Skoči na vsebino

kaj mislite kolk bi stalo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bolj kot razmisljam, bol me vlece da bi to res naredil.

Rebuildo svojo mx-3 od glave do pete da bi bila taksna kot je bila l.94 ko je prsla iz Japonske.

V mislih mam cifro 3000Eur-4000Eur,

Naredo bi pa sledece:

-novi amortizerji,

-novi nosilci amortizerjev,

-nov izpusni sistem,

-Bremze,

-15 col lita plati??a,

-prevleke sedezev,volana in vrat v usnje,

-plazma stevci,

-klima,

-lexsus lucke,

-angel eys spredi,

-temnitev sip,

-spoileri,

-pragi,

-okrasne leisne na odbijacih,

in seveda nov paint job. :ouje: Za to bi vrjetn mogo poknat kredit al pa pocasi doma v garazi(del po del),

edino upam da sanje ne bodo ostale samo sanje. :unsure:

Napisano

uuu velke ?elje!!!

 

?e ima? za vse od na?tetega veze kot bill clinton pol bo? pri?el skozi, v primeru da vse res doma dela? bi morda ?lo na tesno,?e pa to dela? malo bol uradno pa malo dvomim da ti rata!

 

Za primer samo usnje in tapiciranje ra?inaj 600-1000?(seveda uradno ali pa celo premalo povedal)

Feltne + gume spet tam od 400-600? (spet kaj ?eli? met novo ,rableno)

Body kit tud tam 500?,

.

.

.

.

 

pa smo ?e skoraj na polovici tvojega limita

 

pozanimaj se in sam pri sebi raz?isti kaj to?no rad bi mel!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kot je klopko povedal, ?e misli? delati cca 80-90% sam bi ti uspelo. Ne mislit da ti sedaj kaj moralo zbijamo samo povem realno stanje kako in kaj.

 

 

No kako bi se jaz lotil:

 

- najprej kleparsko in li?arsko zrihtal ?kolko da ni tud mal rje in je po mo?nosti ?e kaj dodatno oja?ano

- Menjava amortizerjev z enimi kvalitetnimi in fedri, po mo?nosti tudi menjava vseh zglobov, kon?nikov. ?e se da pa ?e selene v rokah

- potem lu?i in ostali detajli zunaj (izpuh, feltne, pragi, odbija?i, .....)

- kak?na temnitev ?ip in na?rt kaj bi rad v notranjosti, ker se lahko zgodi da nekaj na?rtuje? sredi izdelave pa spet nekaj novega pogrunta?

- in ostali detajli kar ostane

 

 

ne razumem kaj misli? z novi nosilci amortizerjev, so prerjaveni?

Napisano

Kot je klopko povedal, ?e misli? delati cca 80-90% sam bi ti uspelo. Ne mislit da ti sedaj kaj moralo zbijamo samo povem realno stanje kako in kaj.

No kako bi se jaz lotil:

 

- najprej kleparsko in li?arsko zrihtal ?kolko da ni tud mal rje in je po mo?nosti ?e kaj dodatno oja?ano

- Menjava amortizerjev z enimi kvalitetnimi in fedri, po mo?nosti tudi menjava vseh zglobov, kon?nikov. ?e se da pa ?e selene v rokah

- potem lu?i in ostali detajli zunaj (izpuh, feltne, pragi, odbija?i, .....)

- kak?na temnitev ?ip in na?rt kaj bi rad v notranjosti, ker se lahko zgodi da nekaj na?rtuje? sredi izdelave pa spet nekaj novega pogrunta?

- in ostali detajli kar ostane

ne razumem kaj misli? z novi nosilci amortizerjev, so prerjaveni?

 

Ne niso sam ce bi ze rebuildo bi cis use-no,skor use.
Napisano

tok cenej!!

 

Jaz pa bi najprej po?timal volan in bremze,vzmetenje in pa gume!! ,skratka tiste stvari ki so nujne za dobro in pa predvsem varno vo?no :bravo:

 

Potem pa bi se bavil v kak stajling!!!

Klepanje in rihtanje same ?kolke tako da si pridobi? trdno ,zdravo in dobro osnovo,nato pa dalje.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Razen Istralandije sem vozil te, na italijansko stran speljane, prvič. Te so Pivo, FR enduro, Toboga del Castello, Deepson. Ja, karabinjerji so nas obrnili 20 m pred koncem zaprtja ceste. OK, itak sva imela namen še na Istralandijo, tako sva se vrnila v Prebeneg, iz katerega je prečka do traila. In pol Texas rodeo navzdol! Vrnitev na izhodišče, nakrcat kolesa, v Kopru kafe na MOLu in nato 60 (šestdeset) minut za 17 km do Portoroža. Povprečje 12,7/100. 🥴
    • Jaz sem šel enkrat peš iz Osp-a na Grad Socerb pa sem preklinjal celo pot ker sem mislil, da se stopim, ker je bilo tako toplo. A si vedel da imamo Socerb tudi v Vipavi?
    • Če bi bil na njegovem.mestu ,strogo dizel. 😉
    • Včasih smo šli mi z obale za 1. maj na Socerb, kjer smo jedli tipične slovenske jedi: ćevape, pljeskavice, lepinje, luk..  No, ker je slovesnost letos odpadla,ker ni več rentabilno (beri previsoke cene - ni ljudi) sva z Etcho - jem sklenila, da greva po poteh, ki so jih med vojno utrdili z takratnim bicikli (predhodniki današnjih mtb). Seveda takrat niso imeli električnih. 😉 So pa res dobre proge in zanimive. Zanimivo je bilo, ko sva imela na italijanski strani srečanje z njihovimi organi pregona, saj sva šla mimo zapornic za zaprto cesto in prišla točno do njih. Po krajšem "prijateljskem" klepetu sva se morala obrnit in it vse okoli nazaj do Socerba. 😊 Je pa zanimivo, kako imajo v slovenskih vaseh na italijanski strani zamejci okrašene vasi in poti. Povsod visijo rdeče zastave (brez vseh obeležij in znakov), čez ceste so transparenti, v rdeči barvi z napisi "Živel 1.maj". Koliko   bolj zavedni so kot mi tukaj.  V glavnem je bilo peklensko vroče. Dobro da nisva kake kače povozila, saj jih je v tem kraškem svetu obilica. 😊 slikv daljavi viadukt črni Kal   Grad Socerb    Vozni park  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.