Skoči na vsebino

Colin McRae

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Menda je umrl v helikopterski nesre?i na ?kotskem. Ena izmed novic. ?e bolj ?alostno je, da je s seboj je vzel meda celo svojega 5 letnega sina. :(

 

Zame to ni le ime, ki je bilo dobro v WRCju. Njegovi legendarni igri Colin McRae 1 & 2 sta bili igri, ki sem ju igral z vsem entuzijazmom in sta bili svoj ?as najbolj?i v tej zvrsti.

 

Tudi slavni umirajo. Najprej Pavarotti (ki je marsikomu pribli?al operno petje) sedaj McRae. :(

Napisano

Pa ne mcrae-ja :( pa ?e par dni nazaj sem oddal ?lanek za angle??ino na temo calin mcrae - the legend in rally :(

steva irwina je pa un stingray ubil :(

 

An AS350B2 Squirrel helicopter registered to McRae [8] crashed 1 mile north of Lanark, Scotland on 15 September 2007, which is close to the McRae family home.

 

Formal identification of the crash victims is not expected until mid-morning on September 16th at the earliest[2], however McRae is known to be a keen helicopter pilot, and his agent Jean-Éric Freudiger has stated that McRae was piloting the helicopter at the time of the crash[9]and that McRae and his five-year-old son Johnny were killed in the crash[1], in which Strathclyde police confirm there were no survivors[10]. Also on board were believed to be another adult - a school friend of McRae - and another child. McRae's wife Alison and their daughter Hollie, 9, were not on board, friends said.[1]

 

tole sem na wikipediji zbrskal zdele :(

If in doubt, flat out... 

Napisano

:D:D in vi se ful sekirate zarad tega ker mate tok od tega! :( :ne vem:

 

Sicer pa tko je......tud slavni so samo ljudje!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

to much sarcasm ... tega si pa? Colin ne zaslu?i je pa tako, da ve? kot ima? denaraj la?ji si kupi? nekaj takega, ki te popelje v smrt; pa naj bodo to avioni, helikopterji, dirkalni avtomobili in ?olni pa ?e vsi ekstremni podvigi v stilu toplozra?nih balonov, jadranja ?ez oceane ipd.

33112_1.png

Napisano

R.I.P.

 

Sn bil tudi sam ?okiran nad to novico v?eraj ja. :( ?e od nekdaj mi je bil namre? v?e? kot ?ofer. :rispekt:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.