Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj skritih funkcij radija v Mazdi 6:

 

Kontrola displeja:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb SEEK UP (?e pri modelu '06> ne deluje, probaj POWER + TA).

Funkcija pri?ge vse znake na displeju naenkrat (kontrola morebitnih mrtvih ali obledelih znakov).

 

Pregled stanja zvo?nikov:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb AUTO-M.

Radio za?ne predvajati zvok izmeni?no iz vsakega zvo?nika (kontrola ustrezne povezave in delovanja) po slede?em vrstnem redu:

1. Prednja leva vrata

2. Prednja desna vrata

3. Zadnja desna vrata

4. Zadnja leva vrata

 

Ponastavitev nastavitev zvoka:

Radio pri?gan - Dr?i pritisnjen gumb TUNE/AUDIO CONT. + katerikoli gumb v avtu (razen POWER/VOL).

Funkcija postavi na tovarni?ke nastavitve bass/treb/fade/bal, ostale stvari se ne spremenijo (ALC, radijske postaje...)

 

Vklop/Izklop zvo?nega signala (BEEP) ob pritisku na tipko (model radija do '06 - srebrn):

Radio ugasnjen - Dr?i pritisnjen gumb SEEK DOWN + gumb 5 (<<) za 3-5 sekund.

Funkcija vklju?i ali izklju?i pisk kadrkoli se pritisne kak?en audio gumb. Sli?i se en dolg pisk, ko je BEEP vklju?en in en kratek pisk, ko je BEEP izklju?en.

 

Preverjanje jakosti radijskega signala:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb 2 (disc^).

Funkcija prika?e kvaliteto sprejema radijskega signala in pomaga pri ugotavljanju kvalitete antene, povezave, sprejemnika). Prikaz na displeju je 0-9 (0 = slab, 9 = dober sprejem).

 

Preverjanje ustreznega delovanja vseh gumbov:

Radio pri?gan - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb TAPE/MD (pri modelu '06> pritisni gumb POWER/VOL + gumb MEDIA).

Funkcija omogo?a preverjanje delovanja vsakega gumba. Ob pritisku vsakega gumba se zasli?i pisk (tudi obvolanskih komand) Npr. v nekem re?imu delovanja radija nekateri gumbi niso aktivni. Tako lahko preverimo ali gumb res ni aktiven ali pa dejansko ne deluje.

 

Self Test - samostojna diagnoza radija:

Radio ugasnjen - Pritisni gumb POWER/VOL + gumb AM + gumb TAPE/MD (pri modelu '06> pritisni gumb POWER/VOL + gumb AM + gumb MEDIA).

Radio bo sam naredil nekaj testov za preverjanje ustreznega delovanja audio sistema. Prvi izpis na displeju bo priozvajalec in serijska ?tevilka. Za zaustavitev testiranja in ustavitev trenutnega prikaza na displeju obrni klju? v zaklenjeno pozicijo (LOCK).

 

 

Tako, to bi bilo nekaj zanimivosti, ki jih lahko preizkusite.

Iz vseh funkcij se vrnete v normalen re?im delovanja s pritiskom na gumb POWER/VOL.

 

Brez problema se pa lahko tudi poigrate (tri tipke pritisnjene naenkrat) in ugotovite ?e kak?no morebitno skrito funkcijo.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za večjo nosilnost ima guma oznako C. Davno nazaj sem jih moral imeti na sharanu... 
    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.