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razlika v redstuff in greenstuf je predvsem v tem, da redstuff rabijo ve? ?asa da se ogrejejo ampak potem pa tudi veliko bolj primejo. ?e se prve nekaj km vozi? bolj po?asi (kar je tako ali tako treba, da se motor ogreje) potem bi jaz vseeno vzel rde?e. Sicer pa po ?elji. ;) Dvomim, da tako slabo primejo ko so hladne, sicer jih pa lahko tako ali tako hitro ogreje? pomoje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
  • 3 leta kasneje...

Da si sposodim temo.

Kaj priporo?ate za predpripravo ?eljusti pred barvanjem - ?i??enje in osnova - ?istilo za zavore, razred?ilo?? :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da si sposodim temo.

Kaj priporo?ate za predpripravo ?eljusti pred barvanjem - ?i??enje in osnova - ?istilo za zavore, razred?ilo?? :ne vem:

 

Js ko sm to delu na Daihatsuju sm uporabu vrtalni stroj z nastavkom za bru?enje, pol temeljno barvo u spreju, pa pol barvo in ?e dons dr?i :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Mene pa zanima kaksen premer diskov ma mazda6 letnik 2004 karavan spredi pa zadi pa kaj moram pazit pri nakupu novih kaksne lukne za vijake pa take stvari?

 

 

Pa se kaka pocen varjanta kakih diskov pa ploscic cist neki stock ni treba da so glih za dirkanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.